نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
یحیی گل‌محمدی: از وضعیت ورزشگاه وطنی تاسف می‌خورم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: می‌خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم، در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ منابع، گاز، آب و سایر موارد ثروتمند هستیم و همه چیز داریم، باید در بحث زیرساخت‌ها و امکانات ورزشگاه همت بیشتری داشته باشند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل محمدی پس از پایان بازی با نساجی اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد. 

وی افزود: امروز خیلی روز آرامی داشتیم، از شما هم می‌خواهم نگران من نباشید. من آرام هستم، اگر هم صحبتی با بازیکنانم می کردم به خاطر شرایط مسابقه بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اعتراضش به داور بازی گفت: اگر به داور اعتراض کردم طبیعی بود چون در طول مسابقه پیش می‌آید به داور در چند صحنه اعتراض شود. آقای بنیادی‌فر از داوران خوب کشور ما است و صحبتی نیست که در مورد داوری انجام بدهیم. روی گل اول نساجی هم به دلیل خطا روی وحید امیری اعتراض کردم اما در مجموع داوری خوب بود.

گل‌محمدی افزود: بیشتر صحبت ما با بچه‌های پرسپولیس بود و در طول ۹۰ دقیقه یکی دو صحنه اعتراض کردن به داور در فوتبال ایران طبیعی است. فکر نمی‌کنم این موضوع چندان عجیب باشد. 

وی تصریح کرد:‌ همانگونه که شرایط برای بازیکنان سخت است برای داوری هم سخت خواهد بود. ما در صحنه گل نساجی به آوانتاژ دادن داور اعتراض داشتیم زیرا می‌توانستیم به حمله خود ادامه بدهیم. اگر توپ را خطا اعلام می‌کرد توپ در  آن صحنه در برگشت وارد دروازه پرسپولیس نمی‌شد.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره دلیل مخالفت این باشگاه و کادر فنی سرخ‌پوشان با تعویق یک روزه این مسابقه توضیح داد: مگر دست ما بود بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم؟ فردا هم همین مشکلات و شرایط جوی وجود داشت. فکر می‌کنم فرقی نمی‌کرد که بازی فردا برگزار شود. می‌خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم. در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ منابع، گاز، آب و سایر موارد ثروتمند هستیم و همه چیز داریم. باید در بحث زیرساخت‌ها و امکانات ورزشگاه همت بیشتری داشته باشند. همه می‌گویند ورزش امر به معروف است و هزینه کردن در آن هیچ وقت هدر نمی‌رود.

گل‌محمدی اضافه کرد: برای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی ضرورت دارد در ورزش هزینه کنیم. از مسئولان ورزش کشورمان می‌خواهم نسبت به زیرساخت ورزشگاه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند. شب گذشته درباره موضوعی صحبت می‌کردیم و اعتقاد داشتیم مازندران اندازه یک تیم ملی بازیکن دارد. مازندران استعدادهای زیادی دارد و این به دلیل ژنتیک خوب مردم این استان است. باید از این استعدادها در جهت تقویت فوتبال ایران و ایجاد شور، نشاط و سلامتی جامعه به خوبی استفاده شود.

وی افزود: متأسفانه فکر می‌کنم اولویت‌ها مسائل دیگری است و هیچ توجهی به ورزش نمی‌شود. برای جامعه متمدنی مثل ایران ورزش باید یک اصل باشد و باید شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا به صورت حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای کار خود را انجام بدهند. تأسف می‌خورم که چنین حالتی در ورزشگاه وطنی و برخی ورزشگاه‌های دیگر وجود دارد. اولین کاری که باید برای این ورزشگاه انجام داد این است که کلنگ بنزیم آن را تخریب کرده و از نوع مجموعه بهتری درست کنیم. نمی‌دانم چرا به این موضوع تاکنون بی‌توجهی شده است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه کیفیت زمین ورزشگاه وطنی تا چه اندازه روی عملکرد تیمش تأثیرگذار بوده است، گفت: تأثیر این موضوع به اندازه‌ای زیاد بود که نمی‌توانستیم یک کار ترکیبی از کناره‌ها داشته باشیم و یک ارسال درست انجام دهیم. به نظر من هر تیمی ارسال و بازی مستقیم بیشتری داشت می‌توانست موفق‌تر شود درباره مسائل فنی اصلاً نمی‌توان صحبت کرد زیرا شرایط برای برگزاری یک دیدار لیگ برتری نرمال نبود و نمی‌توان صحبت خاصی داشت.

گل‌محمدی درباره اصرار سازمان لیگ به برگزاری دیدارهای معوقه پرسپولیس تحت هر شرایطی عنوان کرد: پرسپولیس همیشه مورد روزهای سخت بوده و به بازیکنانم می‌گویم اگر به موفقیتی رسیدند تنها به دلیل انگیزه زیاد و شخصیت بزرگی است که در تیم دارند. به هر صورت اتفاقاتی که برای فینال افتاد و برخی مسابقات‌مان لغو شده به ضرر پرسپولیس بود. الان هم دیدارهای عقب‌افتاده داریم و با توجه به شرایط کار سختی داریم. باید انگیزه داشته باشیم تا در این شرایط سخت به کارمان ادامه دهیم امروز هم واقعاً بچه‌ها تلاش کردند.

وی افزود: تلاش بازیکنانم برای بردن بازی در این شرایط کافی بود اما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم با این وجود اگر بخواهیم برنامه‌ریزی فشرده‌ای برای پرسپولیس در نظر بگیرند غیر منصفانه است.

ویدیو| خلاصه بازی نساجی ۱-۱ پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تو مربی نیستی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    فرار به جلو
    • مولر از برلین DE ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      راست میگی هیس بلد نیست . کری پیروزی پیروزی نمی خواند. داد هوار بلد نیست . یخه گیری نمی کند. ولی باز یک تیم را که 80 درصد بازیکنانش را نسبت به فصل قبل از دست داده به فینال اسیا برده. اقا یحیی ما هواداران پرسپولیس امسال از شما قهرمانی لیگ را اجبارا نمی خواهیم. چون اولا قرار نیست ما همیشه قهرمان شویم. در ثانی تیم را خوب تمرین بده برو اسیا . لیگ برای پرسپولیس تکراری شده.. بزار بعضی تیم ها هم از تنفس ما استفاده کنند و رنگ جام ببینند.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      خیلیم هست کیسه کش ببین با این وضعیت چمن تیم نیمه دوم چه قدر خوب بازی کرد آقایحیی تا آخر پشتتیم ! یک مطلب هم درباره حرف های آقا یحیی بگم که‌واقعا تاسف باره ۱۰درصد منابع دنیا رو داریم اما باشگاه هامون امکانات ندارن ، پول ندارن و.....ژاپن نه نفت نه معدن نه... اما پیشرفته ترین کشور آسیا در عرصه فوتبالن ‌متاسفم برای اونایی که این دوباشگاه استقلال و پرسپولیس رو رها نمی کنن تا هواداران همیشه از وضعیت نبود پول و مدیر خوب درباشگاه ناراحت باشن ! حالا دیگه تیم های کوچک تر مثل نساجی که بماند ..‌‌‌‌..
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      تو هم پرسپولیسی نیستی پس هیس!
    • محمدم IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بخشی از به چالش کشیده شدن ناکامی باشگاه پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس بر وزن قلابی !؟ توسط زلزله ۶ریشتری قرمز !" سال ۱۹۹۰ و به اصطلاح قهرمانی باشگاه های آسیا !؟ ۱-مسابقات قرار است با ۲۱ تیم برگزار شود !؟ ۲- طبق شاهکارها و قوانین من درآوردی آن دوران از مسابقات آسیایی، ۲۱ تیم در ۷ گروه عجایب الخلقه بجای تقسیم، جمع و تفریق می شوند!؟ ۳- طبق این تقسیم فضایی!؟ پنج گروه ۳ تیمی، یک گروه ۴ تیمی! و یک گروه ۲ تیمی! تشکیل شده است!؟ ۴- به محض استارت مسابقات هر ۴ تیم گروه ۳ حتی وارد زمین فوتبال هم نشده و از این گروه هیچ تیمی روانه مسابقه نهایی نمی شود!؟ ۵- گروه پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس ایران ۲ تیمی است!؟؟ ولی باز هم ناکامی قرمز ها ۶- مشخص نیست چگونه و طبق چه شرایط و قانونی به غیر از پیروزی یا به زبان یونانی پرسپولیس بعنوان تیم اول گروه ۲ تیمی! از ۵ گروه دیگر ۷ تیم جهت مرحله نهایی انتخاب می شود!؟ ۷- پس از سرهم بندی های مختص آن دوران از سوپرلیگ های تورنمنتی آسیائی! قرار می شود ۸ تیم صعودکرده! در تورنمنتی متمرکز چون امجدیه در کشوری دیگر گرد هم آیند به صرف چای، شیرینی و شوتبال! اما در کمال
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      یحیی مورد حمایت پرسپولیسی هاست ! من به این تیم و به یحیی افتخار می کنم تیم ما نیمه دوم در این زمین باتلاقی وطنی جانانه برای رسیدن به‌گل بازی کرد و به هدفش هم رسید خوب بازی کردیم و باید ایستاده برای این پرسپولیس دست زد !!! ایران که چه عرض کنم حتی آسیا هم باید به این پرسپولیس افتخار کنه چیزی که ژاوی بزرگ و عبدالکریم حسن و معز علی تعریف کردند! بازی نیمه دوم بهم ثابت کرد چرا ژاوی از پرسپولیس تمجید می کرد چون توی چمن باتلاقی هم باخت نمی دیم چون بدون عیسی نمی بازیم و برنده ایم ! این نسل پرسپولیس حقش یک جام آسیاست! به افتخار این تیم بلند می شیم و دست می زنیم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      اگر ده تا بازیکن مثل سیدجلال حسینی داشت الان خیلی قوی و خوب بود سر تک به تک می‌کشد سیرجان با سرد و گرفت و نگذاشت توپ به داخل دروازه اگر دماغش نشکسته باشد باید خدا را شکر گفت واقعا شانس آورده سید سومر من واقعاً عالی است ما هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی حمایت می‌کنیم سال ۹۱ یک اشتباهی توسط هواداران پرسپولیس رخ داد که ما پشت یحیی توسط هواداران پرسپولیس خواهد شد و باشگاه توسط حمید استیلی و حمید درخشان نابود شد ولی الان دیگه سال ۹۱ نیست پرسپولیسی ها و هواداران پرسپولیس از یحیی گل محمدی حمایت می‌کنند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      یحیی گل‌محمدی برو جلو هواداران پرسپولیس پشت تو هستند هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کنند ما همینطور که برانکو هواداران پرسپولیس حمایت شد پرسپولیس با برانکو تا رده آخر جدول هم رفت اما هواداران پشت این تیم با ایستادند و با همان حمایت پرسپولیس رفت فینال آسیا چهار بار قهرمان لیگ قهرمان جام حذفی لیگ شد قهرمان سوپرجام شد واقعاً ما با همان حمایت از برانکو شدیم بهترین تیم ایران و جزو چهار تیم برتر آسیا
    • محمدم IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      پرسپولیس بهترین تیم آسیا پرسپولیس اسم واقعی پرسپولیس هست که حتی با تغییر اسم در ورزشگاه می گفتن پرسپولیس نه چیزی دیگر پرسپولیس اسم تیم ما هست اسم پرسپولیس باعث سوختن کیسه کشا می شود
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      ستارگان سرخ و کیسه مافیا ورزش درست می گویند ما هواداران پرسپولیس از تیم مان حمایت می کنیم ما سخت تر از این شرایط هم داشتیم زمان برانکو ۶ بازیکن اصلی تیم رفتند بدون یک بازیکن ورودی اما پدر قدرت قهرمان شدیم و به فینال رفتیم یک از دلایل این افتخارات حمایت هواداران پرسپولیس از سرمربی هست یحیی مورد حمایت هواداران پرسپولیس
    • نساجی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      این یحیی به نیم فصل نمیرسه ببین کی گفتم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      اصلاح می کنم سید جلا با سر خیلی خوب توپ را گرفت
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      این یحیی تا ۴ الی ۵ سال دیگر سرمربی پرسپولیس هست و باعث بی خوابی و سوزش دوچرخه سواران می شود
    • حمید علوی CA ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      آقایون داداشای گل ، دیدم دوباره همگی ششدونگ حواسمون پرت شده با سر و صداهای الکی که راه میندازن تا از مرحله پرتمون کنن، گفتم یه یادآوری داشته باشم که قرارمون بود تا آخرش کسانیکه در ماجرای قراداد ترکمانچای با ویلموتس به مردم و مملکت خیانت کردن و پول مردم رو چند ده میلیاردی ریختن تو جیب ویلموتس و خودشون رو دنبال کنیم. حیف که ما مردمی هستیم ساده، با حافظه ی تاریخی اندازه ی ماهی!
    • قرمزته IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      {...} مقصر اول و اخر فینال و این بازی یحیی هست. شیری رو اورده تو زمین شانس اوردیم رو سوتیاش 3تا گل نخوردیم به ولله شانس اوردیم. بعد کما ک جنگنده هست و بدرد این زمین میخورد رو گذاشته رو نیمکت. یحیی افتضاح بود واقعا
    • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      ‏استیلی میگه ما اگه تو لیگمون وار داشتیم تو فینال آسیا اون اتفاقات واسه پرسپولیس نمیفتاد. آخه اگه تو لیگ وار داشتیم که پرسپولیس اصلا سهمیه آسیا نمیگرفت که حالا بخواد تو فینال واسش اتفاقی بیفته!!
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      تتلیتی وحشتناک باهوش نه پرسپولیسی و نه استقلالی فقط برای تفرقه هست
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      همین تتلیتی می گفت صمد مرفاوی باخت عمدی مقابل استقلال داده در کل معلوم نیست پرسپولیسی هست یا استقلالی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      آقا یحیی مطمئن باش مطمئن باش ما هواداران از شما حمایت می کنیم
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    آهای یحیی.. ربیع خواه بیچاره حق دلالی نداد از تیم انداختیش بیرون... کامیابی نیا هم هنوز زیر بار دادن حق دلالی نرفته به خاطر همین گذاشتیش رو نیمکت؛!!!! یعنی حاضره شیری تو ترکیب باشه ولی کامیابی نیا رو نزاره
    • خریبینم قاتل لنگ IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      شما چی میگید؟؟ چرا سرود ملی پخش نشد؟؟ هانسی فلیک گفت. سید بلال به تنهایی جلوی برد ما رو گرفت خخخخخخخ
    • امیرحسین IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      آخه کیسه کش حقیر به تو چه ربطی داره تاکتیک های یک مربی بعدشم کیسه کش اون وقت که تو وجود نداشتی پرسپولیس تو آزادی با بایرن بازی کرد البته که به سنت نمی رسه
  • محمد IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    لنگی مافیایی یک امتیاز دیگه با گل آفساید. باید var وارد فوتبال ایران بشه ((:
    • امیرحسین IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      گل ندیدی که این حرف می زنی
  • دشمن شادکن نباشیم IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    آقای گلمحمدی یه اصلی تو فوتبال هست که میگه چرندیات رو با واقعیت ترکیب نکنید. مردم بازی رو دیدن شما خودت مشکل پرسپولیسی
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      کیسه کش برو کیسه تو بکش یحیی عالی هست و پرسپولیسی ها بهش افتخار می کنند تو هم بسوز یحیی مورد حمایت هواداران پرسپولیس هست
    • مهرشاد IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      پیروزی با وجود هیئت داوران و کمیته انضباطی اساسا نیاز به مربی نداره،حالا گلمحمدی نشد منصوریان . فقط یه کسی بغل زمین باشه
  • آبی بی رنگ IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    بهت ایمان داریم مرد تو این باتلاق فوتبالی ارائه دادی که بقیه تو زمین صاف و هموار و هوای آفتابی هم خوابشو نمیبینن
  • امید تیفوسی آبی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    حالا انصافا جدا از کری خونی دقت کردین که...... ‏تیاگو سیلوای ۳۶ ساله تو بالاترین سطح حرفه ای گری نمیتونه تمام بازی های لیگ رو فیکس بازی کنه اونوقت جلال حسینی با ۳۸ سال سن تا دقیقه ۹۰ تمام بازی های لیگ میدوعه.. آیا این طبیعیه یا یه اتفاقاتی میفته که ما ازش بی خبریم؟؟
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      امیدجان مگه حسین عبدالغنی تا ۴۵سالگی برای الاهلی عربستان بازی نکرد ؟!
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      تو هم همش گیر میدی که کی یا متوهم یا نیستن، ولی خودت متوهم تر از همه هستی خودت میگی تو بالا ترین سطح فوتبال اولن لیگ ما مثل اونا نیست دوما فکر کردی همه مثل اسطوره های شما هستند جک تری دی
    • امیرحسین IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      میای میگی جدا از کری اون وقت کری می خوانی ریوالدو زلاتان و .... خیلیا دیگه تا پیری بازی کردن البته من که مقایسه نمی کنم ولی می تونستی به جای تیاگو سیلوا زلاتان مثل بزنی که اگر اشتباه نکن ۴۰ سالشه و عالیم می درخشه
    • کی روش IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      حسین عبدالغنی همدوره استاد اسدی بود،کازه یوشی میورا هم نگفتی ستاره ژاپن در جام ملت ها ی۱۹۹۲که با ۵۴سال سن هنوز داره چی لیگ بازی میکنه
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      زلاتان چون مصدوم بود یه لحظه به ذهنم نرسید بعدش یه چیزی هست مثلا پست هایی مثل دروازه بان و مهاجم نوک چون دوندگی کمتری دارن تا سنین بالاتری ادامه میدن اما یه مدافع بعید میدونم بتونه 90 دقیقه کامل بازی کنه ولی من بازم برام عجیبه اون عبدالغنی هم یادمه تعویضش میکردن و کامل فیکس نبود. درضمن آقای قوژد.. خودت متوهمی من تک تک حرفام رو حساب و کتابه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      امید تیفوسی متوهم چی میگی برای خودت همه که مثل فرهدد دوپینگی اسوه دوپینگ نیستند سید سید سوپرمن کی بودی تو سید جلال
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      امید تیفوسی متوهم چی میگی برای خودت همه که مثل فرهدد دوپینگی اسوه دوپینگ نیستند سید سید سوپرمن کی بودی تو سید جلال
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      دوچرخه سوار برو دوچرخه بازی کن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      {...} سيد جلال حسینی هر هفته تست دوپینگ می دهد و همیشه تست منفی هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      دقیقا اصلی ترین جای کامنت سانسور شد
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      وقتی میگم سایت طرفدار پرسپولیسه دلیل دارم. 4 تا کامنت نوشتم همه از دم سانسور....خب ادمین جان چرا چاپ نمیکنی؟؟چرا مزخرفات یه عده چاپ میشه؟؟یعنی ما حق کامنت زدن نداریم؟! بنده خدا هفت تیر کش حق داشت خون جلو چشماشو گرفته بود همش کامنت استقلالی ها رو سانسور میکنی
    • غضنفر IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      اره عزیزم ما دقت کردیم و دلایلش را میدونیم و بهت میگیم قلیون نمیکشه، شب زنده داری نمیکنه، سیگار نمیکشه، مدام تمرین میکنه، میدونی لایف استایل چیه؟! یه کم ذهنت را باز کنی و مطالعه کنی می فهمی همه پودر و آمپول نمیزنن. متخصص هاش در یک باشگاه دیگر مشغولند
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      تازه شما الان دارید می فهمید ما پرسپولیسی چقدر بدبختی می کشیدیم که کامنت ما انتشار داده بشه
    • کی روش IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      داداش های عزیز،ببخشید که دخالت میکنم،ولی اگر کسی نظرشون باهامون مخالفه، بهش نگیم متوهم و کلماتی از این قبیل،شرمنده
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      امید فقط برو خبر خداداد عزیزی در هنین سایت خبر ورزشی بخوان تا بفهمی سایت طرفدار پرسپولیس نیست کامنت های این خبر را بخوان خبر چیست خداداد عزیزی بعضی از مدیران و مربیان هنوز درصد می گیرند
    • امید تیفوسی آبی SE ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      البته از حق نگذریم دوپینگ برای اسطوره های ما چون مجیدی مشکلی نیست ولی برای بقیه اوفه!!!
  • کی روش IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    وجدانا نامسئولان محترم فدراسیون با این پیشنهاد مسخره میزبانی جام ملت ها فقط میخوان این باقی مانده آبروی ما روببرن،آخه ما مگه دو یا نهایتا سه تا استادیوم تقریبا خوب که بازم نسبت به استادیوم های قطر و عربستان ضعیف تر هستند چه داریم،زیرساخت های درب وداغون،ورود زنان به استادیوم ها و...،ما حتی نود درصد ورزشگاهامون مناسب لیگ برتر خودمون نیستن،دیگه گذشت اون دوره که میزبانی جام ملت ها و بازی های آسیایی میگرفتیم
  • جلال NL ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    به نظرم سطح بعضی نظرات به حدی پایینه که برای رسانه خبر ورزشی اصلا خوب نیست که منتشرشون میکنه. بهتره حرفهای بیهوده یه سری بی فرهنگ در معرض قضاوت هم قرار نگیره تا بلکه ساکت بشن.علیرغم اینکه دیسلایکهایی که میگیرن به خوبی نشون میده مردم خوب و بد رو میفهمن اما باز باهاشون مواجه نشیم چیزی رو از دست ندادیم.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      دوست عزیز وضعیت سایت تازه دوباره دارد خوب می شود الان اعتراض شما چیست واقعا باید گفت وضعیت سایت خیلی خوب شده سانسور کامنت ها هم کم شده و این خیلی خوب هست
    • 64 IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      دمت گرم. خدایی میاییم خبر بخونیم کلی مزخرفات میبینیم. اونم از افرادی که مطمینا زیر 18 سال هستند و بخاطر شرایط کرونایی چون مدرسه نمیرن بیکارن میان میشینن اظهار فضل می کنند.
  • Roojaa IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    هرچی بادا باد این دوامتیازهم مبارک تاس باد!! اما در عوضش شما هم اسم این استادیوم رو بذارین "استادیوم مجمع الجزایرقائمشهر"
  • محمود IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    گلمحمدی یدونه است.خدارو شکر برای ما پرسپولیسی ها است.
  • داورهاي لنگي IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    لنگ با تيم داوريش هم حريف نساجي نشد.چون يادشون رفت تو ١٨ خودشونو بندازن.اون افسايد و وقتي نميزنه تو گل سلطاني فر بياد بزنه ،بازيكناشون ميفتن زمين خطا ميگرفت ولي نساجيها رو ميكشتن خطا نميگرفت
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      خبر ورزشی من موندم شما چجوری کامنتهایی مث این رو چاپ میکنید سطح خودتونو میارید پایین. حتی در حد جواب دادن هم نیستن آبروی تیمهای رقیب هم با خطر میندازن!
    • امیرحسین IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      کیس کشش متوهم گل کاملا درست بود کارشناسی ها هم تایید کردند اون کیسه بود که با داوری نتونست ذوب آهن کرونا زده که نصفش نبود ببره و تازه یک پنالتی هم برای ذوب آهن نگرفتن
  • علی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    با ز هم با گل آفساید و ناداوری لنگ حکومتی از شکست فرار کرد، وی ای ار اگر بود ...
    • کامل پرسپولیسی PL ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      بله VAR اگه بود که حالا حالاها شما از GHAR (غار ) بیرون نیومده بودید
  • سوراخ سرخ اسیا IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    دیگه بهونه در نیار زمین خوب یا بد برا هردو تیم یکسان بود تو که دیگه از اروپا نیومدی این شرایط رو ببینی شوکه بشی.تا بوده همین بوده
  • خبرورزشی لنگی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    این خبرورزشی فقط کامنت لنگیهارو درج میکنه .من زیر این خبر کم کم ۳ ۴ تا کامنت گذاشتم . هیچ کدومش هم توش توهین یا افترا و بی احترامی نبود فقط متنهایی بود که به مزاق لنگیها و خبر ورزشی خوش نمیومد که نمایش نمیده .انروز هم چون حالشون گرفته از توقف لنگ .البته که باید می باختن .به همین خاطر از درج خبرهایی که واقعیتهارو در مورد لنگ مشخص میکنه امتناع میکنن .برای ما تاجی ها همین بس که میدونیم با عدم درج خبرهامون چقدر از توقف تیمتون امشب پماد لازم هستین .بسه شبتون بخیر لنگیها .راستی وی ار ای اگه بود شما لنگیها چهار سال قهرمان نمیشدین .اینو فینال اسیا ثابت کرد .امروز هم گل افساید به نساجی از محبتهای داورهای زحمت کشمون یه هدیه اخر هفته ای براتون بود.خخخخ لنگ خخخخ
  • EMENE IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    دوستان زحمت کش مجموعه خبرورزشی ، ضمن قدردانی از شما ، خواستم انتقاد کنم که خیلی غلط املایی دارید. و در ادامه یک امتیاز ارزش این همه بی اخلاقی و رفتار نامردی رو نداره و برای تیم‌هایی که انقدر از پرسپولیس میترسند بیزارم، آب یک امتیاز از پرسپولیس گرفت نه نساجی خوبه که جوانمردانه مقابله کنند
  • 44444444444 IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    الان اگه varبود شاید بنیادی فر گل پیروزیو آفساید اعلام میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی