نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وزیر رفاه: مسعود سلطانی‌فر تا پایان سال بدهی شستا را می‌پردازد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بدهی فدراسیون فوتبال به شستا اعلام کرد وزیر ورزش قول پرداخت این بدهی تا پایان سال ۹۹ را داد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علیه فدراسیون فوتبال اقدام قانونی انجام داده و ساختمان این فدراسیون را در ارتباط با بدهی ۲ میلیون یورویی به مزایده گذاشته است.

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون در این خصوص گفت: از لحاظ قانونی مکلف بودیم نسبت به اسناد تجاری فدراسیون فوتبال که آنها به عنوان ضمانت داده بودند، اقدام کنیم.

وی افزود: آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با توجه به مذاکراتی که با هم داشتیم، قول دادند که تا پایان سال و در چند ماه باقیمانده نسبت به پرداخت مانده بدهی به شرکت‌های تعاونی (شستا) عمل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه آشنا IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    اینم از وزارت لنگی! خوبشون دادکان بود که تیم بایرن مونیخ را می آورد برای بازی با تیم ملی بعد یهویی پرسپولیس را میزاشت تو زمین! تمام هزینه بایرن را هم از بودجه تیم ملی کم میکرد! امثال شکوری هم تو وزارت مسئول تخس کردن عدالت بودن! #ژنرال_فرانکو #کالچوپولی
  • مانی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    حالا فهمیدین چرا یک هفته س که همه یادشون اومده پاداش فینال اسیای پرسپولیس قبلا خرج شده .فقط دوتا سوال میمونه 1- پول اسپانسر کجا خرج شده؟ چون ظاهرا برای پرداختها حقوق بازیکنان قرض گرفتن پس پول اسپانسر کجا خرج شده؟ 2- استقلال که هیچ درامدی از اسیا نداشته و پول اسپانسرش هم 30 درصد کمتره از کجا پول میاره ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی