نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
یورگن کلوپ: شاید آنطور که باید قدردان زندگی نرمال قبلی نبودیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یورگن کلوپ در پیام تبریکی برای کریسمس خاطراتی از بچگی‌اش تعریف کرده و گفته باید قدردان هر آنچه که در زندگی نرمال داریم، باشیم.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ باشگاه لیورپول پیام تبریکی جالب برای کریسمس منتشر کرد که در آن یورگن کلوپ خاطراتی ویژه را هم تعریف کرده است.

کلوپ در این کلیپ ابتدا از خاطرات کریسمس در بچگی‌اش می‌گوید: «همه از پیر و جوان از هر رده سنی عاشق کریسمس هستند. من هم همینطور. سنت‌ها در آلمان و انگلیس کمی با هم فرق دارند. ما غروب مقدس را در ۲۴ دسامبر داریم، که بچه‌ها هدیه دریافت می‌کنند. این سنتی در خانواده ما بوده، و مهم‌ترین قسمتش هم این بود که همه ما باید می‌خواندیم و ساز می‌زدیم. خواهر بزرگ‌ترم آکاردئون می‌زد، خواهر دومم فلوت می‌زد، اوایل چون من از همه کوچک‌تر بودم زیلوفون میزدم. بعداً کمی کار با کیبورد را یاد گرفتم. سطحم در موسیقی در حد همان آهنگ‌های کریسمس هست نه بیشتر! و خب آن کار جز سنت‌مان بود و وقتی ساز می‌زدیم هدیه‌های‌مان را دریافت می‌کردیم. این‌ها خاطرات خیلی خوبم هستند و من عاشق‌شان هستم. واقعاً دوست‌شان دارم.»

عکس کودکی یورگن کلوپ

کلوپ در ادامه بیان می‌کند: «سال ۲۰۲۰ سال خیلی خاصی بود. هم بهترین هم بدترین یک جورهایی. خیلی خوب شروع شد. تیم در حال اوج‌گیری بود. بعد کوید-۱۹ آمد که همه‌چیز را متوقف کرد. همه ما را درگیر کرد. دوباره توانستیم فوتبال بازی کنیم و در لیگ برتر قهرمان شدیم. که صددرصد یکی از بزرگ‌ترین روزهای زندگی‌ام بود. اما ما هنوز در وسط همه‌گیری هستیم و باید مطمئن شویم که همه از این وضع خلاص خواهیم شد.»

کلوپ درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آنفیلد هم گفت: «دومین هایلایت ما بازی‌مان مقابل گرگ‌ها بود. دوباره آن جو را احساس کردیم و این فقط درصدی از توانایی ما را نشان داد. احساس کردن این جو در بازی چیزی هست که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم. زندگی همین هست. همین هم باید باشد. ما خاطره‌سازی می‌کنیم و وقتی پیر می‌شویم، به عقب برمی‌گردیم و لبخند می‌زنیم. شاید آنطور که باید از زندگی نرمال قبلی‌مان قدردانی نکرده بودیم. اما الان همه احساس می‌کنیم که قبل از کرونا بهترین زندگی را داشتیم و این را یاد گرفتیم که باید قدردان هرچیزی باشیم که داریم. قدردان هرچیزی که بدست می‌آوریم باشیم چون همه‌چیز می‌تواند در یک لحظه تغییر کند. حتی در این سال خیلی دشوار امیدوارم از کریسمس لذت ببرید تا جایی که می‌توانید. امیدوارم با جوراب‌هایی که می‌گیرید خوشحال باشید. یا هرچیزی که می‌گیرید. مهم نیست چی هست. مهم این هست که از چه کسی می‌گیرید و تفکر پشتش چه چیزی هست. بنابراین عشقی که در این کادو وجود دارد را احساس کنید. کریسمس مبارک.»

ویدیو| پیام ویژه یورگن کلوپ برای کریسمس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    هعی روزگار دقیقا درست میگه
  • سعید IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    شایداگه دقیق ترمیگفت،اون حق هایی که یه جورایی به ناحق ازبین بردیم به صاحبانش برگردونیم،مایادمون رفته دینمون اسلامه امارفتارمون مثل قوم تاتاره،صبح بلندمیشیم میگیم شب که برمیگردیم چقدرکاسبیم، به هرصورتی که شده،کاش یه هفته همه بگیم این هفته کارکنیم واسه اونایی که ندارن،دلشونوشادکنیم،من اولین داوطلبم،نمیدونم چه جوری ولی میشه اگه بشه درزمستون سرددلها گرم میشه،دلتنگ۵۹سال پیشم چه بی ریابه دادهم میرسیدیم،کاش یه باردیگه اتفاق بیوفته،انشاءا...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی