محمد نوری: پرسپولیس تیم خاص است چون دو بار به فینال آسیا رفته
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک با تجربه تیم فوتبال پیکان گفت: پرسپولیس در سال های اخیر موفقیت های بزرگی کسب کرده و نباید عملکرد این تیم را زیر سئوال برد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد نوری، کاپیتان اسبق پرسپولیس و بازیکن فعلی پیکان، در خصوص حمله برخی از تیم ها به پرسپولیس و استفاده از عنوان «تیم خاص» برای سرخپوشان پایتخت گفت: در جریان بیانیه‌ها نیستم اما واقعا بعضی حرف‌ها درست نیست و می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. البته تیمی که ۴ سال پشت سر هم با اقتدار قهرمان ایران می‌شود از این حرف‌ها هم پشت سرش هست. پرسپولیس در ۴ سال گذشته ۲ بار به فینال آسیا رفته که یک مرتبه با پنجره بسته و یک بار هم با وجود اذیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا رخ داده و مطرح شدن برخی صحبت‌ها زشت است.

نوری ادامه داد: اگر پرسپولیس به موفقیت می‌رسد به خاطر لیاقت بازیکنان و کادر فنی این تیم است. به جای اینکه به چنین تیمی افتخار کنیم فقط می‌خواهیم پرسپولیس را بکوبیم چون چند سال قهرمان ایران می‌شود.

وی افزود: بعضی‌ها با گفتن کلمه خاص می‌خواهند موفقیت‌های پرسپولیس را زیر سوال ببرند. به نظر من پرسپولیس تیمی خاص است چرا که چهار سال پیاپی قهرمان ایران شده و ۲ مرتبه هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته. بالاخره در هر لیگی چند تیم نسبت به بقیه متمایز هستند. مثلاً بارسلونا، رئال، منچستر سیتی، لیورپول، بایرن مونیخ و ... نسبت به تیم‌های دیگر متمایز هستند چون از نظر هوادار و افتخار در شرایط خوبی به سر می‌برند.

هافبک سابق پرسپولیس در پایان گفت: الان شرایط به گونه‌ای است که همه ایران دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند، ولی بعضی‌ها با صحبت های سطحی می‌خواهند این تیم بزرگ را به حاشیه ببرند. این صحبت‌ها از سال‌ها پیش هم بوده، اما اگر تیمی به موفقیت می‌رسد به خاطر لیاقت خودش است. بقیه هم بهتر است همه تمرکزشان را روی تیم‌های خودشان بگذارند و تیم خود را بالا بکشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    برو عمو!!!!! اگه تیام نمیرفت!!!!!
  • تیم فوتبال هندبال اسیایی پیروزی IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    ودوبار هم دست خالی خالی برگشتید چون اونجا اینجا نیست اونجا varداره ولی اینجا da.var داره
  • Amir perspolisi GB ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    ای جونم ممد نوری دوس داشتنی ❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی