نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محسن ربیع‌خواه:‌ چون ضعف دارند در مورد پرسپولیس حرف می‌زنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن ربیع‌خواه هافبک آلومینیوم اراک که دچار مصدومیت شده به خبرورزشی گفت: در مورد زمان بازگشتم باید پزشکان نظر بدهند اما فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محسن ربیع‌خواه، هافبک تیم آلومینیوم اراک درخصوص شرایط جسمانی خودش پس از مصدومیت در بازی با پیکان و زمان بازگشت به میادین گفت‌: خداراشکر عمل جراحی خوبی داشتم و حدود دو هفته از آن می‌گذرد. نازک‌نی پای خودم را جراحی کردم و الان با عصا راه می‌روم. در مورد زمان بازگشت باید پزشکان نظر بدهند اما فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم. 

وی درخصوص روند خوب آلومینیوم در نتیجه‌گیری عنوان کرد: واقعاً تیم خیلی خوبی داریم. در ابتدای فصل ناهماهنگی‌هایی وجود داشت و تغییراتی انجام شد به همین خاطر مشکلاتی برای تیم به وجود آمد اما خداراشکر رفته‌رفته مشکلات حل و شرایط بهتر شد. آلومینیوم کم‌کم به جایگاهی که می‌خواهد، نزدیک می‌شود. نسبت به دو بازی ابتدای فصل نتایج خوب و بهتری گرفتیم و معتقدم بهتر از این هم می‌شویم. چون واقعاً تیم خوبی داریم و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ما فوق‌العاده هستند. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل نتایج بهتری بگیریم. 

ربیع‌خواه در مورد صحبت‌هایی که طی روزهای اخیر پیرامون پرسپولیس مطرح شده، اظهار داشت: من بازیکن آلومینیوم اراک هستم و تمرکزم روی تیم خودم است اما در کل صحبت‌هایی که الان در فضای مجازی مطرح می‌شود به خاطر این است که می‌خواهند ضعف‌ها را بپوشانند و به دنبال حاشیه هستند. سعی می‌کنم به این مسائل ورود نکنم ولی در مجموع برای پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    افرین پسر با اخلاق
  • شمسعلی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ولی ایکاش حق دلالی ک یحیی خواسته بود رو میدادی بهش می موندی یا حداقل عین امید عالیشاه مدیربرنامه هاتو با مدیربرنامه دانمارکی یکی میکردی میموندی و با بازی چشم نوازت طرفداران لنگ رو به وجد می اوردی.....حرف های مدیرعاملتونهههههههههههههههه هاااا حرف های پیج های اینستاگرامی نیستتتتتت
  • خودم IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    تو حواست به ضعف خودت باشه که تو تیم جدیدتم جز لیست مازاد نباشی کاری به ضعف دیگران نداشته باش
    • مهرشاد IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      و تو هم حواست به دلار های نیمایی و فحش های فکری و مشت های فرشید و.........................
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ضعف ما اینه که مثل لنگ حکومتی نیستیم و بابا مسعود نداریم
    • خورشیدی IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      ضعف شما اینه که توهم و خرافات زیاد میزنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی