نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
علیرضا مرزبان: به برنامه سازمان لیگ احترام می‌گذاریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سپاهان: تیم ما هم سه بازی خارج از خانه را پشت سر هم باید انجام دهد و سفرهای دور و درازی خواهیم داشت اما اعتراضی نداریم و به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم سپاهان و ماشین‌سازی اظهار کرد: باتوجه شرایطی که در جدول است و انتظاری که از ما وجود دارد باید واقعیت را بگوییم و آن هم انسجام تیم ماشین سازی است چرا که از نظر تاکتیکی بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد. این تیم نتایج خوبی نگرفته اما دست بسته هم نبوده است و کادر مربی‌گری خیلی خوب دارد. ما انتظار داریم بازی سختی پیش رو داشته باشیم و برای تیم مقابل احترام قائل هستیم.

او ادامه داد: باتوجه به شرایطی که در جدول داریم تمام تمرکز خودمان را روی این مساله می‌گذاریم که دست پر از تبریز برگردیم. در شروع یک مسابقه فوتبال نباید گل بخورید. تمام تمرکزمان این است که سازمان دفاعی‌مان را خیلی خوب نگه داریم. امیدواریم که بتوانیم هم در بخش دفاعی و در بخش هجومی وظایف‌مان را خیلی خوب انجام دهیم. برای بازی فردا با تمام قدرت وارد بازی می‌شویم و غایبی نداریم. کادر پزشکی ماخیلی خوب دارد کار می‌کند و در کنار کادر فنی زحمت می‌شکند.

مرزبان با بیان این‌که یک مجموعه خاص را در باشگاه سپاهان داریم، گفت: مدیریت دارد کمک می کند تا بدون حاشیه به کار خودمان ادامه دهیم. خیلی از تیم‌ها به برنامه‌ریزی لیگ اعتراض دارند و سپاهان هم سه بازی خارج از خانه را پشت سر هم باید انجام دهد و سفرهای دور و درازی خواهیم داشت اما به این مساله اعتراضی نداریم و به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم و به طرف جلو برویم. باید سعی کنیم معیارهای احترام به حقوق همدیگر را رعایت کنیم و این درسی است که داریم از آن رد می‌شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    علتش فقط محرم نوید کیاست که به جای هوچیگری در پی موفقیت سپاهان است
    • علیرضا سپاهانی FR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      دقیقا همینطوه.....من بعنوان یه سپاهانی اصیل اگه شب گذشته اعتراضی کردم عذر میخوام از همه ی هواداران بویژه پرسپولیسی.....چون تیم من مشکلی با این برنامه ها نداشت
  • پرسپولیسی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    سپاهان و تراکتور جز تنها تیم هایی بودند که بیانیه ندادند فکر کنم قراره اتحاد استقلال. سپاهان. تراکتور به اتحاد استقلال. ذوب آهن . فولاد تغییر کند ذوب آهن و فولاد گزینه های خیلی خوبی برای جانشینی سپاهان و تراکتور بودند
    • محمود IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      برادر من اتحاد کیسه ،سپاهان ،تراکتور کیلو چنده؟پارسال امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بود ،ساکت الهامی سرمربی تراکتور.دو تا کیسه کش شده بود سرمربی این دوتا تیم و به اسم این تیم ها داشتن بیانیه میدادن.امسالم فولاد دست جواد نکونامه،ذوب آهنم دست دار و دسته سعید آذری.طرفدارای سپاهان پارسال متوجه شدن دست تو دست چه موجوداتی گذاشتن.مخصوصا بعد از بازی یک چهارم حذفی.طرفدارای تراکتور تو بازی فینال و ماجراهای مظاهری متوجه ذات کیسه کشا شدن.
  • کی روش IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    احسنت آقای مرزبان
  • javad US ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    in aghayueh Soheil Mehdy orzeh in job ra nadarad? in aghayan chetoury in jobha ra migirand, bayad kasy bashad ke modiriateh bala va seft va sakhat bashad na in agha sholo vele, dar Iran chonkeh mardom monazam nistanat bayad modireh basavad biayad
  • امیرحسین IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    سپاهان همیشه تیم خیلی خوبی بوده فقط اون زمان که قلعه نویی مربیش بود اون کار ها رو می کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی