چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
۰ |
۴
ناکامی ادامه‌دار علیرضا حقیقی مقابل استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا حقیقی باز هم نتوانست مقابل استقلال موفق به ثبت کلین شیت شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ دیدار حساس استقلال و گل گهر در شرایطی در استادیوم امام علی (ع) برگزار شد که در دقایق ابتدایی این بازی علیرضا حقیقی مرتکب اشتباه مرگباری شد.

او که قصد داشت ارسلان مطهری را دریبل بزند، با زیرکی و تیزهوشی مهاجم استقلال مواجه شد و مطهری توپ را از حقیقی گرفت و در ادامه سنگربان گل گهر روی مهاجم آبی پوشان مرتکب خطای پنالتی شد. خطایی که در ابتدا از چشم اکبریان داور مسابقه دور ماند و داور کنار خط به کمک او آمد و اعلام کرد روی مطهری خطای پنالتی رخ داده است.

وریا غفوری نیز پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا علیرضا حقیقی باز هم در امر کلین شیت در برابر استقلال ناکام بماند.

سنگربان گل گهر با پیراهن پرسپولیس و نساجی، پیش از این بازی ۶ بار در برابر استقلال به میدان رفته بود که تنها یک بار موفق به پیروزی شده، ۳ بار طعم تلخ شکست را تجربه کرده و دو بار نیز به تساوی دست پیدا کرده است.

حقیقی در تمام این ۶ بازی دروازه‌اش را باز شده دید. او امروز نیز برای هفتمین بار و این دفعه با پیراهن گل گهر مقابل استقلال قرار گرفت ولی موفق به کلین شیت نشد تا همچنان در این زمینه ناکام باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی