نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
راز نیمکت‌نشینی هروویه میلیچ چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال به روال چند بازی اخیر این تیم در بازی مقابل گل‌گهر روی نیمکت آبی‌پوشان نشست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ هروویه میلیچ مدافع چپ استقلال دیروز هم مثل بازی‌های اخیر روی نیمکت نشست، در حالی که محمود فکری بازیکن تخصصی برای این پست در زمین نداشت و به محمد دانشگر در دفاع چپ بازی داد. استقلالی‌ها در ابتدای فصل تمام تلاش خود را برای بازگشت میلیچ کردند و از همان هفته اول به دلیل کمبود بازیکن به او بازی دادند که عملکرد او هم مورد رضایت کادر فنی بود.

میلیچ بعد از گل سه امتیازی که به ماشین‌سازی از روی ضربه ایستگاهی زد به لیست تمدیدی‌های استقلال رفت و مدیران تیم برای ادامه همکاری با او وارد مذاکره شدند. گل تماشایی مدافع چپ‌پای کروات مدیران استقلال را وسوسه کرد تا او را برای سال‌های بیشتری در تهران نگه دارند اما مذاکرات تا به امروز بی‌نتیجه مانده و از طرفی ناگهان میلیچ نیمکت‌نشین شد و گفتند او بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست. با گذشت ۹ هفته از لیگ برتر و فرصت آماده‌سازی ۱۰ روزه استقلال برای آمادگی جلوی گل‌گهر عجیب بود که میلیچ هنوز به مرز آمادگی نرسیده است. با اتفاقات دیروز به نظر می‌رسد این نیمکت‌نشینی‌ها فنی نیست و مدیران استقلال برای تمدید قرار داد میلیچ او را با نیمکت‌نشینی تحت فشار قرار دادند. 

بیشتر بخوانید: 

عکس| کنایه هروویه میلیچ به نیمکت‌نشینی‌اش در استقلال

محمود فکری: گفته بودم در فضای مجازی پست و استوری نگذارید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    آخه خبر ورزشی برای روزنامه شما که قدیمی ترین هستین جای تعجب داره. باز استقلال اومد صدر حاشیه ها شروع شد؟؟؟ابا دلیل فنی داشت به خاطر ارسال های هوایی گلگهر دانشگر رو بازی داد که بتونه سر بزنه. چرا حاشیه آخه؟خدایی هم هست
    • مظفر IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      اگر خبر ورزشی قدیمی ترین باشه به کیهان ورزشی چی باید بگیم؟
  • جهان IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    خبر ورزشی اعتبار خودش رو با حمایت از یک تیم ودرست کردن حواشی واسه تیمهای دیگه ازدست داده.بد جوری سوخته
  • زاگرس IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    راز نیمکت نشینی شما رفتار حرفه ای وسر به زیر بودنته!
  • سهراب IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    حق دلالی شو به فکری نداده
    • آنالیزور FR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      الحق که با این حرف خیلی چیزا رو ثابت کردی لنگی ! خیلی دوست داشتی که این دروغت رو دیگران باور کنن ، اما زهی خیال باطل ! باشگاه تاج و تاجی جماعت رو با عوامل باشگاه محبوبت مقایسه نکن ‌.
  • ممد US ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    آقای خبرورزشی! بخاطر یکی از خبرنگاراتون که اتفاقا مدیر رسانه ای تیم پرسپولیسه، خودتون رو خراب نکنید،تو ایران مدیر رسانه ای بیشتر از ۶ ماه دوام نمیاره، بعدش که طرفداراتونو از دست دادید چسکار میکنید؟
  • سعید IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    شماجماعت لنگی برودنبال اون ضربه که توجام حذفی اوساگونا زد،میگن تمام ماهواره هارودرفضابه هم ریخته ماروزی دوبارشبکه هاروتنظیم میکنیم ولی شوت بدشوتی بودتمام کشورهاشکایت کردن شستا الکیه مابایدجریمه بدیم بابت اون شوت،اگه عاقل باشی بااین حرفها دیگه درمورد تاج نظری نمیدی شیرفهم شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی