رؤیایی که کریستیانو رونالدو به آن دست نیافته، چیست؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید در آینده نزدیک هیچ برنامه‌ای برای بازنشسته کردن خود ندارد و امیدوار است تنها جامی را که هنوز موفق به کسب آن نشده، ببرد.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ کریستیانو رونالدوی ۳۵ ساله می‌گوید هیچ تصمیمی برای آویزان کردن کفش‌هایش خود در یکی دو سال آینده ندارد.

برنده پنج توپ طلا که یکشنبه شب در مراسم گلوب‌ساکر اواردز در امارات به‌عنوان بازیکن قرن انتخاب شد، به خبرنگاران گفت: به نظر من سن مطرح نیست. چیزی که اهمیت دارد ذهنیت و فکر یک بازیکن است. مهم نیست کریستیانو رونالدو الان چقدر بازیکن خوبی است. شما از آینده و اتفاقاتی که قرار است در آن رخ دهد، هیچ خبری ندارید. من اما در حال زندگی می‌کنم، در لحظه. لحظه فعلی و حال هم برایم خوب است و احساس رضایت می‌کنم. سرزنده و آماده‌ام و در مقطع خوبی از زندگی‌ام هستم. می‌خواهم چندین سال دیگر بازی کنم، اما کسی از آینده خبر ندارد.

رونالدو ادامه داد: فوتبال همین است. ما نمی‌دانیم که فردا چه می‌شود. زمانی که با بازیکنان کم سن و سال صحبت می‌کنم همیشه به آنها می‌گویم از زندگی در حال و لحظه لذت ببرید، چون شما هرگز نمی‌دانید که در آینده چه اتفاقاتی قرار است برای‌تان رخ دهد. چشمان من آینده را بسیار روشن می‌بینند. به همین دلیل از این بابت بسیار خوشحالم.

رونالدو همه جام‌ها را در رده ملی و باشگاه برده است و فقط یک چیز را کسب نکرده؛ قهرمانی در جام جهانی. او در جام جهانی بعدی (۲۰۲۲ قطر) ۳۷ ساله خواهد بود، اما نسبت به حضور در آن خوشبین است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال گفت: من هنوز رؤیای قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی پرتغال را دارم و فکر می‌کنم که این اتفاق امکان‌پذیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی ظهیری IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    ایران قهرمان جام جهانی می شود نه پرتغال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی