محسن ربیع‌خواه:‌ چون ضعف دارند در مورد پرسپولیس حرف می‌زنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن ربیع‌خواه هافبک آلومینیوم اراک که دچار مصدومیت شده به خبرورزشی گفت: در مورد زمان بازگشتم باید پزشکان نظر بدهند اما فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محسن ربیع‌خواه، هافبک تیم آلومینیوم اراک درخصوص شرایط جسمانی خودش پس از مصدومیت در بازی با پیکان و زمان بازگشت به میادین گفت‌: خداراشکر عمل جراحی خوبی داشتم و حدود دو هفته از آن می‌گذرد. نازک‌نی پای خودم را جراحی کردم و الان با عصا راه می‌روم. در مورد زمان بازگشت باید پزشکان نظر بدهند اما فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم. 

وی درخصوص روند خوب آلومینیوم در نتیجه‌گیری عنوان کرد: واقعاً تیم خیلی خوبی داریم. در ابتدای فصل ناهماهنگی‌هایی وجود داشت و تغییراتی انجام شد به همین خاطر مشکلاتی برای تیم به وجود آمد اما خداراشکر رفته‌رفته مشکلات حل و شرایط بهتر شد. آلومینیوم کم‌کم به جایگاهی که می‌خواهد، نزدیک می‌شود. نسبت به دو بازی ابتدای فصل نتایج خوب و بهتری گرفتیم و معتقدم بهتر از این هم می‌شویم. چون واقعاً تیم خوبی داریم و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ما فوق‌العاده هستند. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل نتایج بهتری بگیریم. 

ربیع‌خواه در مورد صحبت‌هایی که طی روزهای اخیر پیرامون پرسپولیس مطرح شده، اظهار داشت: من بازیکن آلومینیوم اراک هستم و تمرکزم روی تیم خودم است اما در کل صحبت‌هایی که الان در فضای مجازی مطرح می‌شود به خاطر این است که می‌خواهند ضعف‌ها را بپوشانند و به دنبال حاشیه هستند. سعی می‌کنم به این مسائل ورود نکنم ولی در مجموع برای پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    افرین پسر با اخلاق
  • شمسعلی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ولی ایکاش حق دلالی ک یحیی خواسته بود رو میدادی بهش می موندی یا حداقل عین امید عالیشاه مدیربرنامه هاتو با مدیربرنامه دانمارکی یکی میکردی میموندی و با بازی چشم نوازت طرفداران لنگ رو به وجد می اوردی.....حرف های مدیرعاملتونهههههههههههههههه هاااا حرف های پیج های اینستاگرامی نیستتتتتت
  • خودم IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    تو حواست به ضعف خودت باشه که تو تیم جدیدتم جز لیست مازاد نباشی کاری به ضعف دیگران نداشته باش
    • مهرشاد IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      و تو هم حواست به دلار های نیمایی و فحش های فکری و مشت های فرشید و.........................
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ضعف ما اینه که مثل لنگ حکومتی نیستیم و بابا مسعود نداریم
    • خورشیدی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      ضعف شما اینه که توهم و خرافات زیاد میزنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی