احمد مددی: صحبت از تغییر کادر فنی استقلال زود است
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نظارت کافی را بر فضای مجازی بازیکنان در چارچوب قانون داریم و در همین فضا هم رهنمودهای لازم را به بازیکنان می‌دهیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلال روزهای خوبی را با مدیریت احمد مددی پشت سر گذاشته است. پرداخت بدهی‌های خارجی و به ثبات رسیدن باشگاه اقدامات مهم مدیرعامل جدید آبی‌ها بوده است. در روزهایی هم که از نتایج استقلال و سبک بازی این تیم انتقاداتی مطرح می‌شود، مددی همه جوره پای محمود فکری و تیمش ایستاده و از کادر فنی استقلال حمایت می‌کند.

او درباره تغییر کادرفنی استقلال گفت: صحبت از تغییر در کادر فنی واقعا زود است. استقلال در شرایط فعلی به آرامش و انسجام نیاز دارد. فکری با توانی که از لحاظ تدابیر تاکتیکی در خودش و اعضای کادر فنی‌اش سراغ دارد می‌تواند روزهای خوبی برای استقلال بسازد. قطعا استقلال در بازی‌های آینده به شرایط آرمانی خواهد رسید و تا الان هم نتایج خوبی گرفته که برای ما رضایت‌بخش بوده است. ما یعنی من و اعضای هیات مدیره استقلال از آقای فکری و کادر فنی‌اش حمایت می‌کنیم و امیدواریم شرایط تیم در بازی‌های پیش‌رو شرایط بهتری داشته باشد.

مددی درباره مشکلات باشگاه استقلال گفت: پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود و درخصوص ۲ بازیکن خارجی مشکلاتی داشتیم. مطالبات دیاباته و میلیچ باید پرداخت می‌شد که از عهده آنها برآمدیم. این روزهای سخت با پرداخت همه بدهی‌های ارزی و بدهی‌های ریالی به روزهای خوبی مبدل شد. در بحث حرفه‌ای‌سازی هم مشکل داشتیم چون کاری انجام نشده بود و با کمک همه ارکان باشگاه مشکلات را حل کردیم و از منظر حرفه‌ای‌سازی نظر afc را جلب کردیم و تائیدیه گرفتیم. امیدواریم در ادامه راه هم مسائل باشگاه را حل کنیم و کارها را به بهترین شکل پیش ببریم.

مدیرعامل استقلال درباره انتقاداتی که نسبت به سابقه ورزشی او می شود گفت: همه منتقدان برای من عزیز هستند و برای‌شان احترام قائلم اما سال‌ها در مناصب مختلف در باشگاه سایپا بودم؛ از مدیر ارتباطات تا معاون باشگاه که کل فرآینده انتخاب سرمربی و بازیکن با من بود. بعد هم در پیکان قائم‌مقام بودم بنابراین سبقه فوتبالی دارم. لزوما یک مدیر نباید تعصب داشته باشد هرچند که من استقلالی هستم. به اعتقاد من یک مدیر باید استراتژی داشته باشد، استراتژیک فکر کند و برنامه داشته باشد یک مدیر فوتبالی بهتر است اما دارای استراتژی.

مددی درباره اتهاماتی که به پرسپولیس و استقلال وارد می شود گفت: در جایی که اتهامی به کیان استقلال وارد شود حتما ورود می‌کنیم و واکنش نشان می‌دهیم. توصیه‌ای به همه مدیران دارم که در چارچوب تیم خود صحبت کنند. برای من به عنوان مدیرعامل استقلال زیبنده نیست درباره باشگاه دیگری صحبت کنم. من باید راجع به باشگاه خودم حرف بزنم و مراقب حواشی باشم و آرامش را القا کنم و در چارچوب وظایفی که به من سپرده شده صحبت کنم. به نظر من برخی حرف‌ها از برخی افراد، فراتر از حیطه اختیارات‌شان است و به ضرر فوتبال منجر می‌شود. ایجاد حواشی نه تنها چیزی به فوتبال ما اضافه نمی‌کند بلکه به آن آسیب هم می‌زند کما اینکه در این مدت هم اظهارنظر برخی افراد که در چارچوب خودشان صحبت نمی‌کنند به کیان فوتبال ضربه زده است. من توصیه می‌کنم هر مدیری در حیطه خودش صحبت کند.

او همچنین درباره قهرمانی استقلال در لیگ بیستم گفت: خیلی امیدواریم به قهرمانی. کادر کاملا استقلالی داریم و هیات مدیره خوب و خودم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با کمترین چالش به جلو حرکت کنیم و بازیکنان و کادر فنی هم تلاش می‌کنند و با برنامه‌ریزی درست تیم را به قله فوتبال ایران، که همان قهرمانی است، برسانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی