نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
رحمان رضایی: آمده بودیم با نتیجه خوب به اصفهان برگردیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم تیم ما جان گرفت و به بازی مسلط شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رحمان رضایی بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که با تساوی یک - یک همراه بود، گفت: بازی جذاب و خوبی بود. در نیمه اول پرسپولیس به بازی مسلط بود و روی اشتباه خودمان گل خوردیم در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم تیم ما جان گرفت و به بازی مسلط شد. در دقایق آخر فرصت‌های خوبی داشتیم و با نفرات بیشتر در حمله ظاهر شدیم ولی استفاده نکردیم.

سرمربی ذوب‌آهن عنوان کرد: دو روز قبل از بازی غافلگیر شدیم و یکی از بهترین بازیکنان‌مان، دارکو بیدوف مصدوم شد و نتوانستیم در این بازی از او استفاده کنیم. در هفته کارهای تاکتیکی را با او انجام دادیم اما این بازیکن را از دست دادیم. با توجه به اینکه هواداران در ورزشگاه حضور ندارند، میزبان و میهمانی خیلی فرقی ندارد. در این بازی هم آمدیم تا یک بازی محکم و جاندار ارائه دهیم.

وی افزود: در نیمه اول پرسپولیس تا حدودی برتری داشت. به لحاظ پرسی که روی بازیکنان ما داشتند معلوم بود که خوب روی ما تیم ما برنامه‌ریزی و کار کرده بودند. پرسپولیس تیم بزرگی است و در دو، سه سال گذشته دوبار فینالیست آسیا بوده است. ما آمده بودیم که با نتیجه خوب به اصفهان برگردیم.

رضایی اظهار داشت: در این بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. پرسپولیس در دقایق زیادی به بازی مسلط بود ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، نبض بازی را در دست گرفتیم و توانستیم از بالا پرس کنیم و به بازی مسلط شویم. بعد از گل تساوی نیز موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و در دو موقعیت ۴ به دو شدیم ولی استفاده نکردیم. امیدوارم در بازی بعدی ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره اینکه چرا ذوب‌آهن با وجود ارائه بازی خوب تاکنون موفق به نتجیه‌گیری ایده‌آل نشده، گفت: نه تنها در داخل ایران بلکه ایرانی‌های خارج از کشور هم می‌دانند که چه اتفاقاتی تاکنون رخ داده است. از بازی اول تا الان، دیدار با پرسپولیس، تنها بازی بود که داوری قابل بحث نبود. در این بازی داور خیلی مسلط بود و ۲ کارت قرمز هم داد ولی نمی‌توان ایراد زیادی از او گرفت. در بازی‌های قبلی چند پنالتی ما گرفته نشده و برای هر تیم درگیری که این قضاوت‌ها می‌شد، آن تیم در جایگاه پایین جدول قرار داشت.

رضایی خاطرنشان کرد: از بازی فولاد تا الان نشان دادیم که شانسی بازی نکرده‌ و بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم ولی داوری‌ها خیلی به ما آسیب زد، امیدوارم روندی که امروز از داوری دیدم ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

ویدیو| خلاصه بازی پرسپولیس ۱-۱ ذوب آهن

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    داداشای پرسپولیسی، به دربی چیزی نمونده. در خدمتیم.
    • مهرداد IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      حمید علوی نظرت راجع به سوار شدن عبدیان تو اتوبوس شهرخودرو قبل بازی و هدیه دادن به رحمتی و باخت تبانی شهرخودرو به استقلال چیست؟؟؟ مطمن باش پرسپولیس برنده بازی دربی خواهد بود
    • حمید علوی CA ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      مهرداد جون دادا عبدیان کار خیلی غیر حرفه ای کرده. دلیلشم واضحه، این آدما در جایگاههایی قرار گرفتن که لایق ده پله پایینتزشم نیستن. اما ما کاری با اینا نداریم، ما فقط منتظر دربی هستیم دادا، شک‌نکن خود ممدعلی دلار و جناب گل محمدی هم برن به خط دفاع اضافه بشن بازم جلودارمون نیستن داداشم.
    • مهرداد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      حمید خان شاهنامه آخرش خوش هست و آرزو بر جوانان عیب نیست انشالله پرسپولیس دربی می برد پس حمید خان وعده ما ۲۲ دی ماه بعداز بازی دربی در این سایت باشد
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    رحمان رضایی قطعا دیر یا زود می تونه سرمربی پرسپولیس شه واقعا مربی خوبیه و مثل یحیی فوتبال خوبی ارائه می دهد
  • كارون US ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    جدا از اقاي هاشميان كه قصد مربيگري در شرايط كنوني را درليگ ندارند علاوه بر اقا رحمان اقايان نصرتي مهدي تارتار ومطهري مي تونند جانشينانه خوبي براي اقا يحيي باشند به اميد خدا پيش بسوي قهرماني ليگ و اسيا.
    • کیسه کش متوهم IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      کیسه کش حرف مفت نزن یحیی گل محمدی تا آخر فصل مورد حمایت هواداران هست و یحیی با اختلاف بهترین مربی ایرانی هست الان یحیی با دست خالی دارد پرسپولیس هدایت می کند
    • حمید علوی CA ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      کارون جان داداشم معلومه از آقا یحیی راضی نیستیا. انصافن هم به نظر بنده پرسپولیس جام آسیا رو پیش و بیش از هر چیز به آقا یحیی باخت. مفتم باخت. من که استقلالی ام حالم خیلی گرفته شد، جام تو‌دستای پرسپولیس بود امسال.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی