حرف‌های دوپهلوی سرمربی استقلال درباره شیخ دیاباته
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری گفت: خوشبختانه شیخ دیاباته تمرینات خود را استارت زده ولی هنوز به آن استحکام مورد نظر برای ما نرسیده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ با وجود بازگشت شیخ دیاباته به تمرینات گروهی استقلال و آغاز شمارش معکوس برای دیدن این بازیکن در ترکیب آبی‌پوشان، محمود فکری همچنان پیرامون او دوپهلو صحبت می‌کند و کاملاً مشخص است که نهایت احتیاط را به کار می‌بندد تا آقای گل فصل قبل را برای مدت طولانی به واسطه تشدید آسیب‌دیدگی از دست ندهد.

سرمربی آبی‌پوشان امروز هنگام برگزاری تمرین استقلال با اشاره به بازگشت شیخ و خرسندی از این مسئله، تأکید داشت هنوز نمی‌توان با قاطعیت از وجود او در ترکیب ثابت استفاده کرد. فکری پیرامون این مسئله می‌گفت: خوشبختانه شیخ دیاباته تمرینات خود را استارت زده و این روزها برای دقایقی در کارهای گروهی هم شرکت می‌کند ولی هنوز به آن استحکام مورد نظر برای ما نرسیده و روی همین اصل ترجیح می‌دهیم اصلاً در مورد این بازیکن ریسک نکنیم.

با توجه به صحبت‌های محمود فکری به احتمال زیاد دیاباته حتی اگر هم در سیرجان به میدان برود، فقط برای چند دقیقه در نیمه دوم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Retired IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    هواداران ارتش سرخ لطفا با هر كامنتى 5 تا قلب قرمز ثبت كنيد و اخرى نمايانگر گلات و با كمى فاصله . ❤️❤️❤️❤️ ❤️ ممنون .
    • کی روش IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      همیشه ادب وکری خوانی محترمانه شمارا تحسین کرده ومی کنم
    • ❤❤❤❤ ❤ IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      ❤❤❤❤ ❤
  • ابرام US ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    من ندانستم از اول که آشیخ جون چه بلایی ...تو چقدر هستی زبل ٬ هر چی بگم تو نا قلایی =============================================================================================== میخوری و بعد میخوابی ٬ دوباره روز روزی از نو.... مثلا یه گل میخواهی بزنی ٬ بگی بلایی ================================================== تو اگر راست میگی شیخی ٬ یه چیزی نشون٬ بما ده... توی دربی تا بتونیم٬ که بگیم گلزن مایی =============================================================================================== بعدشم قائدی گفته ٬ که آقا خودت نیگا کن ... من یه لِنگ اون نمیشم ٬ تو به اون میگی بلایی؟ ========================================================================================== شیخ بیا ازخر شیطون ٬ پایین و روراست بگو که... میتونیم رو تو جساب کرده ٬ بگیم که شیخ ما یی؟
  • Retired IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    ممنون از شما كى روش عزيز .❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • امیرحسین IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    هر وقت مصدومیت های کیسه مثل شیخ و نادری تموم شد قوم هوچی گر راضی به برگزاری دربی میشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی