پیروز قربانی: آنها که تهدید و فحاشی می‌کنند برایم مهم نیستند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی، مربی تیم سایپا گفت: محسن مسلمان با این روند اگر آسیب نمی‌دید به تیم ملی دعوت می‌شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پیروز قربانی که این روزها خیلی‌ها پیرامون مصاحبه اش درباره «تیم خاص» و استدلال های او صحبت می‌کنند، حرف های تازه ای دارد. او معتقد به تغییر نگرش در فوتبال ماست و امیدوار است که روزی چنین اتفاقی رخ بدهد:

*تیم ما مقابل صنعت نفت هم خوب و با سبکی به روز بازی کرد اما مدت‌ها است با مشکل از دست دادن فرصت‌های زیادمان رو به رو شده‌ایم که  در 3-2 بازی اخیر نمود بیشتری داشته است. البته اطمینان دارم به مرور زمان این وضعیت درست می‌شود.

*به اینکه تمرکز نداشتن بازیکنان دلیل خراب شدن فرصت‌ها است اعتقادی ندارم زیرا فوتبال یک فن است و باید با کار بیشتر مهاجمان در تمرین این مشکل را حل کنیم.

* محسن مسلمان در این فصل روند خیلی خوبی را طی می کرد که دچار مصدومیت شد. اکنون همه منتظر هستیم سریع تر بازگردد و به تیم اضافه شود. مسلمان امسال فوتبالی بازی می‌کرد که در صورت تداوم می‌توانست سبب دعوتش به تیم ملی شود.

*درباره اینکه صحبت‌های اخیر بنده درباره تیم پرسپولیس از سوی برخی‌ استقلالی‌ها و هواداران تیم‌های دیگر با واکنش منفی مواجه شده باید بگویم آنهایی که از من تعریف کرده، لطف داشته اند اما دنبال تعریف و تمجید نیستم. ضمن اینکه اهمیتی به آنهایی که علیه من می‌تازند نمی‌دهم و کاری به تهدید و فحاشی‌های‌شان ندارم.

*آنچه به ذهنم درست می‌آید می‌گویم و باز هم تاکید می‌کنم اگر دنبال پیشرفت فوتبال‌مان هستیم باید نگاه‌ خود را تغییر بدهیم. طبق دیدگاهم چنین صحبت هایی کردم. دنبال چیزی هم نیستم. شاید این اظهارات خیلی به ضرر من تمام شود اما همچنان حرف درست خود را تکرار می‌کنم. تاکنون حرف غیرمنطقی هم نزده‌ام. افرادی که چنین صحبت‌هایی می‌کنند خودشان باید به این سوال جواب بدهند اما به عنوان مربی‌ای که از ابتدای فصل تاکنون 9 هفته از کنار زمین جریان‌های لیگ برتر را رصد می‌کنم می‌گویم نگاه حاکم بر فوتبال ایران باید تغییر کند.

بیشتر بخوانید: پیروز قربانی: پرسپولیس فنی‌ترین تیم ایران است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    یکی نیست به این پیروز بگه خب اگه قرمزا خوب بازی میکنن بخاطر همین حمایتهاییه که پنج ساله ازشون میشه.هر سال به موقع مربیشونو عوض کردن،چهار سال برانکو رو براشون نگه داشتن، هر سال چنتا ملی پوش براشون خریدن، هیچ سالی مشکل زمین تمرین نداشتن.. البته میدونیم پیروز قربانی از کجا میسوزه، پارسال راهش ندادن بیاد روی نیمکت، از اونجا میسوزه.حتی یادمه میگفت استرا مربیه خوبی نیست و تاکتیک نداره. این فقط میخاد اینجوری بهش توجه بشه، کمبود توجه داره
  • شمسعلی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    میگن میخوای دیده بشی بزخلاف همه نظربده مثل یک لکه سیاه روی یک پارچه سفید .حالا تو هم آب به اسیاب دشمن بریز.همه فوتبال ایران همه دروغ میگن فقط تو راست میگی همین لنگی ها تو بازی شما با سایپا یک کلام بازیکن تیمتون رو بخاطر رد کردن ودریبل بلال تشویق کرده بودی چقد بهت توپیدن از کادرفنی تا تماشاگرانشون.
    • ابرام US ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      پیروز خان ٬ به شمسعلی نیگا نکن ٬ ما هم اونهایی که شمارو تهدید به فحاشی و ازاین قبیل جنگولک بازی ها می کنند ٬ اصلا قابل نمیدونیم که بخواهیم باهاشان کل کل کنیم . خیلی ممنون که با لاخره ثابت کردی که اینو که میگن : در نا امیدی بسی امید است ٬ خیلی بیراهه نگفتند و الّا کی انتظار داشت تو اینهمه مدت که گذشته و ما داریم یواش یواش از رده خارج میشیم یکی رو تو این جما عت ببینیم که یه حرف درست و حسابی بزنه و با کیش هم نباشه که چی قراره بروزگارش بیارن . ایوالله داری پیروز خان ٬ دست مریزاد .
  • ققنوس IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    اقای قربانی بهرحال بیکار نیستن و نیازی به حاشیه برا دیده شدن ندارن.... واقعا توقع نداشتم ازش... شاید شخصیتش بنظرم جور دیگه ای میومد ولی انصافا نشون داد حق طلبه و .... اون صادقی رو هم یه جایی استخدام کنن بنظرم مشکله یاداوریش حل شه.... البته نکه قربانی بیکار بود مث اون بود, انصافا یادم نمیاد موقع برا کارشناسی هم میومد حرف بی راهی زده باشه.... امیدوارم موفق باشه و بشه سرمربی سایپا که اینقدم مساوی و اتوبوس نبینیم
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    یکم از امیرحسین صادقی یاد بگیر، چندین بار لنگیا رو رسوا کرده
  • بی نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    پرسپولیس فنی ترین تیم لیگه ولی تیم پر از مصدوم فرهاد مجیدی بردش! حالا کاری به تیم استراماچونی که همه فوتبالیها گفتن اگه وزیرلنگی فراریش نمیداد، لیگ ایران و قهرمانان آسیا را شخم میزد. بله آقای قربانی میدونم رسیدن به پست و مقام در ای دوره لازمه زدن چنین حرفهاییست {...}! لنگ 6قهرمانی اخیرش در لیگ را در زمان مسئولیت #بابامسعود بدست آورده که در مصاحبه علنا جای تیم پرسپولیس میگه تیم ملی! هیئت دولت هم که علنا برای رقیبان لنگ، کری میخونن ....
    • کامل پرسپولیسی IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      بی نام و هویتی دیگه کاریش نمیشه کرد ولی اون استراتون رو که با اون همه کبکبه و دبدبه و سلام صلواتی که شماها براش میفرستید و هنوز در حسرتش هستید که یکی گذاشتیم توی کیسه اش ضمنا شخم زدن رو خوب اومدی ما یه مزرعه سیب زمینی داریم که احتیاج به شخم زدن داره شماره بدید هماهنگ کنیم خدا خیرت بده ثواب داره هم نونی برای شما میشه هم کار ما راه میفته البته به شرطی که خوب شخم بزنید مثل فوتبال تون هردم بیلی نباشه
  • میلاد سرخ US ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    علیرضا سپاهانی ( شما بگو استقلالی ) راست می گوید در افستقلال فقط با هوچیگری و دروغ محبوبیت پیدا می کتی چون منطق در این تیم هیچ جایگاهی ندارد
  • مصطفی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    خطاب به استقلالی های عزیز ۱. این آقا یک حسود و عقده ای و صد البته پرسپولیسی هست. کم نبودن استقلالی و پرسپولیسی که توی تیم رقیب چندین سال بازی کردن. یکیش همین قربانی. این آقا ترسو هست و صد البته می‌دونه بخاطر قدرشناسی و نمکدون شکستنش مورد حمله قرار میگیره اینیستاگرامی بنام خودش نداده و طبق گفته ی یکی از نزدیکانشون با اکانتی فیک اینیستا رو چک می‌کنه. خواستم بگم بهش بها ندین. این آدم این کشمکش هارو دوس داره مورد دومی که میخام بگم خطاب به تاجی ها اینه که لطفاً لطفاً و لطفاً و خواهشاً با هوادارن پرسپولیس مجادله نکنین. این یک کری نیست. واقعیتی هست طبق اسناد و شواهد. کجا دیده شده طرفدار رئال مادرید با طرفدار اتلتیکو مادرید کری شدیدی داشته باشن؟چرا؟چون واقعا اتلتیکو نسبت به رئال در سطح پایین‌تری هست. حالا گیریم یکی دوبار هم اتلتیکو رفته باشه فینال چمپیونزلیگ. دقیقا عین همون رابطه اینجا هم هست. دری به تخته خورد و پرسپولیس دوبار رفته فینال. بنظر شما تاجی ها آیا ما باید باهاشون کری بخونیم یا هوادار سپاهان و ذوب آهن که نهایت افتخارشون فینال آسیاست؟ دوستان این کری نبود. واقعیت بود.
  • سلطان IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    آهی کیسه کش کیسه بکش شما همتون کیسه کشید پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه حقشه.... پرسپولیس قهرمان میشه. فردا شب پس اوراق کردن ذوب آهن خدمت می‌رسیم یا حق.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی