نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
آفرین نساجی، آفرین پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی روز جمعه نساجی و پرسپولیس مجتبی بیژن، حامد شیری، کریم اسلامی، سیامک نعمتی، سیدجلال و حامد لک از بهترین‌های میدان بودند و به جذاب شدن مسابقه خیلی کمک کردند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ اینکه چرا ما عرضه نداریم یک روکش روی چمن مصنوعی ورزشگاه بکشیم به کنار اما انصافاً پرسپولیس و نساجی در آن زمین واترپلو! فوتبال خوبی بازی کردند. نساجی جانانه جنگید و مقاومت کرد و می‌توان گفت مستحق شکست نبود اما پرسپولیس در نیمه دوم تبدیل به همان پرسپولیس همیشگی شد و فوتبال خوبی را در زمین بی‌کیفیت وطنی قائمشهر به معرض نمایش گذاشت. پرسپولیس در آن شرایط و زیر شلاق باران، در نیمه دوم ۷، ۸ موقعیت خوب گلزنی پیدا کرد و حتی شوت دیدنی سیامک نعمتی می‌توانست باعث پیروزی پرسپولیس شود اما این بار تیر دروازه مانع آن شد. 

اینکه در زمین بی‌عیب و ایراد فوتبال خوبی بازی کنی هنر نیست اما پرسپولیس و نساجی در بدترین زمین ممکن و در چمن مصنوعی آب‌گرفته نشان دادند که بلدند فوتبال بازی کنند. شاید اگر رشادت حامد لک و سیدجلال نبود، نساجی ۲ بر صفر پیش می‌افتاد اما آنها اواسط نیمه دوم تیم‌شان را نجات دادند و به قول معروف در بازی نگه داشتند تا حداقل پرسپولیس با دست کاملاً خالی راهی تهران نشود. تیم گل‌محمدی به خاطر شکست در فینال آسیا، روحیه لازم را نداشت و از این حیث فوتبال نیمه دوم آنها قابل تقدیر بود. نکته اصلی اینجا بود که دو تیم این فوتبال را در دریاچه قائمشهر به نمایش گذاشتند، دریاچه‌ای که می‌تواند به خود نساجی بیشتر از مهمان لطمه بزند. تیم‌های دیگر یک بازی در چمن مصنوعی نساجی می‌کنند و می‌روند اما خود نساجی باید ۱۵ بار آنجا بازی کند و با توجه به تیم خوبی که دارد، از این زمین لطمه می‌خورد. 

در بازی دیروز مجتبی بیژن، حامد شیری، کریم اسلامی، سیامک نعمتی، سیدجلال و حامد لک از بهترین‌های میدان بودند و به جذاب شدن مسابقه خیلی کمک کردند. نساجی که ۲ بازی قبلی را باخته بود، به بازی خوب دیروز نیاز داشت تا احیا شود. پرسپولیس هم در روزی که می‌توانست برنده باشد، مساوی کرد تا کم‌کم برای بازی با ذوب‌آهن و سپاهان و استقلال آماده شود. پرسپولیس اگر در تمام مسابقات مثل نیمه دوم بازی با نساجی باشد، مسلماً امسال هم شانس اول قهرمانی است و بعید است سایر مدعیان بتوانند جام را از این تیم بگیرند. تیم گل‌محمدی البته همچنان فاقد یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن است و این مشکل باید هر چه سریع‌تر حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    «اینکه در زمین بی‌عیب و ایراد فوتبال خوبی بازی کنی هنر نیست» چه جمله حکیمانه‌ای. یادم باشه یادداشت کنم یه جوری به دست گواردیولا و یورگن کلوپ برسونم که استفاده کنن :)))
  • صامت IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    زمین اگرمناسب بودبازی 5-0 می شد.ولی خوب نساجی تیم قابل احترامی یه وقایمشهرخانه دوم پرسپولیس
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    عرضه داشتند کاور بکشند. اراده نداشتند. اگه میخواستن زمین خوب باشه به تقاضای پرسپولیس جواب مثبت میدادن میومون تهران.از دلایل اصلی عدم پیشرفت فوتبال در ایران همین حب و بغض هاست.
    • حامد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      جالب اینجاست که همین دیشب با پرواز بچه های پرسپولیس، بچه های نساجی هم اومدن تهران. یعنی اینا هر روز تهرانن و خودشونم تو ورزشگاهشون تمرین نمیکنن. اما مدیران چشم تنگ و حسود آبی نساجی چون از پرسپولیس عقده دارن رضایت ندادن این بازی سر موقع خودش تو تهران برگزار شه و برگشتش تو مازندران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی