نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۳۶ |
۵
افشین پیروانی: می‌خواهند اما نمی‌توانند پرسپولیس را پایین بکشند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیر تیم پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودیم اما رفتارهایی دیدیم که فقط می‌توان بابت آن تأسف خورد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ این روزها برخی تیم‌ها و مربیان لیگ برتری نسبت به برنامه بازی‌های پرسپولیس و برنامه‌ریزی سازمان لیگ اعتراض دارند. تیم‌هایی که معتقدند پرسپولیس یک تیم «خاص» است که باعث بی‌نظمی مسابقات لیگ برتر شده و...  در همین راستا بد نیست صحبت‌های افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس را بخوانید. 

شما یک تیم خاص هستید؟!
(باخنده) بله، ما یک تیم خاص هستیم چون ۴ سال پی‌درپی پوکر کردیم و قهرمان ایران شدیم. در این ۴ سال ۲ بار توانستیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم و فکر می‌کنم هر تیمی این افتخارات را کسب کند، خاص است!

البته منظور ما اعتراض برخی تیم‌ها به برنامه‌ریزی سازمان لیگ است که به خاطر پرسپولیس...  
متأسفانه به نظر می‌رسد مشابه اتفاقات سال گذشته در حال شکل‌گیری باشد. فصل گذشته آقایان همه بسیج شدند مسابقات لیگ را به بهانه کرونا به تعطیلی بکشانند تا پرسپولیس قهرمان نشود و امسال هم صحبت‌های جدید و عجیبی می‌شنویم. بازی ما با ذوب‌آهن چرا لغو شد؟ شما بگویید؟

تعداد کرونایی‌های تیم ذوب‌آهن زیاد شد. 
آیا مقصر ما بودیم؟ تازه از این مسئله ضرر هم کردیم. ما با انجام این دیدار در موعد مقرر در شرایط مسابقه رسمی قرار گرفته و با آمادگی بیشتری به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رفتیم اما به شکلی عجیب بازی ما با ذوب‌آهن لغو شد. حالا می‌بینیم علیه ما بیانیه هم نوشته‌اند!

منظورتان باشگاه ذوب‌آهن است؟
بله، طبق اعلام سخنگو و مدیر این تیم با ۱۸-۱۷ بازیکن کرونایی مقابل شهرخودرو بازی کردند اما چگونه طبق ادعای خودشان وقتی فقط ۶-۵ بازیکن کرونایی داشتند، بازی‌شان مقابل ما لغو شد؟ دوستان برای این امر تلاش کردند و مصاحبه‌هایشان وجود دارد که می‌خواستند این مسابقه لغو شود. آنها نگران بازیکنان خودشان و پرسپولیس بودند اما وقتی بازی لغو شد، گفتند تیم ما هزینه کرده و مدیر رسانه‌شان هم اعلام کرد با تلاش و پیگیری مدیران ذوب‌آهن چنین اتفاقی رخ داد. 

گفته‌اند پرسپولیسی‌ها باید واکسن جوانمردی بزنند؟
همه ایران متوجه شدند، ذوبی‌ها بازیکن کرونایی به اردوی خود بردند تا بقیه هم مبتلا و بازی با پرسپولیس لغو شود. واکسن جوانمردی را باید خود این باشگاه بزند و با چنین الفاظی از موفق‌ترین تیم باشگاهی ایران درآسیا اسم نبرند. واقعاً شنیدن یا خواندن این بیانیه‌ها و صحبت‌ها تأسف‌آور است. 

شما در برنامه فوتبال برتر از عقب افتادن بازی‌های باشگاهی در اروپا گفتید. توضیح بیشتری می‌دهید؟
الان شما هم می‌دانید هفته ۱۵ لیگ اسپانیاست اما اتلتیکو مادرید ۱۳ بازی انجام داده است. آیا در اسپانیا از اتلتیکو حمایت می‌شود؟ متأسفم برای یکسری افراد که به جای آنکه خودشان را بالا بکشند تلاش می‌کنند پرسپولیس را پایین بکشند. این آقایان هرگز نمی‌توانند پرسپولیس را از نردبان موفقیت به زیر بکشند و هم قد خود کنند. پرسپولیس با کادر فنی بادانش و بازیکنانی جنگنده و فداکار راه موفقیت را پیدا کرده است و تحت‌تأثیر این مسائل حاشیه‌ای قرار نخواهد گرفت. 

استوری‌هایی هم بازیکنان استقلال پس از شکست شما در فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته بودند که با دستور محمود فکری سرمربی این تیم بلافاصله پاک کردند؟
فقط همین قدر بگویم استوری‌های رقیبان انگیزه بازیکنان پرسپولیس را بیشتر و بیشتر می‌کند. ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودیم اما رفتارهایی دیدیم که فقط می‌توان بابت آن تأسف خورد. با این وجود بچه‌های ما دارای انگیزه بیشتری برای ادامه رقابت‌ها شده‌اند. 

تاریخ دربی هم محل اعتراض استقلالی‌ها بود؟
ما بالاخره متوجه نشدیم دوستان چه می‌خواهند؟ یک روز می‌گفتند باید پرسپولیس با ذوب‌آهن و سپاهان بازی کند بعد دربی برگزار شود. حالا هم می‌گویند چرا دربی بلافاصله پس از پایان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزارنشد؟! 

شما در برنامه فوتبال برتر از افرادی اسم بردید که می‌خواهند با آوردن اسم پرسپولیس دنبال فرار از ناکامی خود باشند. منظور شما محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور بود؟
من اسم ‌فرد خاصی را نمی‌آورم اما یک ایرانی هرگز از موفقیت ایران و ایرانی ناراحت و عصبانی نمی‌شود. ما ایرانی هستیم و به خودمان اجازه نمی‌دهیم علیه ایرانی دیگر از عبارات سخیف استفاده کنیم. باشگاه پرسپولیس اهل دشمنی نیست و احترام سرلوحه کارهمه ما بوده است. رسیدن به فینال آسیا آرزوی همه تیم‌هاست و خیلی‌ها هزینه‌های زیادی کردند و نتوانستند به آن برسند. امیدوارم به جای زیر سؤال بردن موفقیت‌های پرسپولیس، این تیم، کادر فنی و بازیکنانش را الگو قرار دهند. 

برخی‌ها نیز پس از شکست شما گفتند بالاخره VAR حق را به حقدارداد. نظری ندارید؟!
هنوز فناوری VAR را از نزدیک ندیده‌اند و علیه پرسپولیس صحبت می‌کنند. بگذریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    تنها چیزی که طغیان نکرده صبر ماست....#اصالت...#طوفان...#عشق
    • امید تیفوسی آبی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      انصافا خیلی مودب شدی و دیگه توهین نمیکنی.. دمت گرم
    • آنالیزور CA ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      واقعا" صبوری لنگیا بی نظیره ! از بنیان باشگاه تا حالا یه عنوان تو آسیا نداشتن ، ناشی از صبوری زیاد
    • ناشناس IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      همون طور که بابای شما توی ایران چند سال با مهندسی انواع جام های جعلی رو بهتون داد و حتی برای قهرمانی شدن شما تو آسیا دوبار مملکت رو بسیج کرد و چند هفته قبل 3 بازی شما رو لغو کرد و کمپ تیم ملی رو به شما اختصاص داد ما هم تو آسیا نذاشتیم که به جایی برسید. یک ماه شما رو مشغول النصر عربستان کردیم و فیلم های عیسی آل کثیر برای AFC ارسال کردیم تا محروم بشه. آنالیز کامل بازی های شما رو هم برای تیم اولسان فرستادیم و خلاصه مهم این بود که نذاریم شما قهرمان آسیا بشید و دیدید که اگه با مهندسی دشمن ایجاد کنید همینجوری هم ضربه سختی می خورید. سوزش باخت توی فینال آسیا اون هم برای تیمی که حسرت 57 ساله برای گرفتن این جام داره هرگز از ذهنتون پاک نمی شه. حالا به احتمال زیاد برای جبران این شکست رو می آرید به مهندسی در لیگ داخلی و دربی پیش رو. ولی خوب به عنوان یک استقلالی خیلی برام مهم بود پرسپولیس قهرمان آسیا نشه حتی اگه دربی رو ببازیم و حتی اگه امسال هم مهندسی قهرمانتون کنن باز هم باخت توی فینال آسیا بزرگترین آرزوی همه مردم ایران بود. خدا رو شکر می کنم که با همکاری مردم تونستیم شما رو پایین بکشیم.
    • تیر غیب IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      بزرگترین حقارت برای لنگیا اینه که مارادونا به دنیا اومد و 60 سال بعد مرد ولی اینا قهرمان آسیا نشدن. از این درد و غصه بیشتر برای لنگیا وجود نداره. بعد از باخت شیشپولیس توی فینال آسیا چه کیفی کردیم و چقدر بهشون خندیدیم. بعد از باخت شیشپولیس توی فینال فقط قسافه افشین پیروانی و مخصوصا بابا مسعود دیدنی بود و حیف شد که این موقعیت بسیار جالب رو نتونستم ببینم.
  • صامت IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    تنهاکسی که میتواند پرسپولیس رلپایین بکشدمدیران تیم هستند .وگرنه این پرسپولیس نوقف ناپذیراست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      جعفر سمیعی و شکوری خیلی خوب هستند اگر رسول پناه و رغبتی از پرسپولیس بروند و دو عضو اقتصادی به هئیت مدیره اضافه شود مشکلات حل می شود
    • آنالیزور CA ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      توهم بالا بودن ، اونم روشونه های وزیر !
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      ببخشید ۵ قلب را یادم رفت بگذارم❤❤❤❤ ❤
    • باحقارت و شرمساری لُنگی ام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      عجب..!! بیش از سی ساله همه جوره انواع حمایت ها از تیم لنگ میشه..یعنی میخای بگی حمایت های آشکار و پشت پرده از لنگ الکیه؟؟
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    دیروز پر خبر علی کریمی و احمدی نژاد هرچی افشاگری کردم.. اون لنگ حقیر هیچ جوابی نتونست بده شروع کرد به توهین به دیگر هواداران استقلال!!!..آخرم منو قانع نکرد و جالبه به من تهمت زدن که با چند اسم کامنت میزنی!!
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      چه افشاگری . هر استقلالی گفت احمدی نزاد پرسپولیسی هست بهش بگید چطور استقلال ۳ بار قهرمان شده و هر سه دوره در دوره احمدی نژاد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      جناب رفیق امیر پرسپولیسی ۵ قلب را یادتان رفت بگذارید لطفا این ۵ قلب را بگذارید ❤❤❤❤ ❤
    • کیسه حقیر IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      شکارچی تاریکی حالت خوبه؟!!! دیروز من با سند به دروغ ها و توهم ها وهوچگری ها تو که ناشی از کانال ها و پبچ های کیسه با سند و دلیل جواب دادم ولی تعصب کورکورانه و جهل تو قبول نمی کند مشکل تو بود در مورد بحث و کری ما مردم باید قَضاوت کنند وباید آنها قانع شوند در مورد توهین شما کیسه کش ها کم می آورید برای فرار به جلو از پاسخ به جواب ما فقط بلدهستید به دروغ توهین استناد کنید اولا کجای کامنت ما توهین هست؟!!!! درثانی من که توهین نکردم فرض اگرتوهین می کردم آدمین چاپ نمی کرد وقتی شما در مقابل کامنت های منطق من یا محمدم کم می آورید جوابی برای خودتان ندارید و کم می آورید دنبال بهانه هستید و به توهین استناد می کنید {...}
    • بی نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      تو 8سال استقلال 3 قهرملانی داشته ولی در 6سال مسئولیت سلطانی فر در جاهای مختلف ورزش 6 لیگ برای لنگ اسنپ کرده! اینکه در شرایط عای تیمهای استقلال سپاهان، ذوب آهن و ... باهم رقابت کنن عجیب نیست اینکه در دوره حکومتی که بخاطر لنگ میرن پیش اردوغان گردن خم میکنن، هیئت دولت واسه بقیه تیمها کُری میخونن و... پیاپی جام بگیری مشکل داره، کار بجایی رسیده که سلطانی فر در مصاحبه به تیم پرسپولیس میگه تیم ملی!!! این حجم از اسنپ کاپ واسه #ژنرال_فرانکو هم قفله! #کالچوپولی
  • شمسعلی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    شهرفرش منتظر ماست بیا تا برویم.
    • حقیقت تلخه IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      ترکیه منتظرت نیس نرو تا نبازی
    • فرهاد دلاریان و فرزاد فاکتوریان IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      صرافی ها و دلار فروش ها و فاکتور فروش ها منتظر ما هست بیا تا برویم
  • #بابا مسعود IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    بابا مسعود نمی زاره
  • Retired IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    پرسپوليس ؛ حالا حالا ها قهرمانند ،ماشاالله افشين خان مثل شير بالا سر تيمه با مديريت بى نقص ، ❤️❤️❤️❤️ ❤️
  • مهدی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    بههههههه اقای فرشچیان .دوباره به حرف امدی
    • فرهاد دلاریان و فرزاد فاکتوریان IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      ما همه منتظر شکایت فرهاد دلاریان هستیم از وقتی که فرهاد دلاریان مسله ارز و برداشت های غیرمجاز دلارهای خودش رسوا شد کمتر مصاحبه می کند و استوری می گذارد شما می دانید دلیل آن چیست؟؟؟؟
  • Retired IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    افشين پيروانى مدير پرسپوليس و پرويز مظلومى مدير استقلال ، يكى با مدرك دكترا و ديگرى متخصص تعويض به موقع خخخخخخ ❤️❤️❤️❤️ ❤️
    • بی نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      آره تز دکتری افشین خان نحوه شارلاتان بازی در فوتبال بوده! البته بعدش با یه حاج آقا زدن تو کار ماشین سنگین و چاپیدن مردم و معدن داران، بعدشم بالابی حاجی رفت تیم ملی اونجام شبانه بازیکن تیم ملی میآورد لابی هتل تا عابربانک بخرتشون، آخرشم با فرش دزدی خروجش از تیم ملی خورد. بعد از مدتی خبر از محرومیت سنگین دکتر اومد که با لابی پرسپولیس یه شبه حل شد!!! الانم افتخارش اینه کنار دلالنکو و درصد محمدی مشغول هستند. دلیل قدرت لنگ در ایران و خوارشدن در آسیا هم برمیگرده به سخن محمدخانی"شیری فکر کرده اونجام ایرانه توپو با دست زده!" #بابامسعود #کالچوپولی ژنرال_فرانکو
    • حمید علوی CA ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      Retired جان شما از من خواسته بودی در مورد ممدعلی چیزی نگم که بنده به احترام شما ، ۴ ماه چیزی نگفتیم، اما خالا میبینم خودت حرف خودت رو به پشیزی نمیگیری. داداشم، اولن شخصیت و انسانیت و پاک نهادی به مدرک تحصیلی نیست. جناب دکتر تقلبی شما پول بیت المال رو برداشته و ماسمالی کردن رفت.، جناب دکتر بی سواد شما قالی نفیس کی روش رو با فرش خودش عوض کرد ( اینم دزدیه) و آبروی ایرانی رو برد. حالا تو اومدی از مدرک تحصیلی تقلبی دکتر الکیهاتون میگی واسه مردم؟!
  • تیم هندبال اسیایی پیروزی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    اقای پیروانی خیلی به عناوینتون وقهرمانیهاتون نناز قهرمانیهای لیگ برترتون حاصل حمایت همه جانبه این چندسال وزیر ورزش .ودرپی ان داوریهای یکطرفه به نفع تیمتان .پایمال کردن وضعیف کردن رقبا و حمایت شدید تر سازمان لیگ که نه باید گفت سازمان لنگ .دوبار فینال اسیایتون هم که خیلی هنر نیست ذوب اهن.استقلال .سپاهان وپاس با دستهای خالی وبدون حمایت رفتند حالا شما تمام ارکان دولتی بسیج شدند تا تو اسیا عنوانی بیارید ولی چون سوگلی ودردونه دولت بودید نتونستید روی پای خودتون بیایستید .این همه حمایت از قشقایی هم شده بود الان قهرمان اسیا بود پس یک کم منطق را هم بد نیست هر هفته صدای یه تیم از بی عدالتی بلند میشه حالا تیم استقلال رقیب دیرینه شماست ولی نساجی.فولاد.ذوب اهن .گل گهر .شهرخودروومابقی تیمها که رقیب نیستند صدای اعتراض وتبعیض به خاطر شما به عرش رفته تا کی میخواهید دربرابر حقایق مقاومت کنید مدام از قدرتتون حرف میزنید ولی حقایق را قبول نمیکنید.سپاهان 3بار پشت سر هم قهرمان شد حتی یک نفر نیمکت نشین سایر تیمها هم شاکی نشد .حقیقت تلخه ولی یک قهرمانی پاک ارزشش خیلی بیشتر از این قهرمانیهاست
    • کیسه کش متوهم IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      حرفهای ناشی از سوزش و حسادت موجب توهمات و هذیان شما می شود پشیزی ارزش ندارد به قول پیشکسوت شما پیروز قربانی پرسپولیس فنی ترین تیم ایران هست این حرفها فقط برای فرار رو به جلو فریب هواداران کیسه لاپوشی ضعف کیسه هست اگر مرد هستید در زمین جلوی پرسپولیس بگیرید نه در توهمات و هذیان چند سوال وزیر از پرسپولیس چه حمایتی کرده؟؟؟ غیراز فراری دادن بیرانوند علیپور ترابی شجاع نادری و بشار از نظر شما حمایت هست؟؟!!! در حالی کیسه به جز کریمی هیچ بازیکنی از این تیم جدا نشد کدام بازی داوری ها به نفع پرسپولیس بود؟؟شما کیسه کش از داوری حرف نزنید کیسه در هرفصل با بیشترین سود داوری حق و سهمیه سپاهان با ۴ پنالتی و یگ گل آفساید گرفتید یا پارس جم باکمک داوری دربازی رفت و جاودانی با رای ناعادلانه ۶ امتیاز پارس جم گرفتید به لیگ یک فرستادید این فصل کیسه با کمک داوری و قربانی کردن نفت آبادان و ذوب آهن از شکست گریخت و ۲ امتیاز مفت گرفت سازمان لیگ کمیته انضاباطی و کمیته داوران همه جور از کیسه حمایت می کنند وقتی کیسه عرضه برد با کمک داوری ندارد به دیگران چه ربطی دارد دلیل اینکه کیسه قهرمانی پرسپولیس شاکی حسادت هست
    • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      اون که با وزیر بوده اون یکی هم که هنری نیست استقلال و بقیه رفتن؟!!! یعنی قشنگ معلومه این منطق پشتش یه نوجوون سیزده ساله ست، عزیزم، همون موقعی که سپاهان رفت فینال آسیا، تو لیگ ایران قهرمانی میاورد پشت هم، در ضمن اگر خیلی راحته ، تو لیگ جلوتون رو گرفتن، چرا تو آسیا شش تا شش تا میخورید؟ پس بیا منطقی باش تیمی که تو آسیا سه سال از چهار سال رو مییره نیمه نهایی آسیا، یه چیزی تو چنتش داره نشین حرف های چرت چهار تا مدیر و مربی و بازیکن که عذر بدتر از گناه ست رو برای من ردیف کن، اگر تو منطق داشتی این چند سال از تیمت حمایت میکردی
  • sohrab IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    حقیقتاخیییلی حیرت‌انگیزند دوست دس‌دق‌لالیا تنها تیم ایرانی که‌براش میزبانیه بازی‌های آسیایی رو گرفتن کیسه بوده اونم نه یک‌بار بلکه دوبار،،امارانت‌هایی‌ک‌حکومت ب بچه لوسش اعطا کرده براشون کافی نیست وبقدری وقیح شدن که ادعا کردن قاضیه دربیه نیمه تمام که رای۳_۰ بنفع کیسه رو صادر کرد وباعث نابودیه فوتبال بزرگان پرسپولیس شده،،مهره و_زیرپرسپولیسی برا تضعیف اس‌دق‌لاله تنهااگه بازیکنانی که در دوفصل منتهی به فینال از پرسپولیس جدا شدن رو در یه تیم جمع کنیم این تین ب راحتی قادر ب هتریک قهرمانی در اسیا خواهد بود درحالی حرف از داورز می‌زنند که تنها تیمی که اشتباهات داوری باعث ازدست رفتن قهرمانیش شده پرسپولیسه همین مظلومی اولین دربیش رو بانگرفتن گل سالم محمد نوری برد {...}
  • حسین IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    یا خدا چقدر این رو داره اخه/خدا لعنت کنه بانی این جور آدما رو که یادم نمی ره کسی جلو دار استقلال نبود /همین ...... به خبر نگارا ن می گفت این ضعف استقلال هست این کارو بکنین تا جلوش گرفته شه/حالا این عقده کینه ورزی کی تموم می شه /آخه ....... بهت چی بگم /افتخارت چی هست؟؟؟ این ستاره چیه زدی؟؟ /کی تو بلد می شدی درست حرف بزنی اخه/تیم خاص؟؟تیم گمنام محلی می شه خاص؟؟؟؟
  • ممم IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    فعلا یه 4 سال با پدرتون بالا بودید .. خیلی به خودتون ننازید
  • ممم IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    از یه فرش دزد انتظار حرفهای بهتری نداشته باشید
  • علی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    با تشکر از استاد افشین فرشچیان
  • ناشناس IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    داشتیم داشتیم قبول نیست بگو ببینم حالا چرا کیسه کشا نمیرن فینال اسیا ...ماکه ادعایی نداریم شما که دارین ۱۰ سال که قهرمانم نشدید اخخخخخخخخخخخی
  • سهراب IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    چقدر این پیروانی بی کلاسه، کری خونیاش منو یاد برادرزاده یازده سالم میندازه واقعا باعث خجالته
  • تاج دوستاره IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    حاج ممدلی چطوری فرش کیروشوغیب کردی که دیویدکاپ رفیلدهم پراش ریخته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی