نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ناصر محمدخانی: شماره ۸ پرسپولیس برازنده نوراللهی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرورزشی از احمد نوراللهی حمایت کرد و شماره ۸ را برازنده او دانست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ احمد نوراللهی پس از بازی با نساجی مازندران و به رغم گلی که به تیم میزبان زد، با حملاتی از سوی برخی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شد. در همین راستا با ناصر محمدخانی ستاره شماره ۸ پرسپولیس در دهه ۶۰ تماس گرفتیم و نظرات او را جویا شدیم‌. 

لابد شنیدید هواداران پرسپولیس چقدر به احمد نوراللهی حمله کردند؟
متأسفانه این اتفاقات قشنگ نیست. نوراللهی یک بازیکن خوش‌اخلاق و فنی است که باید قدرش را بیشتر بدانند. نباید با یک اشتباه سهوی در فینال آسیا این حملات انجام شود. 

شماره ۸ پرسپولیس برازنده اوست؟ شما خودتان یکی از برترین ستاره‌های پرسپولیس هستید که با شماره ۸ بازی می‌کردید؟
(با تواضع فراوان) نه این‌طوری نیست و از ما بهتر خیلی‌ها بودند اما شماره ۸ برازنده احمد است. 

ولی اگر شما امروز بازی می‌کردید به راحتی به تیم‌های اروپایی می‌رفتید. می‌دانیم به آلمان هم رفتید و تست هم دادید و قبول شدید اما گفتید من و حمید درخشان با هم هستیم که...  
حمید درخشان هم بازیکن بی‌نظیری بود. من هم ادعایی نداشته و ندارم و قسمت بود در دهه ۶۰ بازی کنیم. امیدوارم فوتبال‌دوستان از ما راضی بوده باشند. 

راستی فکرش را می‌کردید پرسپولیس بعد از گلزنی مهدی عبدی نتیجه بازی فینال را واگذار کند؟
ماهیت فوتبال همین است. تا اشتباهی صورت نگیرد، گلی رد و بدل نمی‌شود. نوراللهی یا شیری که نمی‌خواستند پنالتی بدهند و این یک اشتباه و اتفاق در فوتبال است. بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم مشابه چنین اشتباهاتی کرده‌اند. نباید خیلی به این دو فشار آورد چون پرسپولیس به نوراللهی و شیری نیاز دارد. 

مهدی عبدی چرا در آسیا خوب گل می‌زند اما داخل کشور...؟
ان‌شاءا... در لیگ برتر هم گل خواهد زد. با زدن اولین گل، عبدی راه خواهد افتاد. من فکر می‌کنم عبدی تمرکز زیادی در بازی فینال داشت و با توجه به اینکه در نیمه‌نهایی به النصر عربستان گل زده بود راحت‌تر جلوی اولسان بازی کرد و گل زد. 

فوتبال وحید امیری شباهت‌هایی به بازی شما دارد. البته الحق والانصاف تکنیک شما بسیار بالاتر بود اما خیلی‌ها معتقدند اگر پرسپولیس در بازی فینال وحید امیری را داشت قهرمان می‌شد.
وحید امیری فوتبالیست خوبی است که از من هم بهتر است!

این حرف شکسته نفسی است و حداقل فوتبال‌دوستانی که بازی‌های شما را دیده‌اند این صحبت را قبول نمی‌کنند!
من فوتبال امیری را خیلی دوست دارم. بازیکنی فداکار، تکنیکی و دونده است که از اول تا سوت پایان بازی می‌دود و می‌جنگد. او، عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان اگر بودند چه بسا پرسپولیس با اختلاف یکی، دو گل راحت برنده می‌شد اما هرچه بود تمام شد و رفت. پرسپولیس باید بازی با اولسان را فراموش کند. 

جدایی بشار رسن تأثیری بر روند تیم پرسپولیس ندارد؟
بشار واقعاً هافبک سرحال و بازیساز خوبی است. جدایی این بازیکن ممکن است مشکل‌ساز شود اما گل‌محمدی نشان داده یک مربی توانا در بازی گرفتن از بازیکنانش است. شکی ندارم جانشین خوبی برای بشار پیدا خواهد کرد. 

دربی پایتخت هم قرار شد ۲۲ دی برگزار شود. فکر می‌کنید نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس چه می‌شود؟
دربی یک بازی خاص است که با بقیه مسابقات فرق می‌کند و اصلاً قابل پیش‌بینی است. البته مثل همه پرسپولیسی‌ها دعا می‌کنم تیم محبوب خودم برنده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    یکی اسطوره های پرسپولیس را توجیه کنه که پای نوراللهی به بازیکن حریف نخورده!!! صداوسیما و میثاقی و کارشناس داوری(قبلا داور لیگ بوده) اینهمه گفتن که پای نواللهی اصلا به بازیکن حریف نخورده بعد پیشکسوتان پرسپولیس مثل خداداد میان {...} کارشناس کاملا مستقل در رسانه میلی. خوب نیست این حکومت اینهم براتون کار کرده، وزیر امورخارجه و روحانی بخاطرتون رفتن پیش اردوغان گردن خم کردن،هیئت دولت تو فضای مجازی علیه رقیباتون کری خونده، از بانگ جهانگیری براتون پول حلال فرستاده، آذری جهرمی فقط در یک پرونده، اسپانسر استقلال(های وب) رو 15میلیارد براتون تیغیده، #بابامسعود هرموقع تو فوتبال سمت داشته براتون اسنپ کاپ فرستاده(تا الان6لیگ برتر)و... یخورده قدردان باشید. #دست_خدا #ژنرال_فرانکو #کالچوپولی
  • کامل پرسپولیسی IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    خوب خزعبلاتت تموم شد ؟ تو اولا برو برای خودت یه اسمی انتخاب کن چون ادمیزاد معمولا دارای اسم و نشان هست برنج که نیستی بی نام باشی کسی که بی نام و نشان باشه یعنی میخواد بگه من اصل و ریشه ندارم و هیچی من معلوم نیست پس اول برو یک اسم و رسمی برای خودت دست و پا کن بعد بیا بین نام داران اظهار وجود کن تا به تک تک این اباطیلت پاسخ داده بشه هر چند که ارزش خوندن هم نداشت برو پسر جان به قول معروف از قدیم هم گفتن که شب دراز است و قلندر بیدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی