نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
اوله‌گنار سولشائر: ادینسون کاوانی هنوز به بازی در انگلیس عادت نکرده است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم منچستریونایتد از نتیجه بازی شاگردانش در خانه تیم لسترسیتی ناراضی است چرا که تیمش را لایق کسب پیروزی در این بازی می‌داند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ اوله‌گنار سولشائر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از تساوی ۲-۲ امروز (شنبه) تیمش مقابل لسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، به خبرنگاران گفت: بدون شک من از اینکه بازی را نبردیم، ناراحت هستم. کلی موقعیت داشتیم و می‌توانستیم پیروزی‌مان را مسجل کنیم اما لسترسیتی تیم خطرناکی است. تساوی بهترین نتیجه نیست اما بدترین نتیجه هم نیست به خصوص مقابل تیمی که ما مقابلش بازی کردیم.

گل نخست منچستری‌ها که گل نخست بازی بود توسط مارکوس رشفورد و پس از هدر رفتن یک موقعیت مسلم گلزنی توسط او رقم خورد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره عملکرد مهاجم انگلیسی تیمش اظهار داشت: گل مارکوس گل خوبی بود. او می‌داند که همیشه موقعیت اول بهترین موقعیت است. طوری ضربه سر زد که انگار قبل از اینکه توپ به او برسد جهتی که می‌خواست آن را بفرستد، تعیین کرده بود. یکی از آن گل‌های زیبا بود.

سولشائر سه‌شنبه شب باید مردانش را در دیداری خانگی به مصاف ولورهمپتون بفرستد و او معتقد است که برخورداری از یک روز فرصت بیشتر برای استراحت قبل از آن بازی می‌تواند به نفع تیم او باشد.

او اظهار داشت: ما سه روز دیگر باید بازی کنیم و یک روز بیشتر فرصت ریکاوری داریم که باید از آن به شیوه‌ای منطقی و عاقلانه استفاده کنیم.

ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و خیلی زود هم پاس گل دوم تیمش را داد. با این حال سولشائر معتقد است که هنوز وقت حضور مهاجم ۳۳ ساله تیمش درترکیب اصلی نیست.

سرمربی شیاطین سرخ تأکید کرد: کاوانی مدتی به خاطر مصدومیت از میادین دور بوده است، ضمن اینکه او در اواسط هفته قبل هم یک به طور کامل در بازی سخت و فیزیکی‌ مقابل اورتون حضور داشت. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که او را روی نیمکت بنشانیم و او نیز بلافاصله پس از وروش به میدان تأثیرگذار بود. با این وجود کمی طول خواهد کشید تا او به سبک بازی در انگلیس عادت کند.

سولشائر در نهایت درباره مصدومیت ویکتور لیندلف مدافع سوئدی من‌یونایتد که در این بازی مجبور به ترک میدان شد صحبت کرد و به طور غیرمستقیم به امکان انجام عمل جراحی روی این بازیکن برای مداوی مصدومیتش اشاره داشت. سولشائر گفت: لیندلف  از ناحیه کمر مشکل دارد و مدتی هست که درگیر این موضوع است. بنابراین شاید لازم باشد کاری برای درمانش انجام شود. ببینیم چه می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دقت کنید!! IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    ادینسون کاوانی هنوز به بازی درانگلیس... نکرده است !! یه کلمه جا انداختین کاش اینقدر که به فکر تیم لنگ پایتخت هستین به فکر چیزای دیگه هم بودین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی