نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
محمود فکری: به بازیکنانم کاری نداشته باشید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

محمود فکری پس از پایان بازی استقلال و گل گهر گفت: از هواداران استقلال یک خواهش دارم هر حرفی دارند به من بگویند، اگر هر بی احترامی یا انتقادی هست سر من فریاد بزنند و خودشان را خالی کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خیلی خوب و سنگینی انجام شد و موقعیت‌های خیلی خوبی روی هر دو دروازه به وجود آمد. شاید می‌شد هم ما به گل‌های بیشتری برسیم و هم گل‌گهر می‌توانست گلهای بیشتری بزند.

وی افزود: در مجموع بازی جان داری از سوی هر دو تیم انجام و مشخص شد حضور دو تیم در بالای جدول بی جهت نیست. امروز فوتبال زیبا و پراسترسی را گذراندیم. جا دارد بازیکنان تیمم تشکر کنم که یک بازی مردانه را انجام دادند. چیزی که من از بازیکنانم انتظار دارم و شکلی را که دوست دارم همین شکل است. امیدوارم تیم استقلال شکل واقعی خود را پیدا کند و امیداریم بازی به بازی به این روند ادامه بدهیم و هم امتیازات خوبی بگیریم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد:در نیمه اول شاید بار فنی بازی بیشتر بود ولی در نیمه دوم ما می‌خواستیم گل‌هایمان را حفظ کنیم و روی ضد حملات به گل برسیم.شاید زیبایی بازی به همین دلایل کم شد و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

فکری با اعلام این موضوع که سبحان خاقانی در پایان این دیدار مصدوم شده است گفت: مچ پای این بازیکن آسیب دیده ولی باید فردا شرایط این بازیکن را ببینیم. تعویض این بازیکن هم فقط به خاطر مصدومیت بوده است.

وی در خصوص اینکه استقلال عملکرد نیمه اول را در نیمه دوم نداشت تاکید کرد: اگر در نیمه اول گل سوم را می‌زدیم شاید بازی کامل بر می‌گشت. ما در نیمه دوم از بازیکنانمان خواستیم پرس از جلو داشته باشند تا از اشتباهات حریف به گل برسیم و هم ضد حمله داشته باشیم.اگر قائدی آن توپ را گل می‌زد آب سردی روی حریف می‌ریختیم ولی زیبایی فوتبال به همین مسائل است. باز هم موقعیت هایی را داشتیم و حتی می‌شد به گلهای بیشتر برسیم ولی بازی مستقیم حریف ما را به عقب کشاند. خدا را شکر می‌کنم که به ۳ امتیاز مهم رسیدیم. امیدوارم در بازی‌های آینده به شرایط بهتری برسیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال یک خواهش دارم. این بازیکنان، بازیکنان با شرف و با آبرویی هستند، آنها هواداران هر حرفی دارند به من بگویند،اگر هر بی احترامی یا انتقادی هست سر من فریاد بزنند و خودشان را خالی کنند ولی خواهش می‌کنم به بازیکنانم کاری نداشته باشند. آنها به بازیکنان استقلال روحیه و تمرکز بدهند و ان شاالله با روحیه زیاد و تعصب فراوان به بازی ها ادامه بدهند و به چیزی که حق استقلال است برسند.

فکری در خصوص تنش‌هایی که بین دو نیمکت وجود داشت گفت: این تنش‌های بازی یک مقدار طبیعی است ولی در مجموع این بازی برد و باخت داشته است. قبل از بازی من خدمت قلعه‌نویی در رختکن گل‌گهر رسیدم و احترامی که بر من واجب بود را به عنوان بزرگتر از روزی که وارد استقلال به عنوان بازیکن و کاپیتان  مسئولی داشتم، به جا آوردم. امیر قلعه‌نویی افتخارات زیادی برای استقلال به دست آورده و وظیفه من است که قدردان او باشم و هواداران هم نباید زحمات وی را فراموش کنند. در بازی رقابت وجود دارد ولی چیزی که مهم است ارزش‌ها و حفظ احترام میان ۲ طرف است که خوشبختانه بین ما و  نیمکت گل گهر وجود داشت.

وی تصریح کرد: از این ۳ امتیازها داده می‌شود و می‌رود ولی حفظ شخصیت و احترام‌ها می‌ماند.وظیفه من است که درس پس بدهم و احترام بگذارم. از همه دوستان هم می‌خواهم رفاقت و دوستی که خیلی مهم تر از ۳ امتیازها است را رعایت کنند.

سرمربی استقلال با اشاره به درخشش مظاهری عنوان کرد: رشید مظاهری از دروازه‌بان‌های خوب فوتبال ایران است و موقعیت دقیقه آخر را خیلی خوب دفع کرد.او یکی از کسانی است که در تیم ملی می‌تواند بیشتر کمک کند. امیدوارم هم مظاهری و هم بازیکنان دیگر تیممان را در تیم ملی ببینیم چون آنها می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

فکری با بیان این موضوع که استقلال در این دیدار وقت کشی نکرده است در واکنش به سوال یک خبرنگار عنوان کرد: من این موضوع را قبول ندارم. تیم شما باخته است و ممکن است کمی ناراحت باشید.یکی دو مورد در کل بازی به وجود آمد که دروازه بان تیم ما از جایش بلند شد. از نیمه اول و از دقایق اولیه بازی جلو افتادیم و وقت کشی خاصی نداشتیم. ما در هر دو نیمه می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی چون شما تیمتان باخته و ناراحت هستید این سوال را مطرح می‌کنید.

وی ضمن تشکر از هیات مدیره و مجموعه باشگاه گفت: مجموعه خوبی در تیم به ومجود آمده و بازیکنان وقتی اتحاد را در مدیران می بینند روحیه می‌گیرند. همه مجموعه استقلال دوست دارند فضای خوبی به وجود بیاورند. بازیکنانی که با تیم به سیرجان نیامده بودند هم دلشان با تیم بود و من همین را می‌خواهم که یکدلی به وجود بیاید. از مجموعه های وب تشکر می‌کنم چون خالصانه به ما کمک کردند چون نسبت به قراردادشان از ما جلوتر هستند. امیدوارم ما هم با تلاش و توجه بیشتر با حمایت طرفداران از این شرکت، بتوانیم تیمی یکدست را داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص داوری بازی گفت: داوری خوب بود و جا دارد از دپارتمان داوری تشکر کنم. آنها داوران با تجربه ای را برای این بازی انتخاب کردند. البته یکسری ایرادات برای هر دو تیم بود ولی چون صحنه‌ها را ندیدم نمی‌توانم قضاوت کنم. در کل قضاوت این بازی سخت بود و جا دارد به تیم داوری تبریک و به آنها خسته نباشید بگویم.

ویدیو| خلاصه بازی گل گهر ۱-۲ استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    برد خوبی بود.از محمود فکری و بازیکنان استقلال به ویژه رشید مظاهری با اون سوپر واکنش زیبایش متشکریم...این بازی به ما نشون داد که نباید زود سرمربی عوض کنیم.و کمی صبر کنیم و وقت بدیم.محمود فکری امروز سه امتیاز حساس رو از یکی از مدعیان گردن کلفت لیگ گرفت.
    • حمید علوی CA ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      دوستان پرسپولیسی دربی میبینیمتون.. هیچ بهانه ای هم ازتون نمیپذیریم..
    • مانی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      هفته پیش فکری گفت وزیر به داوریهای استقلال ورود کنه و ظاهرا با دو پنالتی که امروز براشون گرفتن نتیجه بخش بوده
    • دامون ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      دوست گلم آقا سینا بنده بعنوان یه استقلالی خیلی رک میگم نیمه دوم که شروع شد بهیچ عنوان دلم نمیخواست برنده بازی باشیم!!چون نه استحقاقشو داشتیم نه کلا فوتبال بازی کردیم!!بازی بنحوی بود که واقعا شک کردم به بازیکنهامون وتو دلم گفتم شاید این مدل بازی میکنن تا گل بخوریم!کلا نه تاکتیک داشتیم و نه پلنی واسه بازی!!توی ده دقیقه اول و بعد دو گلی که زدیم اونم یه پنالتی و یه گلی که با هوش بازیکنمون زدیم؛هشتاد دقیقه فقط وفقط زیر توپ زدیم و هیچ برنامه ای نداشتیم!!آقای فکری فرمودین به بازیکنهاتون کاری نداشته باشن و به شما حرف بزنن! ازیکنهای شما بازیکنی هستن که زمان استرا چشم بسته پاسکاری میکردن و همدیگه رو پیدا میکردن!با چشم بسته بازی همدیگه رو میخوندن و میدونستن فوتبال رو چجوری بازی میکنن و واسه ثانیه اول تا سوت پایان بازی پلن و تاکتیک داشتن!!ا لان چی شده که همین بازیکنها دو تا پاس نمیتونن بهم بدن؟؟ توی تمرین چکار دارن میکنن و شما چکار کردین با اون تیم که همون بازیکنها یه پاس نمیتونن بهم بدن و ازیه استپ معمولی عاجزن!!وقتی میگین راضی هستین از این بازی تیمتون باید فاتحه این تیم رو همین الان خوند...
    • تاجی IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      رشید عالی بود . من اگه جای مدیر عامل بودم یه پاداش خفن بهش میدادم . خوشحالیم که قایدی هم پاش به گل باز شد خدارو شکر
    • ابرام US ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      حمید خان ٬ شما بهونه هم که بیارید برا ما عزیزید ٬ قبول می کنیم . ...... سر که نه در راه حمید خان بوُ َد **** بار گرانی است و لی می کشیم ! .
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    دمت گرم آقای فکری... چه ببری چه ببازی باید سرمربی بمونی... این بازی 30 دقیقه اول عالی بود ولی واقعا چرا یه نیمه تیمو میکشی دفاع؟؟ خدا رحم کرد مظاهری رو داشتیم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      به احتمال زیاد مظاهری قبل از دربی محروم می شود و در دربی حضور ندارد و حضور نداشتن رشید مظاهری باعث برد آسان پرسپولیس مقابل کیسه می شود
    • شادوماد IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      بعد بیرون کشیدن عجیب و غریب مسعود ریگی،هارمونی و نظم تیمی مخصوصا نظم دفاعی تیم کلا نابود شد.با تعوبض قایدی نظم هجومی تیم نابود شد.من نمیفهمم تعویضهای فکری رو.مسعود ریگی و قایدی که داشتن عالی کار میکردنو یهو کشید بیرون.بخدا اگه ریگی تعویض نمیشد عمرا گل نمیخوردیم
  • کامران5 IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    راست میگه به بازیکنا کاری نداشته باشین ، خودش یه تنه همه رو‌ حریفه. تو بازی فولاد نشون داد {...} الآنم با یه برد آوردن به سبک شیشعلی جوگیریان صحبت می‌کنه!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    فکری فکر می کند کی هست هنوز به مدعیان قهرمانی نخورده تیمش هیچ هست فقط با کمک داور کیسه الان بالای جدول هست بعد از دربیکه پرسپولیس کبیر بازی را برد مجبور هستی که استعفا دهی
  • بابای واقعی محمدم IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    بابا تیمو نکش عقب
    • علی تاجی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      موافقم. وقتی پتانسیل تیم هجومیه و نیمه اول داره خوب حمله میکنه چرا نیمه دوم تیم رو میکشی عقب. وقتی خود مربی تیم رو باور نداره تیم مقابل هم جسور میشه.
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    وقتی دروازبان یک تیم بشه ستاره بازی معلومه که بازی در چه سطحی بوده ♥️♥️♥️♥️♥️
  • کیسه کش متوهم IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    کیسه ۶۰ دقیقه تو قوطی بود و کنسرو شد !!!بلاخر رفت و آمدهای مظلومی به فدراسیون و التماس های فکری به وزیر و کمک خواستن آن از وزیر نتیجه داد جالب کیسه ۳ حمله کرد ۲ تا گل زد گل گهر ۵۰ بار حمله کرد یگ گل زد در کل کیسه به جز اشتباهات حقیقی هیچ حرفی برای گفتن نداشت کیسه با شانس و اقبال بازی برد البته نقش تیرک دروازه و درخشش مظاهری نباید نادیده گرفت در این بازی کیسه با تفکرات فکری بازی نبرد بلکه درخشش مظاهری و شانس اقبال برد
  • ستارگان سرخ ایران و ‌آسیا IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    استقلال بیست دقیقه اول خوب بازی کرد ولی پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال بازی می کنه اونم بدون داشتن مهاجم با تجربه !!!!؛ نه قائدی و مطهری !!!!!!!!
  • شنبه هايي كه هم جان ميدهيم هم جام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    محمود خان شما آخر سر به خاطر بازي دادن به اين دوتا فرشيدا هم مربيگيري تيم محبوبتو از دست ميدي هم محبوبيتتو
  • Ss NL ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    هواداران خوب استقلال باید صبور باشند و فقط و فقط از تیم در این شرایط حساس حمایت کنند و در کل فحاشی به هر شکل آن و به هر تیمی محکوم است ، احترام به دیگران ،احترام به خویش است .
  • کیسه ۶ تایی ایران و آسیا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    آقای فکری امروزه کیسه با کمک داوری بازی برد الان بازی مساوی می شد الان فکری زمین و زمان وزیر داوری و پرسپولیس مقصر می دانست بردهای کیسه همیشه نتیجه دانش فنی فکری و غیرت و تعصب بازیکنان کیسه بود ولی مساوی و باخت کیسه مقصر داوری وزیر زمین و پرسپولیس بود آقای فکری کیسه با این نوع تفکرات و نوع بازی به جایی نخواهد رسید
  • سید محسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    داوری خوب بود؟ از نظر محمود هوچیگر اگر داور 2 پنالتی اول بازی بگیره داور خوبی هست...اما اگر تیمش نتونه برنده شه...شروع میکنه تهمت زدن به همه....از فدراسیون و داور. و تیم خاص و وزیر و ....آقای فکری برو خدا رو شکر کن گل گهر 6 تا موقعیت صد در صد رو نزد و نیمه دوم کلا تو قوطی بودی...جالبه میگه 3 امتیاز مهم نیست...اخلاق مهمه.....خخخخخخه...بازی با فولاد نشون دادی چقدر 3 امتیاز بی ارزش هست و اخلاق مهمه
  • سعید IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    پس فعلا وزیر رو بیخیال شدید
  • سعید IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    آقایان لنگی بریدسرمربی خودتونوجمع کنیدکه حمله کرده به دست خدا،شماازفوتبال چی میفهمیدباداور ووزیرهمه بازیهای۴سال روبا اختلاف یکی بردیداین تاجه که۵۵گل میزنه،دفاع وبکش زیرش هم شدفوتبال، دلم میسوزه که زیر۱۰سال داره نظرمیده درموردتیم تقلبی،ما با داور بردیم چ اشکال داره،چرا۴سال بردید اتفاقی نیفتاد
  • رضا IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    جناب فکری عزیز هواداران استقلال بزرگ انتظارشان بازی نیمه اول امروز در طول فصل هستش و لا غیر بازی امروز نشون داد اگر موتور وریا روشن شود کل تیم انگیزه می گیرد
  • حسن IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    قبل از بازی ...این داور رو نباید بزارین ...قحطی داور بود ..داور اهل سیرجانه ...بازیهای ما با پرسپولیس مساوی ...باشد....جنجال جوی سازی ...واستقلال بازی رو برد....بازی خوبی بود داور خوب بود تکنیک تاکتیک ...زیبا...بود به به چه چه....حالا اگه بازی مساوی شده بود به نظر شما پیشکسوتان حاشیه چی میگفتن....تو رو خدا ببینید کل مصاحبه پرسپولیسی ها رو جمع کنی میشه به اندازه مصاحبه های یه استقلالی..‌..هروقت توجه خودتون رو به خواسته هاتون زوم شد...میشین موفق بهتون میگن شدین عینهو سرورتون پرسپولیس کبیر...زنده باد
    • حمید علوی CA ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      حسن جون داداش قشنگ معلومه گرخیدیا.. یه دربی رو باختن که انقد تری نداره دادا.
  • Roojaa IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    خبرورزشی عزیز!خواهش میکنم هرچه زودتر این تبلیغات بانی مد رو تمومش کنین،گوشی درحالت افقی باشه کل صفحه رو میگیره!!آخه این چجورشه دیگه؟هر چی ضربدر رو میزنم بانی مد بازمیشه فکرکنم تعداد مراجعه به بانی مد یک میلیون برابرخبرورزشی شده باشه؟!!...
  • بابا مسعود و پسران لُنگ IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    من موندم با این منطق لنگی ها..زمان استرا استقلال خوب و تاکتیکی بازی می کرد ولی از حسادت شون میگفتن استقلال خوب نیست..حالا هم با محمود فکری میگن خوب نیست...بلاخره کدوم خرف درسته..؟؟.آخه شما لنگی ها چه منطقی دارید؟؟
  • زاگرس IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    محمود خان...این بازیکن ها دارن از صدقه سر همین مردم پول میلیاردی میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی