نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
حسین فرزامی: استقلال هنوز هم مدیرعامل ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: مدیرعاملی که با اجازه این و آن برای زیرمجموعه‌اش تصمیم بگیرد اصلاً چرا باید چنین سمتی را با این وضعیت بپذیرد؟!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حسین فرزامی از اینکه مدیری برای استقلال انتخاب شده که اختیاری از خودش ندارد ابراز تأسف کرد و معتقد بود استقلال با این روند نمی‌تواند از زمین بلند شود.

اوضاع استقلال با انتخاب مدیرعامل درست شد؟
درست می‌شود! فقط صد سال اولش سخت است! واقعاً باید به حال این باشگاه و این وضعیتی که برایش ایجاد شده گریه کرد. به شخصه به شدت متأسفم که این اتفاقات برای استقلال رخ می‌دهد.

کدام اتفاقات؟
همین که مدیری انتخاب می‌شود که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره با او موافق نبوده‌اند و بعد گفتند هیچ اختیاری از خودش نداشته باشد. پس الان فرق سرپرستی و مدیریت او در چیست؟ آن زمان هم که مدیرعامل نبود هم همین طور بود و هر کاری هیئت مدیره می‌خواست انجام می‌داد. پس در واقع هنوز استقلال مدیرعامل ندارد و فقط یک کاغذ در باشگاه وجود دارد که اسم یک نفر را در جای خالی مدیریتش نوشته‌اند! همین و بس.

می‌گفتند کسی حاضر نیست این سمت را بپذیرد! این پذیرفتنی است؟
اینها همه بهانه است! مگر ممکن است کسی مدیرعاملی استقلال را پس بزند؟ اینها نمایشی است برای سرگرم کردن من و شما! متأسفانه ظرف این 4، 5 سال یک کلمه حرف راست به مردم نزدند و الان هم باز مثل همان روزها کارکنان وزارت ورزش دوست داشتند دوستانشان را در رأس امور باشگاه قرار دهند و مثل دفعات قبل در نهایت این اتفاق هم افتاد ولی اینکه مدیرعاملی بیاید و اختیاری از خودش نداشته باشد نوبر است. واقعاً باید چه حرفی زد؟ کجای دنیا چنین اتفاقی را به یاد دارید؟ مدیرعاملی که با اجازه این و آن برای زیرمجموعه‌اش تصمیم بگیرد اصلاً چرا باید چنین سمتی را با این وضعیت بپذیرد؟!

ممکن است این نوع مدیریت جواب بدهد؟
خیلی بعید است! اصلاً ممکن نیست! اگر این‌گونه بود که مدیرعامل انتخاب نمی‌کردند! پس این همه شرکت و سازمان دارای مدیرعامل راه را اشتباه می روند؟ این که نشد حرف!

آینده باشگاه را با این وضعیت چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
مبهم! چیزی معلوم نیست! مثل اینکه راننده را نشانده باشید پشت فرمان ولی از صندلی‌های پشتی هر دقیقه یک نفر بگوید بپیچ به راست و دیگری بگوید بپیچ به چپ! این ماشین ته دره نرود عجیب است، چه برسد به مقصد! خدا آخر و عاقبت این فصل و این باشگاه را به خیر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    از یک بچه روستایی پرسیدند ده شما چند خانوار دارد. و کدخدایش کیست. گفت 10خانوار هستیم با 11 کدخدا!! طرف گفت چرا 11تا !!!گفت اخه توی ده ما سرپرست هر خانوار کدخدا هست . و خانه ما هم من بابا کدخدا هستیم!! استقلال مدیر عامل می خواهد چه کار با این همه کد خدا !!چند نفر پولدار شده هیت مدیر استقلال . که هر کدام یک مدیر عامل هست . این همه پول را استقلال از کجا اورده . 20تا بازیکن چندیدن میلیاردی قرارداد بسته . خط حمله پرسپولیس عبدی!! خط حمله استقلال ......دو میلیون یورو!!!!
    • اسنپ کاپ IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      بمیرم براتون که استوکس، بودیمیر و ...با اون هزینه نجومی براتون بازیکن محسوب نمیشه! قبل از بازیهای آسیایی استقلال را از هم پاشاندن ولی براتون7 بازیکن خریدند که لک، پهلوان و عیسی آل کثیر ستاره های تیمتون در آسیا بودند. هوچی گری ممنوع #ژنرال_فرانکو #بابامسعود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی