نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
۰ |
۴
حرف آخر| ببازید اما بهانه نیاورید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مورد دربی فقط باید امیدوار باشیم اولاً قشنگ و تماشایی از آب دربیاید، دوماً مساوی نشود! و سوماً تیمی که می‌بازد بهانه نیاورد.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ استقلالی‌ها می‌گویند چرا ما با ۲ بازی بیشتر باید به مصاف پرسپولیس برویم و پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا استقلال نباید قبل از دربی با گل‌گهر بازی کند و به مصاف آلومینیوم اراک هم می‌رود؟! این حرف‌ها به هزار و یک دلیل غیر منطقی است چون در هیچ جای دنیا برای پس و پیش شدن بازی‌ها و برگزاری مسابقات عقب افتاده از تیم‌ها اجازه نمی‌گیرند. مثلاً اگر ۲ بازی لیورپول عقب بیفتد منچستری‌ها نمی‌گویند آنها باید با تعداد بازی‌های مساوی به مصاف ما بیایند اما خب همان‌طور که مستحضرید سازمان لیگ ما به هر سازی می‌رقصد و سعی می‌کند هر دستوری را اجرایی کند که خب دیروز به این موضوع پرداختیم. 

شرایط به نحوی است که از بین پرسپولیس و استقلال هر تیمی دربی را ببازد بهانه می‌آورد. قضیه مثل ماجرای قهرمانی‌های پرسپولیس است که می‌گویند قهرمانش کردند و اگر استقلال هم قهرمان شود همین را می‌گویند. این فضا واقعاً مشمئزکننده است و دیگر نمی‌توان از آن به عنوان یک فضای کرکری سالم نام برد. این‌طوری اگر تیمی به حق دربی را ببرد هم می‌گویند با کمک این و آن برد. حالا شاید بگویید همه جای دنیا این مدلی است ولی باور کنید این غلظت از رفتارهای عجیب را هیچ جای دنیا شاهد نیستیم. حتی مسی و رونالدینیو در سانتیاگو برنابئو تشویق شدند و این نشان می‌دهد که جو فوتبال ایران را هیچ جا ندارد. 

در مورد دربی فقط باید امیدوار باشیم اولاً قشنگ و تماشایی از آب دربیاید، دوماً مساوی نشود! و سوماً تیمی که می‌بازد بهانه نیاورد. معمولاً مربیان قبل از بازی از حریف تعریف و تمجید می‌کنند اما بعد از بازی گل حریف را تصادفی و حاصل اتفاقات و اشتباه فردی خودشان می‌دانند. حتی چنین رفتارهایی را هم در فوتبال روز دنیا شاهد نیستیم. ماجرای گپ گواردیولا و زیدان بعد از بازی منچسترسیتی و رئال را که یادتان هست؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی