علی کفاشیان: رئیس جدید فدراسیون، فوتبالی هم نباشد ایراد ندارد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: مطمئنا با اتفاقاتی که برای من در فوتبال رخ داده قطعا در انتخابات شرکت نمی‌کنم.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ علی کفاشیان در خصوص اینکه در بند ۳۳ ماده ۳۳ اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال هیچ‌یک از افراد نمی‌توانند بیشتر از سه دوره در تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند، اظهار داشت: من در جریان این مسئله نیستم و نمی‌دانم چنین موردی در اساسنامه جدید وجود داشته است یا خیر. یا چنین چیزی وجود نداشته یا اینکه من ندیدم.

وی درباره اینکه آیا هنوز هم مثل گذشته تصمیمش این است که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نکند، تصریح کرد: من هنوز هم نظرم همان است و از ابتدا هم نمی‌خواستم شرکت کنم. این مسئله ارتباطی با آن بند ندارد. من به این بند دقت نکرده بودم، اما حتما آن را نگاه می‌کنم. مطمئنا با اتفاقاتی که برای من در فوتبال رخ داده قطعا در انتخابات شرکت نمی‌کنم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه رییس جدید این فدراسیون از نظر او باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: رییس جدید باید با فوتبال آشنا باشد، ارتباطات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خوبی ایجاد کند. به نظرم حتی اگر رییس جدید فوتبالی هم نباشد، اما مدیر خوبی باشد کافی است. ارتباطات یک مدیر بسیار در روند کاری او موثر است.

کفاشیان درباره مبتلا شدن به ویروس کرونا نیز گفت: خداراشکر من خیلی جدی مریض نشدم و تنها ۲ هفته در قرنطینه بودم و حالم بد نبود اما از مردم خواهش می‌کنم که این بیماری را جدی بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    نه ، چه ایرادی داره؟ زمین چمن هم ندیده باشه ایرادی نداره، اصلا فوتبال رو فوطبال بنویسه هم ایرادی نداره، سواد که اصلا مهم نیس! مهم همینه که مدیر باشه بقیش که مهم نیس--------------------------شیر بی دم و سر و اشکم که دید --این چنین شیری خدا خود نافرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی