نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رسول خطیبی و خاطره تلخ و شیرین از بازی کنار محمود فکری 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول خطیبی و محمود فکری در بازی‌های آسیایی ۹۸ بانکوک عضو تیم ملی بودند و تحت هدایت منصور پورحیدری فقید عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مسابقه این هفته استقلال تهران و آلومینیوم اراک در واقع رویارویی سر مربیانی است که هر دو نفر سابقه پوشیدن پیراهن آبی را در کارنامه خود دارند و اتفاقاً کنار یکدیگر نیز بازی کرده‌اند. رسول خطیبی به لحاظ سنی کوچک‌تر از محمود فکری است ولی این دو نفر در بازی‌های آسیایی ۹۸ بانکوک عضو تیم ملی بودند و تحت هدایت منصور پورحیدری فقید عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند تا خاطره بسیار شیرینی از حضور همزمان آن‌ها در تیم ملی برایشان ثبت شود.

البته خطیبی از بازی کنار فکری در استقلال خاطره تلخی دارد.این بازیکن اسفندماه سال  ۱۳۸۱ به عنوان مهره کمکی در اختیار استقلال قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شد که در آن مقطع به صورت متمرکز به میزبانی العین امارت انجام می‌شد. فکری، خطیبی و سایر استقلالی‌ها در آن مسابقات به معنای واقعی کلمه ناکام شدند. پیروزی مقابل نماینده قطر و شکست مقابل الهلال عربستان و العین امارات موجب حذف نماینده ایران شد و رولند کخ سرمربی آلمانی استقلال نیز حدوداً ۴۰ روز پس از این ناکامی مهر اخراج را در کارنامه خود دید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی