ادینسون کاوانی بعد از محرومیت سنگین چه گفت؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال منچستریونایتد به محرومیتی که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس برای او در نظر گرفته است، واکنش نشان داد.

خبرورزشیلیگ برتر انگلیس؛ کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس روز گذشته (پنجشنبه) ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای منچستریونایتد را به خاطر پاسخ نژادپرستانه‌اش به یکی از دوستان خود زیر یکی از پست‌هایش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، سه جلسه از همراهی شیاطین سرخ محروم و به پرداخت ۱۰۰ هزار پوند جریمه نقدی محکوم کرد.

کاوانی به دلیل استفاده از واژه «کاکاسیاه» در پاسخ به پیام یکی از دوستانش در اینستاگرام در ماه نوامبر به نژادپرستی متهم شد، این در حالی است که ادینسون کاوانی و باشگاه منچستریونایتد تأکید کرده‌اند هدف این بازیکن از آن پیام به هیچ عنوان نژادپرستی نبوده و «کاکاسیاه» لقب دوستی است که به کاوانی به خاطر درخشش در یکی از بازی‌های ابتدای ماه نوامبر تبریک گفته بود.

مهاجم ۳۳ ساله منچستریونایتد در واکنش به محرومیتش از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس  با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در «اینستاگرام» نوشت: «سلام به همه، نمی‌خواهم در این لحظه ناراحت‌کننده خیلی به این موضوع بپردازم. می‌خواهم این را با شما در میان بگذارم که من مجازات انضباطی را می‌پذیرم، چرا که می‌دانم با آداب و رسوم زبان انگلیسی بیگانه هستم، اما نظر مشترکی با آنها درباره صدور این رأی ندارم».

در ادامه پیام کاوانی آمده است: «اگر کسی را به خاطر ابراز علاقه نسبت به یکی از دوستانم، آزرده خاطر کردم، عذرخواهی می‌کنم. من منظور خاصی نداشتم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که همیشه برای شادی و دوستی تلاش می‌کنم. از ابراز حمایت‌ها و محبت‌های بی‌شمارتان قدردانی می‌کنم. قلب من در آرامش است، چون می‌دانم که همیشه با توجه به فرهنگ و شیوه زندگی خودم ابراز محبت می‌کنم. صمیمانه شما را به آغوش می‌کشم».

محرومیت سه جلسه‌ای کاوانی او را از همراهی منچستریونایتد در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل استون‌ویلا، دربی منچستر در نیمه نهایی جام اتحادیه و مصاف با واتفورد در جام حذفی انگلیس باز می‌دارد.

او در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و آمار چهار گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    اینجا هم یه نفر محروم شده، بعد دوماه که از محرومیتش میگذره، هنوزم دارن اعتراض میکنن.واسه همین چیزاست که ما هیچ وقت حرفه ای نمیشیم.خب بازیکن اشتباه کرده و طبق قانون محروم شده.با حمایت اینجوری از بازیکن،فقط داریم به بازیکنا میگیم که هر کاری دلتون میخاد بکنید
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      آقای شادوماد بله درسته ولی کامنت زدن برای محرومیت آل کثیر توسط رقیب یعنی نمی خواین پرسپولیس نتیجه بگیره چون‌ حسودید عین شکایت النصر که بی اساس بود و تمرکز رو از پرسپولیس گرفت عزیزم !!!!! ضمنا کلا جالبه کاوانی سه‌جلسه محروم می شه ولی آل کثیر شش ماه ؟!!!!!!!!! البته از نظر شما این‌رای برای آل کثیر کم هم هست منطق دان های گرامی -:-:))))))))))))
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      اشتباهی لایک دادم این بنده خدا 3 جلسه محروم میشه ولی بازیکن ما 6 ماه ولی توایران بازیکن فصل گذشته یه تیم دیگه همین کار کرده ولی خوب چون داره تو یه تیم حکومتی بازی میکنه کار به اون ندارن
  • امیر DE ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    کاوانی بازیکن خیلی خوبیه ولی منظورش نژادپرستی نبود من تحقیق کردم زبان اروگوئه با انگلیس لغات مشترک با معنی های متفاوت زیاد داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی