نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جوایز سال گلوب ساکر به روبرت لواندوفسکی، هانسی فلیک و بایرن‌مونیخ رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جوایز گلوب ساکر همانند هر سال در آخرین روزهای سال اهدا شد که جایزه بهترین بازیکن به روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ رسید.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ اماراتی‌ها هم به رسم هر سال در آخرین روزهای سال بهترین‌ها را انتخاب و معرفی می‌کنند که جوایز سال ۲۰۲۰ هم امشب اهدا شد که جایزه مهم یعنی بهترین بازیکن به روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن‌مونیخ رسید.

جایزه بهترین مربی سال ۲۰۲۰ برخلاف بهترین‌های فیفا که به هانسی فلیک نرسیده بود، به سرمربی موفق بایرن‌مونیخ اهدا شد. او در سالی که گذشت با بایرن سه‌گانه و سوپرجام‌ها را برد.

هانسی فلیک (بهترین مربی سال 2020 گلوب ساکر)

جایزه بهترین مربی قرن برای دستاوردهای دو دهه اخیر در بارسلونا، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی، به پپ گواردیولا مربی فعلی سیتیزن‌ها اهدا شد.

پپ گواردیولا (بهترین مربی قرن گلوب ساکر)

جایزه بهترین ایجنت قرن که فقط گلوب ساکر آن را انتخاب می‌کند، به ژرژ مندس پرتغالی اهدا شد که ستاره‌های زیادی زیر نظرش کار می‌کنند. مندس خودش یکی از سرمایه‌گذاران جایزه گلوب ساکر است!

ژرژ مندس (بهترین ایجنت قرن گلوب ساکر)

الاهلی مصر که پرافتخارترین باشگاه دنیا به شمار می‌رود، جایزه بهترین تیم خاورمیانه را به خودش اختصاص داد.

الاهلی مصر (بهترین باشگاه خاورمیانه گلوب ساکر)

رئال مادرید برای افتخارات پرشمار و عنوان پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا، بهترین تیم قرن ۲۰۲۰ شد.

رئال مادرید (بهترین تیم قرن گلوب ساکر)

بایرن‌مونیخ برای کسب ۵ جام در سال ۲۰۲۰ جایزه بهترین تیم این سال را به خودش اختصاص داد. باواریایی‌ها به بوندس‌لیگای آلمان، جام حذفی آلمان، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام آلمان و سوپرجام اروپا رسیدند.

بایرن مونیخ (بهترین تیم سال 2020 گلوب ساکر)

جایزه‌ای ویژه هم به جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا و ایکر کاسیاس سنگربان پیشین رئال‌مادرید و پورتو برای دوران حرفه‌ای پُربارشان اهدا شد.

جرارد پیکه (دستاورد حرفه‌ای گلوب ساکر)

ایکر کاسیاس (دستاورد حرفه‌ای گلوب ساکر)

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس و پیشین رئال‌مادرید و منچستریونایتد هم جایزه بهترین بازیکن قرن را دریافت کرد.

کریستیانو رونالدو (بهترین بازیکن قرن گلوب ساکر)

در پایان هم جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ به روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی خط حمله بایرن‌مونیخ رسید که ۵۵ گل در فصل قبل زد و ۵ جام همراه باواریایی‌ها برد.

روبرت لواندوفسکی (بهترین بازیکن سال 2020 گلوب ساکر)

روبرت لواندوفسکی (بهترین بازیکن سال 2020 گلوب ساکر)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    این جایزه خنده داره بهترین بازیکان قرن رو تو بیست سال اول قرن انتخاب می‌کنید؟ حالا اصن مسی هیچ، یه خرده وایسید تو هشتاد سال بعد شاید یکی اومد. ممنون از خبرورزشی بی زحمت یک خواسته ای دارم اگر میشه بیاید سهامداران و سرمایه گذاران گلوب ساکر مشخص کنید و یک مقاله درباره آن بنویسید درسته که ژرژ مندس و رونالدو هم یکی از یکی از سهام داران گلوب ساکر هستند و .... .تا این چیزا مشخص بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی