نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پرسپولیس مقابل نساجی یک امتیاز از گِل درآورد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر با تساوی تیم‌های نساجی و پرسپولیس در زمین پر از گِل وطنی قائمشهر به پایان رسید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در چارچوب دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک-یک خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا مجتبی بیژن در دقیقه ۴۱ تیم نساجی را پیش انداخت اما در ادامه سیامک نعمتی کار را برای سرخپوشان به تساوی کشاند.

تیم پرسپولیس با این تساوی ۹ امتیازی شد و به رده دهم جدول رسید و تیم نساجی هم با ۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی (۶۷-آرمان رمضانی)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (۴۶-مهدی شیری)، احسان پهلوان (۴۶-علی شجاعی)، وحید امیری و مهدی عبدی (۸۱- مهدی مهدی‌خانی).

عکس تیمی پرسپولیس مقابل نساجی

ترکیب نساجی: مهرداد طهماسبی، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی، محمود قائدرحمتی، روزبه شاه‌علیدوست (۶۴-علی داوران)، ایوب کلانتری، حسن نجفی (۶۴-حسین زامهران) (۸۸-بهزاد داودی)، مهرداد بایرامی و کریم اسلامی.

عکس تیمی نساجی مقابل پرسپولیس

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول

دقیقه ۷: نفوذ بازیکنان پرسپولیس از جناج چپ و پاس در عرض مهدی عبدی روی خط شش قدم به وحید امیری رسید، اما ضربه این بازیکن را مدافعان نساجی برگشت دادند.

دقیقه ۱۷: داور به یکی از اعضای کادر فنی نساجی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۳۶: ارسال ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود نساجی را مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.

دقیقه ۴۰: محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل خطا روی مهاجم نساجی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۱:مجتبی بیژن با ضربه سر از روی خط شش قدم گل اول تیم نساجی را در این بازی به ثمر رساند و تیمش را از پرسپولیس پیش انداخت.

دقیقه ۱+۴۵: موعود بنیادی‌فر به دلیل اعتراض کادر فنی تیم نساجی به یکی از دستیاران فاضلی کارت قرمز نشان داد.

دقیقه ۲+۴۵: پاس رو به عقب وحید امیری با شوت امید عالیشاه همراه شد، اما شوت سرکش این بازیکن با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: شوت زیبای احمد نوراللهی از روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۶: حمله همه جانبه پرسپولیس باعث شد توپ داخل محوطه به مهدی عبدی برسد و در ادامه پاس در عرض این بازیکن نوراللهی را در موقعیتی بسیار عالی قرار داد، اما ضربه آرام این بازیکن را حامد شیری از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۵۷: پاس زیبای سیامک نعمتی را مهدی عبدی به شکلی خطرناک راهی دروازه نساجی کرد اما این‌بار هم توپ او تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۸: طهماسبی دروازه‌بان نساجی به دلیل اتلاف وقت از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۹: ضربه سر علی شجاعی از روی دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: حامد شیری نیز از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۲: ضربه سر بازیکنان پرسپولیس بار دیگر روی خط دروازه در اختیار طهماسبی دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.

دقیقه ۶۵: داور بازی به ایوب کلانتری هم کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۶۸: پاس رو به عقب اشتباه مهدی شیری مهرداد بایرامی را در موقعیتی تک به تک با حامد لک قرار داد اما دروازه‌بان پرسپولیس به کمک سید جلال حسینی در دو مرحله ضربه مهاجم نساجی را دور کردند.

دقیقه ۷۷: حرکت انفرادی اسلامی فرصتی خطرناک روی دروازه لک خلق کرد اما شوت این بازی با فاصله اندکی از بالای دروازه به اوت رفت.

شادی گل سیامک نعمتی در دیدار نساجی و پرسپولیس

دقیقه ۸۵: حملات پی در پی تیم پرسپولیس سرانجام نتیجه داد و شوت سیامک نعمتی وارد دروازه نساجی شد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۸۸: شوت سرکش سیامک نعمتی به تیر دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه ۹۰: حامد لک از تیم پرسپولیس نیز از داور بازی کارت زرد گرفت.

ویدیو| خلاصه بازی نساجی ۱-۱ پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    بازی پیروزی با بایرن مونیخ مساوی شد
    • مصطفی6+6 IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      توی این شرایط زمین و بارون شدید عالی بود ماشاءالله پرسپولیس
    • میلاد IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      برگردونی که بازیکن پرسپولیس زد دقیقه 24 تا 28 زد اخراج باید می شد و پرسپولیس باید 10 نفره بازی می کرد. یکجا هم توی همون دقایقی که گفتم بازین دیگه پرسپولیس پیراهن بازیکن نساجی رو کشید و هل داد باید کارت زرد می گرفت و گل پرسپولیس هم آفساید بود. همین یک امتیاز هم مهندسی گرفته شد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      پرسپولیس و استقلال بازیشان هر دو مساوی شد فقط فرق اینجاست که شاکله پرسپولیس حفظ نشده و همه بازیکنان پرسپولیس رفته اند اما پرسپولیس زیبا بازی می کند انروز حقش برد بود اما استقلال چی شاکله اش حفظ شده و بازیکنانش حفظ شدند و نه نتیجه می گیرد و نه زیبا بازی می کند پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال هست حمایت از یحیی گل‌محمدی وظیفه هر پرسپولیسی
    • مصطفی6+6 IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      در جواب تیم مظلوم لنگ :90دقیقه دعا کردی پرسپولیس بازنده باشه درک میکنم برو یه چایی دارچین داغ بزن تو این سرما خوبه برات ;-)
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      محمد رضا احمدی میگه اگه بازی ماشین سازی پخش نشد حق هواداران تیم مقابل چی می شه و سهیل مهدی هم اومده میگه باید قانون اجرا بشه. آقای سهیل مهدی الان که باید بازی نساجی و پرسپولیس به دلیل بازی نکردن پرسپولیس در موعد مقرر 3 بر صفر به نفع نساجی می شد پس حق هواداران تیم نساجی پایمال شده و چرا اینجا حرفی از قانون نمی زنید. چرا سیستم یک بام و دو هوا دارید. این بازی بدون شک باید 3 بر صفر به نفع نساجی زده می شد و 3 امتیاز این بازی حق نساجی بود که ازشون گرفتند. این مهندسی نتیجه در خارج از زمینه. ضمنا به محمد رضا احمدی میگم که شما توی فوتبال برتر و در شبکه 3 که شبکه ملی هست کلی به منصوریان وقت و تریبون دادید که علیه زنوزی یک ساعت صحبت کنه و کلی افترا بزنه پس چرا باید ماشین سازی اجازه حضور دوربین های صدا و سیما رو بده. اگه شما به فکر هواداران ماشین سازی هستید چطور ممکنه ملک این باشگاه رو در برنامه فوتبال برتر آبروشو ببرید و متهم کنید. احترام به مالک ماشین سازی احترام به هواداران این تیم هست. لطفا با تحریک هواداران ماشین سازی سعی نکنید چره واقعی خودتون رو پشت این حرف ها پنهان کنید.
    • شاهین DE ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      یک امتیاز از دل باتلاق نعمت هست. بیشتر شبیه مرداب ماهیگیری بود!! سخنی در باب فوتبال ایران.. چرا این زمین را برای فوتبال تایید کردند . لیگ ایران بطور میانگین هر سال بالای 10 رباط پارگی تحویل می دهد. زمین مصنوعی نباید کاور داشته باشد!! چرا تیم ها سو استفاده می کنند . از این جور مسایل.. چرا فوتبال ماشین و نفت پخش نشد. مگر ماشین فروخته نشده. پس مالک باز مالک هست!! چرا تیمی از سلاح کرونا استفاده می کند . بعضی ها بازی نمی کنند . بعضی ها با کرونا بازی می کنند . چرا تیمی اول بازی ترقه بازی می کند. چرا تیمی بالای تپه را سکوی تماشاگر ساخته . چرا تیمی بخاطر یک خطا یا پنالتی بازی 20دقیقه می خواباند.. ایا فوتبال ما قانون نظارت دارد . کمیته های اجرایی . انظباتی کجا هستند. ایا نبود رییس فدراسیون عامل این نابسامانی هست. ایا داوری ها خوب هست. ایا ما لیاقت جام جهانی و قهرمانی اسیا را داریم. بیایید این لیگ را تعطیل کنیم بجایش 8 تیم حرفه ای ببندیم. یک سال دو سال تا فوتبال داشته باشیم ترقی کنیم..
    • نوید IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      نایب قهرمان آسیا با گل آفساید با نساجی مساوی کرد. البته بازی که باید توسط کمیته انضباطی 3 بر صفر به نفع نساجی می شد ولی امان از بابا و سهیل مهدی و امان از مهندسی ها.
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بازی تو این گل هم خوب ویک طرفه بود پرسپولیس امروز عالی بود وهنوز تیمی بهتر از ما نیست عالی بودند و عالی در جواب کسانی که میگن داوری چی داشت حتی خطا منجر به گل نساجی هم خطا نبود ولی قضاوت بدی نداشت بنیادی فر
    • مصطفی6+6 IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      میلاد جان معلومه برای دقتت تو این 90 دقیقه خیلی خسته شدی شما برو استراحت کن ما خودمون تذکر میدیم داداش خسته ام نباشی
    • شیشپولیس حکومتی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      عزیزان پرسپولیسی شما گفتید با نساجی بازی نمی کنید و این بازی باید 3 بر صفر به نفع نساجی بشه. اصلا بازی نساجی و پرسپولیس طبق قوانین یعنی مهندسی نتایج. طبق قانون پرسپولیس گفت بازی نمی کنم پس 3 صفر به نفع نساجی. همون طور که استقلال در سوپرجام گفت بازی نمی کنم و 3 روز قبل بازی نتیجه رو 3 بر صفر کردن. مثلا استقال می تونست به پرسپولیس بگه بیا توی ترکیه بازی کنیم؟ پس پرسپولیس هم نمی تونه بگه شما بیایید تهران بازی کنید. مگه الکیه. مثلا هر تیمی توی لیگ بگه ما الان بازی نمی کنیم فلان تیم باید بیاد تو شهر ما بازی کنه و بازی ها جا به جا بشه. اصلا پرسپولیس با این کارها مضحکه عام و خاص شده. دیگه مهندسی از این واضح تر مگه می شه
    • رفیق امیر IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      پرسپولیس فقط نمی تواند ضربات آخر را خوب بزند که با حضور عیسی آل کثیر این مشکل حل می شود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      مشخص بود قبل بازی زمین بازی رو اب گرفتن تا پرسپولیس نتونه نتیجه بگیره. اگه دقت می کردید اون گوشه تصویر در بالا چند تا شلنگ پیدا بود.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      کامنت ساعت ۱۷:۲۹ مال من نیست
    • ۶۶۶۶۶۶ IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      چرا شب قبل بازی زمین نساجی کاور نکشیدند؟؟؟؟؟چه دلیلی داشت سازمام لیگ تاکید داشت بازی زمین باتلاق بازی شود؟؟؟؟ چرا با نامردی با باتلاق زمین می خواهند جلوی پرسپولیس بگیرند وقتی سازمان لیگ سهیل مهدی مطیع دستورات کیسه کش ها هست حتما می خواهند بازی برگزار شود تا پرسپولیس نتیجه نگیرد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      اولین کامنت بعد از کامنت رفیق امیر پرسپولیسی کامنت من نیست فیک کامنت گذاشته
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بازی مساوی شد و ما بهانه ای نداریم آب گرفتن بازی هم کار خدا بود که بارون ببارد و زمین باتلاق شد اون گوشه هم شلنگ پیدا نشد باز هم میگم بارون باریدن کار خدا بود حتما حکمتی داخل کار خدا هست
    • محمدم IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بخشی از به چالش کشیده شدن ناکامی باشگاه پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس بر وزن قلابی !؟ توسط زلزله ۶ریشتری قرمز !" سال ۱۹۹۰ و به اصطلاح قهرمانی باشگاه های آسیا !؟ ۱-مسابقات قرار است با ۲۱ تیم برگزار شود !؟ ۲- طبق شاهکارها و قوانین من درآوردی آن دوران از مسابقات آسیایی، ۲۱ تیم در ۷ گروه عجایب الخلقه بجای تقسیم، جمع و تفریق می شوند!؟ ۳- طبق این تقسیم فضایی!؟ پنج گروه ۳ تیمی، یک گروه ۴ تیمی! و یک گروه ۲ تیمی! تشکیل شده است!؟ ۴- به محض استارت مسابقات هر ۴ تیم گروه ۳ حتی وارد زمین فوتبال هم نشده و از این گروه هیچ تیمی روانه مسابقه نهایی نمی شود!؟ ۵- گروه پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس ایران ۲ تیمی است!؟؟ ولی باز هم ناکامی قرمز ها ۶- مشخص نیست چگونه و طبق چه شرایط و قانونی به غیر از پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس بعنوان تیم اول گروه ۲ تیمی! از ۵ گروه دیگر ۷ تیم جهت مرحله نهایی انتخاب می شود!؟ ۷- پس از سرهم بندی های مختص آن دوران از سوپرلیگ های تورنمنتی آسیائی! قرار می شود ۸ تیم صعودکرده! در تورنمنتی متمرکز چون امجدیه در کشوری دیگر گرد هم آیند به صرف چای، شیرینی و شوتبال! اما در کمال
    • شادوماد IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      چرا از سید جلال تست دومینگ نمیگیرن؟ پارسال نمیتونست یه نیمه کامل بازی کنه ولی الان چیشده که 90دقیقه مثل جوون 20 ساله میدوعه؟ کسی جزات نداره ازش تست بگیره
    • ناشناس IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      کیسه تنان هوچیگردوباره افاضات فرمودند!!!
  • ایمون زایدم قاتل کیسه IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    اصالت==پرسپولیس
    • محمدم IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بخشی از به چالش کشیده شدن ناکامی باشگاه پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس بر وزن قلابی !؟ توسط زلزله ۶ریشتری قرمز !" سال ۱۹۹۰ و به اصطلاح قهرمانی باشگاه های آسیا !؟ ۱-مسابقات قرار است با ۲۱ تیم برگزار شود !؟ ۲- طبق شاهکارها و قوانین من درآوردی آن دوران از مسابقات آسیایی، ۲۱ تیم در ۷ گروه عجایب الخلقه بجای تقسیم، جمع و تفریق می شوند!؟ ۳- طبق این تقسیم فضایی!؟ پنج گروه ۳ تیمی، یک گروه ۴ تیمی! و یک گروه ۲ تیمی! تشکیل شده است!؟ ۴- به محض استارت مسابقات هر ۴ تیم گروه ۳ حتی وارد زمین فوتبال هم نشده و از این گروه هیچ تیمی روانه مسابقه نهایی نمی شود!؟ ۵- گروه پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس ایران ۲ تیمی است!؟؟ ولی باز هم ناکامی قرمز ها ۶- مشخص نیست چگونه و طبق چه شرایط و قانونی به غیر از پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس بعنوان تیم اول گروه ۲ تیمی! از ۵ گروه دیگر ۷ تیم جهت مرحله نهایی انتخاب می شود!؟ ۷- پس از سرهم بندی های مختص آن دوران از سوپرلیگ های تورنمنتی آسیائی! قرار می شود ۸ تیم صعودکرده! در تورنمنتی متمرکز چون امجدیه در کشوری دیگر گرد هم آیند به صرف چای، شیرینی و شوتبال! اما در کمال
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    مافیای فوتبال اینو بدون اگه تمام بازی پرسپولیس را سه بر هیچ کنی تیمی که دنبال قهرمان کرد نش هستین قهرمان نمیشه....
  • ایمون زایدم IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    شیری کلا بازی نده ای بابا ب چ زبونی بگیم
  • محمود IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    یکی به پیروانی خبر بده قبل اومدن به تهران بازیکنارو بشماره،چون آخر بازی دو سه تا بازیکن کم شده بودن،احتمالا تو باتلاق فرو رفتن.این هرچی بود فوتبال نبود،اشتباه پرسپولیسم این بود که مایو نپوشیده بودن.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    این یک امتیاز کم از سه امتیاز نداشت ما با نساجی باری نکردیم ما با باتلاق مساوی کردیم حیف ای کاش می شد استیکر هم بذاری اینجا دم تیممون گرم نیمه دوم عالی بازی کردیم آقا یحیی ما شانس نداریم ممکنه بازی هامون توی شرایط بارانی باشه میگم بچه ها بد نیست توی شالیزار هم تمرین کنن
    • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      درست میگی فقط میشه قلب سیاه گذاشت
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    خخخخ بازم شاهکار داوری و بازم شانس ! لنگ این فصلم هیچی نمیشه خخخخ از این هفته استقلال استارت قهرمانی رو میزنه و هفته ۲۴ قهرمانیمون مسجل میشه و قیافه لنگیها مخصوصا کیسه مافیای ورزشی دیدنی خواهد بود
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      اسم من را درست بگو کیسه مافیا ورزش
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      عمویی گران قیمت ترین و بهترین تیم پرسپولیس که فصل اول و دوم بودند هم هفته ۲۴ قهرمان نشده اند الان کیسه با سرمربیگری محمود فکری بی دانش غیر ممکن هست
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      استارت قهرمانی خخخخخخح استارت سوخته عزیزم هندل بزن
    • مصطفی6+6 IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      در جواب گودرز : گفتی پرسپولیس این فصلم هیچی نمیشه؟ این فصلم؟ یعنی فصل های قبل هم هیچی نشدیم؟ خوبی؟ چند ساله فوتبال ایران رو نمیبینی؟ بزار بهت بگم پرسپولیس تو 4 سال به اندازه کل تیم های لیگ جام اورده
  • لنگ سوخته IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    با متدهای فکری قهرمان میشیم.
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      با متدی های سوخته فکری کیسه مستقيم دسته یک
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      آقا گودرز فکری چه متدی دارد می شود توضیح دهید
  • اســــــــــــــــــــــــــــ اســـــــــــــــــ IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    در لحظه شوت نعمتی به سمت دروازه نساجی، یه بازیکن پرسپولیس (فکر کنم نوراللهی) در آفساید بود و اگرچه اصلا توپ بهش نخورد ولی بارها در فوتبالهای اروپایی دیده ام که این صحنه ها رو آفساید می گیرن و گل قبول نمیشه این گل صد در صد آفساید بود. البته همون کمک داور چند لحظه قبلش هم یه آفساید تابلو رو نگرفته بود و دیگه نباید توقع داشته باشیم چنین صحنه ای رو آفساید بگیره.
    • کیسه حقیر IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      وقتی شوت نعمتی توپ به نوراللهی نخورده چه جوری آفساید هست؟؟؟؟!!!!!!!
    • اســــــــــــــــــــــــــــ اســـــــــــــــــ IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      حیف که اینجا نمیشه ویدئو آپلود کرد و گرنه من دو صحنه مشابه این گل پرسپولیس رو در لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا دارم که آفساید گرفته شده اند. البته یکیش با var افساید گرفته شد
    • مصطفی6+6 IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      اس اس جان اصلا برای دل شما استقلالیا خود سیامک هم تو افساید بود اصلا لک هم تو افساید بو گل محمدی رو بگو اون که دیگه خیلی تو افساید بود
  • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    کلا مشکلات زمین بازی برا همه تیم ها هست.. زمین تمرین انقلاب که مال استقلاله درست مثل چمن ورزشگاه شهید وطنی هست حالا شما مقایسه کن کمپ تمرین سپاهان سه نوع چمن طبیعی. مصنوعی و ماسه ای داره..چون مدیرای سپاهان به فکر تیمشون هستن
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      چون پشت تیمشون کارخانه فولاد مبارکه است اما چندسال قبل تصویب شد وزارت ورزش حق کمک به تیم های ورزشی را ندارد و علاوه بر اوضاع آشفته‌استقلال و پرسپولیس تیم‌های تحت حمایت وزارت نفت هم بی پول هستند برای همین هم وزیر نه پرسپولیسیه نه استقلالی متاسفانه هرچی هم بگیم‌لااقل باشگاه ما رو مثل سپاهان و گل گهر کنید اینم انجام نمی شه راستی آقای سلطانی فر ممنون که استقلال و پرسپولیس رو تا آخر پاییز خصوصی کردید -:-:)))))))))))
    • مربی زرتی IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      خب زمین برای نساجی هم بد بود. همه فقط حرف میزنن ،واقعیت اینه که گل محمدی بازی خونی نمیکنه یعنی بلد نیست ، چیدن بازیکن و چرخش بازیکن توزمین هنر مربیه که گل محمدی بلد نیست هربار از این جریان ضربه میخوره بازم ریبان و برگشت مشکل داشتیم
  • خاطرات شمال IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    گل بازی خوبی بود.گِل بازی
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    خداییش اگه تیم دیگه ای غیر از پرسپولیس بود بازی برگزار میشد؟ دشمنی تا چه اندازه؟اگه کسی تو این زمین سلامتش رو از دست میداد چه کسی پاسخ گو میشد؟ بازم میگم تیمی که دنبال قهرمان کردنش هستید اینکاره نیست ....
  • محمود IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    فارغ از اینکه هممون از بابت ازدست دادن دو امنیاز این بازی ناراحتیم،نکته ای باعث خوشحالی من میشه ،غیرت بازیکنا است.حساب کنید تو این شرایط افتضاح زمین،در کنار خستگی سفر به قطر و بعد به مازندران تو یک هفته ،در کنار ناراحتی بازیکنا برای از دست دادن جام ،تمام وجودشونو میزارن تا بازیرو از دست ندن.دم همشون گرم.خیلی باغیرتین
  • کیسه حکومتی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    تبریک به سازمان لیگ دستور تیم کیسه به خوبی اجرا کرد و برای سازمان لیگ و کیسه واجب بود بازی در زمین باتلاق انجام بشه پرسپولیس هم نتیجه را ازدست بدهد و هم بازیکن مصدوم بدهد تا تاریخ دربی اعلام کنند ۳ روز پیش قرار بود تاریخ دربی فردا اعلام کنند هنوز ۳ روز فردا سازمان لیگ نرسید جالب بازی پیکان و شهرخودرو شرایط زمین آن از شرایط زمین مناسب تر لغو می کنند ولی بازی تو زمین باتلاق نساجی چند برابر زمین قدس بدتر بود لغو نکردند پرسپولیس در مقابل سازمان لیگ و زمین باتلاق و نساجی از شکست گریخت دست های پشت پرده به نفع کیسه و علیه پرسپولیس هست پرسپولیس باید بیشتر از جنگ فوتبالی مقابل دست پشت پرده مافیای بجنگد تا دست های پشت پرده چون سهیل مهدی بهروان و جاودانی بله قربانگو گیسه راشکست دهد
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      خدا شفات بده اگه استقلال مافیا داشت الان ما قهرمان لیگ و آسیا بودیم.. همیشه تیم های حکومتی در کشورشون موفق هستن
  • سید محسن IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    یک امتیاز گرفتن تو این باتلاق که نمیشد یک پاس 4 متری داد از بازی تو فینال آسیا هم سخت تر بود...دمتون گرم....نساجی هم بد بازی نکرد جلوی بهترین تیم آسیا
  • فرهاد US ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    شرایط نامساعد جوی برای هردوتیم بود ،ما هم مثل میزبان گرفتار وضعیت موجود بودیم ،اما من قبلا هم گفتم مربی در سطح پرسپولیس نیست.
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      آقا فرهاد شما پرسپولیسی نیستی اگه نه کسی که از فوتبال سر در میاره میفهمه که فوتبالی که پرسپولیس به نمایش میزاره هیچ یک از تیم‌های ایرانی ندارن واگه واقعا پرسپولیسی هستی حمایت کن دست یحیی خالی انشالله تو نیم فصل تقویت بشیم میریم واسه قهرمانی آسیا
    • نیما IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      گل محمدی بدرد تیم نمیحوره
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      دو تا کیسه کشی که علیه گل محمدی حرف می زنند ضایع هست که کیسه کش هستید کیسه کشا بسوزید هواداران پرسپولیس از یحیی حمایت می کنند بچسبید به تیمتان و محمود فکری بی دانش یحیی گل‌محمدی سرمربی عالی برای پرسپولیس هست
    • مجهول الهویه IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      حالا مربی کلاس بالا الان چجوری ازکجا باکدوم پول؟!
    • ابرام US ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بعداََ هم بگو٬ چون قبلا یه چیزی پروندی حالا هم حق داری تعیین تکلیف کنی٬ تیم یونتوس هم تو زمین خودش ۳ بر ۰ مییبازه و ده سال هم هست هرسال قهرمان ایتالیاست . در لجنزار و گل و لای ٬ ارزش وا قعی تیم ها رو ٬ زمین خراب تعیین می کنه و این تیم ضعیف تره که معمولا از این شرائط سوؤ استفاده می کنه . حالا شما قبلا چه فرمودید بماند الان که در حدود کیفیت زمین « می فرمایید» .
  • امیرعلی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    با سلام. اون چیزی که تو این بازی واسه من خوشحال کننده بود بازی خوب پرسپولیس بود که هوادارو بسیار خوشبین میکنه به بازیهای آینده. فقط باید یکم رو ضربات آخر بیشتر کار کنن. درود بر پرسپولیس آریایی.
  • بایر مونیخ IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    اقا مگ قرار نبود پیروزی با بایرمونیخ بازی کنه ،اول تی وی روشن کردم فک کردم بایر مونیخ بعد دیدم اینجا ک ایرانه،من یمدت نبودم خبر نداشتم فقط تا بین دو نیمه اولسان دیدم،مگ قول نداده بودن ،خوده پروین مگ قول نداد بین دو نیمه تو برنامه زنده،اقا قبول نیست ،حساب نیست !!!!!!
    • مزیدی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      پرسپولیس با بایرن مونیخ زمانی بازی کرد که بعضی از تیم ها تو دسته سه تلاش می کردن بیان لیگ برتر، اگه میخوای بازی پرسپولیس و بایرن مونیخ رو ببینی تو اینترنت سرچ کن و ببین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی