نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بهتاش فریبا: استقلال به جز مهدی قایدی، بازیکن خلاق ندارد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: مگر تیم استقلال به جز قائدی بازیکن خلاق دیگری دارد که زیبا بازی کند؟

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یکی از پیشکسوتانی که رسانه ها برای مصاحبه با او در خصوص مسائل استقلال سراغش می روند بهتاش فریبا است. بازیکن اسبق استقلال در رابطه وضعیت محمود فکری و استقلال در رقابت های لیگ برتر به نکته های زیر اشاره کرد؛

*گل گهر رقیب سرسخت و صدرنشین جدول است و جزو اولین تیم‌هایی است که کارش را آغاز کرد و 45 روز آماده‌سازی داشت. معمولا تیم‌های قلعه‌نویی هفته‌های اول به خاطر فشار بدنسازی خوب کار نمی‌کنند، اما امسال آنها خوب نتیجه گرفته و فراموش نکنید استقلال باید با صدرنشین  جدول بازی کند.

* با صحبت‌های محمود فکری کاملا موافق هستم، چون او زمان کافی برای آماده سازی در اختیار نداشته است. اهل فن و فوتبالی‌ها این موضوع را می‌فهمند. بارها و بارها در مصاحبه‌هایم اشاره کرده‌ام که استقلال زیبا بازی نمی‌کند و این نظر ما هم هست. ولی شما تصور کنید استقلال در این هفته‌ها خوب بازی نمی‌کرد و امتیاز هم نمی‌گرفت. یا فرض کنید استقلال خوب بازی می‌کرد و امتیازات الان را نداشت. صفحات مجازی همیشه مخالف هستند و اگر شما بگویید الان روز است، آنها می‌گویند شب است. اگر فکری مصاحبه‌ای کند که منطق نداشته باشد باید آن را گفت، اما من از شما سؤال می‌کنم از روزی که فکری هدایت استقلال را برعهده گرفته، در کدام هفته تمام نفراتش را در اختیار داشته است؟

*استقلال به جهت امتیازگیری نسبت به 5-4 سال قبل بهتر کار کرده اما واقعا نفراتش را در اختیار نداشته که زیبا بازی کند. یک نکته دیگر این است که ما در فوتبال ایران بازیکن خلاق کم داریم که منجر به بازی زیبا شود. مگر تیم استقلال به جز قائدی بازیکن خلاق دارد که زیبا بازی کند؟ مهدی قائدی در تیم ما و در پرسپولیس کمی بشار رسن این کار را انجام می‌دادند. بعد از پایان فوتبال علی کریمی (پرسپولیس) و مجید نامجومطلق بازیکن خلاق در فوتبال ایران دیگر پیدا نشده است. زمانی که ما بازی می‌کردیم، تاکتیک فقط 10 درصد اثر داشت و نفراتی مثل چنگیز و نعلچگر با خلاقیت فردی باعث پیروزی تیم می‌شدند، اما الان به جز یکی دو مورد که نام بردم بازیکن خلاق نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود عشق اس اس IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    درست کردن یک تیم فوتبال زمان بر و مرحله ای ست و نمی‌شود با چند هفته تمرین و چند مسابقه، تیمی ساخت که هم زیبا بازی می‌کند و هم امتیازات را درو بکند..البته خصوصیت تیم‌های بزرگ و پرطرفدار اینست که همیشه بدون ترس و لرز به میدان می‌روند و استقلال هم باید اینطور باشد. حالا هر شرایطی که بازیکنان دارند این ویژگی نباید از دست برود.استقلال با مجید نامجومطلق با آن شرایط ناگوار به آسیا رفت و متاسفانه دست خالی برگشت و بعد از چند وقت معطلی طبق عادت هرسال،،بالاخره محمود فکری سکاندار هدایت استقلال شد..به دلیل نتایج چند فصل گذشته و بی مهری ها و ظلمی که در حق باشگاه شده،هواداران استقلال واقعا صبر و تحمل شان کم شده و این فصل هیچ بهانه ای را از طرف کادر فنی قبول ندارند،،ولی فوتبال زیبا با برد،نیازمند زمان و صبرست..برخی آیتم های تمرینی براحتی و سادگی در تمرینات قابل انجامند مثل شوت زدن، سانتر از جناحین، ضربات ایستگاهی و تک به تک ها و..اما اجرای تاکتیک‌های اصلی و تمرین از دفاع به حمله و برعکس،و مهمتر از همه ایجاد هماهنگی بین بازیکنان زمان بیشتری می‌خواهد..
  • مسعود عشق اس اس IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    ادامه،،، اصولا وقتی تیمی صاحب توپ و میدان است به طور کلی از نقطه صفر دفاعی یعنی دروازه بان یا از آخرین نقطه خط دفاعی، پاسکاری می‌کند تا با رهایی از پرسینگ و فشردگی مهاجمان حریف توپ را به هافبکها برساند، و با چند چرخش و پاسهای کوتاه و بلند،، به دنبال روزنه ای برای نفوذ به صف دفاعی حریف و شکافتنش، برای ایجاد موقعیت گل و رساندن توپ به تور دروازه باشد..در استقلال محمود فکری هنوز فاصله بین مدافعان و هافبکها زیادست و آن ارتباط لازم بین مدافعین و هافبکها در وقت بازی‌سازی برقرار نیست هرچند که نشانه های خوبی در چند بازی دیده ایم..به هرحال بازیکنان استقلال در حالت کلی باید هماهنگ تر باشند و پاسکاری ها سریعتر،،روبه جلو و با شجاعت بیشتری انجام شود،تا به دروازه حریف برسیم..پاسکاری رو به عقب و یا ارسالهای مستقیم دوای درد استقلال نیست و بدرد قهرمانی نمی‌خورد و اصلا به مذاق هواداران خوش نمیاید.. امیدواریم محمود فکری و دستیاران سخت گیر و با دانشش هرچه سریعتر و تا قبل از دربی، ایرادات و اشکالات جزئی را برطرف کنند و تیمی قوی و کوبنده را ببینیم...
  • Retired IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    افرين اقاى فريبا كه واقعيت رو گفتيد تازه قايدى هم ديگه اون شور و تاب ليگ قبلى رو نداره پس ديگه هيچى . ❤️❤️❤️❤️ ❤️.
  • اسی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    چرا بازیکن خلاق دیگه نیست ؟ پس مهدی شیری چیه ؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی