واکنش عجیب ایرج عرب به حکم پرونده ماریو بودیمیر: حضور ذهن ندارم
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دادگاه عالی ورزش باشگاه پرسپولیس را در پرونده ماریو بودیمیر محکوم کرد تا مانند سایر دعاوی حقوقی که علیه این باشگاه طرح شده بود بازنده مطلق باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امروز دادگاه عالی ورزش اعلام کرد رای اتاق حل اختلاف فیفا در پرونده مهاجم کروات سابق باشگاه پرسپولیس را قبول کرده است و این مهاجم کروات که تنها یک نیم فصل برای قرمزها بازی کرده بود، باشگاه پرسپولیس باید ۴۷۵ هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب او واریز کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می‌رود. 

همچنین بعد از محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم‌پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد. باشگاه برای این منظور کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارد.

بدون شک مسئولیت این بدهی برمی‌گردد به مدیران پرسپولیس علی الخصوص ایرج عرب. مدیرانی که حالا نه تنها بابت عملکردشان بازخواست نشده اند، بلکه به پست و مقام جدیدی هم دست پیدا می‌کنند. ایرج عرب زمانی که به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس حضور داشت در خصوص شایعه تهدید ماریو بودیمیر مبنی بر گرفتن مطالبات مالی گفته بود: چنین خبری اصلاً صحت ندارد و این موضوع شایعه است.

امروز و پس از اعلام رای دادگاه عالی ورزش با ایرج عرب تماس گرفتیم تا نظرش را درباره رای این پرونده که او آن را شایعه خوانده بود و مقصر عدم توافق با بودیمیر از دیدگاه مدیران سابق و هواداران این باشگاه است، گفت: من در جریان این پرونده نیستم و باید مدیر حقوقی وقت باشگاه پرسپولیس در این رابطه پاسخگو باشد.

عرب در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این موضوع در زمان مدیریت شما رخ داده است و باید پاسخگو باشید گفت: درباره پرسپولیس صحبت نمی کنم و شما هم می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سوابق حقوقی این پرونده در باشگاه پرسپولیس مراجعه کنید.

مهدی ذاکر مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب در پاسخ به ادعای مدیرعامل سابق قرمزها می‌گوید: دفاعیات و تبادل لوایح بعد از ما و در دوران مدیر بعدی انجام شده است و بنده هم اطلاعی از روند آن ندارم، اما اینکه آقای عرب بخواهد بنده را به عنوان مقصر معرفی کند باید بگویم که تمامی موارد در باشگاه پرسپولیس حتی رد توافق با برانکو با دستور آقای عرب انجام شد و بنده به عنوان زیر مجموعه مدیریتی ایشان در باشگاه فعالیت می‌کرد.

ذاکر در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی از سوی باشگاه برای بسته شدن این پرونده و توافق با این بازیکن پیش از بردن آن به فیفا و دادگاه عالی ورزش صورت گرفت، گفت: یک سری مستندسازی صورت گرفته بود اما تصمیمات در آن زمان بر عهده مدیریت وقت باشگاه ایرج عرب بود و اطلاع دقیق‌تری از آن ندارم.

ذاکر در ادامه تصریح کرد: بنده تا شهریور ماه ۹۸ در باشگاه مسئولیت داشتم و پس از آن اطلاع دقیقی از پرونده این بازیکن ندارم فقط می‌توانم بگویم که تبادل لوایح انجام شده بود.

ذاکر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه از سوی باشگاه پرسپولیس برای پذیرش مدیریت امور حقوقی به ایشان پیشنهادی شده است گفت: در زمان حضور مهدی رسول‌پناه به عنوان سرپرست باشگاه پیشنهادی شد و جلسه‌ای برگزار شد اما با توجه به شرایط و برخی حاشیه‌ها این پیشنهاد را نتوانستم قبول کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    ایرج عرب و دار و دسته اش سند متقن و محکم سنگ اندازی وزارت ورزش سر راه پرسپولیس.
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      خود مهدی ذاکر یک از کسانی هست که باعث رفتن برانکو و باخت های پرسپولیس در پرکنده های مختلف و هزینه های زیاد برای پرسپولیس ،مهدی ذاکر باید جوابگو باشد همراه ایرج عرب
    • تماشاگر IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      شما یه ایرج عرب داشتید استقلال کلا مدیران منصوب وزیرش ایرج عرب هستند! حالا باز خوبه بعد از رفتن مدیراتون زیاد اظهار فضل نمیکنن بلانسبت سعادمند و فتحی و... که از یک شبکه به شبکه دیگه میرن و دروغ میگن و حاشیه درست میکنن!
    • مانی IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      دقت کردید "حتی رد توافق با برانکو با دستور آقای عرب انجام شد " وقتی پرسپولیسیها میگن عرب ماموریت داشت که پرسپولیسو نابود کنه یعنی همین
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    حتما هواداران پرسپولیس هم باید مثل بعضیا هوچیگری کنند تا به امور این تیم رسیدگی شود!ببینید این چند ساله چقدر بلا برسر مجموعه ی پرسپولیس نازل شد به لطف مدیرعاملینی که به دستور وزیر مسئول پرسپولیس شدند!اما پرسپولیس به لطف دوستداران خود از تمامیه بلاها وحاشیه ها با سربلندی وافتخار گذر کرده تا به امروز وانشا الله در اینده !ولی بعضیها با انواع واقسام لطفهایی که همه جوره بهشون شده مثل یه موجود ساده درگل فرو رفته وفقط مونده از وزیر درخواست داشته باشن که با تغییر قانون فوتبال تیمشون با دوتا دروازه بان و ۱۵ تا بازیکن همزمان در مقابل حریفان قرار بگیرند شاید اینطوری سوگلی به یه جایی در لیگ برسد و از زیر سایه ی پرسپولیس دربیاد!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    ایرج هرب همان کسی هست که نگذاشت محمد محبی به پرسپولیس بیاید باعث فراری دادن بودیمیر و برانکو هن شد بودیمیر همه توپ ها روی هوا را می زد ۲ گل هم به ثمر رساند و ۴ پاس گل هم داد خدا ازت نگذره ایرج هرب تنها کار مثبت ایرج عرب آوردن کالدرون و نگهداشتن بیرانوند و علیپور و شاکله پرسپولیس هست
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    هواداران پرسپولیس بعد از باخت پرسپولیس در بازی با شهر خودرو در زمان سرمربیگری کالدرون ، پرسپولیس با برانکو مذاکره می کند و به توافق می رسد و فقط یک امضا کافی بود تا برانکو برگردد اما روز بعدش دیگه مدیران پرسپولیس با دستور وزیر دنبال برانکو نمی روند دیگه خودتان ببینید چه ترسی از امپراطور برانکو کبیر داشتند ، و باید بگم پرسپولیس با ماسیمو کاررا دستیار سابق کونته و سرمربی یوونتوس و اسپارتاک روسیه به توافق رسیده بودند و فقط یک امضا کافی بود اما باز هم نیاوردنش اگر کاررا سرمربی پرسپولیس می شد پرسپولیس قطعا مجبور نمی شد ۶ میلیارد به شهر خودرو برای حضور یحیی ، از شرط های کاررا برای حضور در پرسپولیس آوردن یک پزشک ، بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در اختیار پرسپولیس و حتی باید صبحانه را در باشگاه بخورند و اینکه به دستگاه بازیکنان یک دستگاه متصل باشد که تمام فعل و انفعال بدنی آنها را برای رسیدن به بهترین برنامه تمرینی و رژیم غدایی ثبت و اندازه گیری کند از همین شرط ها می شود فهمید که سرمربی خیلی خوبی بوده کاررا و ترس از کاررا باعث نیامدن این سرمربی پر افتخار پرسپولیس شد ،
  • محسن IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    پولش تو گاو صندوق باشگاهه ، دوشنبه صبح بیاد پولشو نقدی بگیره
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    امیدوارم یه روز تمام کسانی که به پست و مقام و مسئولیتی که داشتن خیانت کرده‌اند دادگاهی بشون....
  • ابرام US ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    خود سری و بی مسؤلیتی از سرتاپای وجودش در زمان مسؤلیتش میبارید و حالا که بظاهر مسؤولیتی هم در پرسپولیس نداره ٬ ما دل خوش کردیم که برای پرسپولیس دل بسوزونه و نگرانش باشه !! به اون شکم برآمده و با د غبغب اش نگاه کنید که سر مست از پیروزی و ظفره ٬ خیر سرش فتح خیبر کرده !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی