دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
۵ |
۵
پرسپولیس با ۶ روز استراحت به دربی می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیسی‌ها پیش از انجام دربی، در تاریخ ۱۶ دی بازی خود مقابل سپاهان را انجام می‌دهند و با ۶ روز استراحت به دربی می‌رسند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان تاریخ بازی رفت استقلال و پرسپولیس تهران مشخص شد. بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، دربی رفت لیگ بیستم از ساعت ۱۶:۳۵ روز دوشنبه، بیست‌ودوم دی‌ ماه برگزار می‌شود.

بنابراین برنامه پرسپولیسی‌ها پیش از انجام دربی، در تاریخ ۱۶ دی بازی خود مقابل سپاهان را انجام می‌دهند و با ۶ روز استراحت به دربی می‌رسند. استقلال هم روز ۱۵ دی با آلومینیوم مسابقه دارد و یک هفته تا دربی زمان آماده‌سازی خواهد داشت. با توجه به برنامه جدید باز هم یک بازی معوقه در لیگ داریم که آن مسابقه حساس گل‌گهر - پرسپولیس در ورزشگاه امام علی(ع) در سیرجان است که قرار بود هفته دهم برگزار شود اما این مسابقه هم به تعویق افتاده در حالی که سایر بازی‌های این هفته برگزار خواهد شد. البته پرسپولیس همزمان با برگزاری مسابقات هفته دهم بازی‌های معوقه با سپاهان را برگزار خواهد کرد.

دو تیم پرسپولیس و استقلال بعد از دربی دو مسابقه سخت مقابل تراکتور و فولاد در آزادی و یادگار خواهند داشت که البته یک هفته برای این دو مسابقه زمان دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگه حکومتی AU ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    خوب در همین راستا دوستانه لنگی شعار "بابا مسعود تو بهترینی تو نازنینی" رو سر دادند خوب داور که میخرن ۵ بار پشت سره هم قهرمان میشند، بازیکن هم که پنجره باز باشه یا بسته فرقی نمیکنه میخرند، مربیه رقیب رو هم کله پا میکنند، بازیکنهایه رقیب رو هم قبل از بازی‌های حساسه آسیا کله پا میکنند، وزیر هم بنده خدا خودش هم بضی وقتها نمیتونه جلویه شوق زوقه خودش رو بگیره میگه پرس پول لیس جونم تو آسیا ۱۰۰% قهرمانه. حالا ما بیایم از این تعجب کنیم که برنامه ریزی یجوری شده که به ضرره تاج باشه؟ خوب اگه غیرت بود، از مسابقات کنار میکشیدید میگفتید شما که از اول فصل میخواید لنگو قهرمان کنید، بکنید بقیه هم که نخودی هستن چرا وقتشون تلف بشه؟ حالا هم که غیرت نبود همینه که هست، یک تبریک به وزیره ورزش و اقتدرش در فوتباله کشور بگید و برید بازی کنید. هم در ردهٔ ملی هم بشگاهی تو آسیا قهرمانیم، اروپا میاد از رو برنامه ریزی ما نوت بر میداره، موفق باشید
  • شمسعلی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    به درک وقتی به بهونه بازی تو زمین گل آلود نساجی بازیش با ذوب رو یک روز دیرتر برگزار کردید تا تهدید اقا یحیی ک گفته بود اگه فاصله بازی ها ما کمتز از شیش روز باشه استعفا میدممممممممممم و فاصله بازیشون رو به شیش روز میرسوند و یک روز میندازن عقب تر همین میشه.سازمان لیگ ریسش شده یحیی گل محمد
  • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    جمع کنید این مزخرفات رو خوشتون میاد مردم رو به جون هم بندازید ...یکیتون از کلمه لنگ استفاده میکنید واون یکی از کلمه کیسه وداستان شروع میشه ....بخدا خجالت بکشید !
  • امیرحسین IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    کل سازمان لیگ به خاطر کیسه کشا به هم ریخت همه جای دنیا بازی های معوقه بعد از تمام شدن فصل برگزار می کنن دو تیم رئال و اتلتیکو دربی مادرید رو برگذار کردن؛ اما اونجا رئال نگفت که باید تعداد بازی‌های اتلتیکو با ما برابر بشه بعد جلو این تیم بازی می‌کنیم کیسه کشا میدونستن درخواستشون کاملا غیرمنطقیه چون در سال‌های اخیر و موقعیت مشابه، بازی‌های معوقه در پایان نیم فصل برگزار شده اما خب دیاباته و نادری مصدومن و به صلاح نبود دربی در موعد مقرر برگزار بشه! پرسپولیس با ۶ روز استراحت به مصاف کیسه می ره کیسه با ۷ روز استراحت اعتراضم دارن قوم هوچی گر......)
    • دوستاره آبی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      معوقه اونا معوقه ما !!!!! در کل تاریخ فوتبال جهان بعلاوه آمازون اگر بگردین چنین دیدارهای معوقه ای مثل بازیهای لنگپوشان تهران پیدا نمی کنید سه دیدار به تعویق افتاد چون دستور از بالا !! بوده یعنی این اتفاق اگر برای هرتیمی حتی تیم دسته سه ایران افتاده بود هواداران و مدیرانش از خجالت از خونه بیرون نمی آمدن !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی