نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهشید اشتری: استرس و فشار روی بازیکنان بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش شهرداری شهربابک گفت: کرونا روی کیفیت بازیکنان که ۱۱ ماه دور از رقابت‌ها بودیم تأثیر بسزایی داشت.

خبرورزشیتنیس روی میز؛ تیم شهرداری شهربابک دور رفت لیگ برتر پینگ‌پنگ را با پنج پیروزی پشت‌سر گذاشت تا با اختلاف ۷ امتیازی با تیم دوم جدول رده‌بندی و ۱۷ امتیاز صدرنشین جدول شود. آن هم با سرمربیگری حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی. مهشید اشتری، ملی‌پوش شهرداری شهربابک که نقش بسیاری در این بردها داشته، درباره شرایط برگزاری فصل جدید بازی‌ها می‌گوید: «کرونا روی کیفیت بازیکنان که ۱۱ ماه دور از رقابت‌ها بودیم تأثیر بسزایی داشت. استرس و فشار مسابقات روی ما حاکم بود. البته همه طبیعی است ولی خوشبختانه بازیکنان ما ملی‌پوش هستند و تیم خیلی خوب و یکدستی داریم، رفته رفته هم بهتر شدیم اما بقیه تیم‌ها هم بازیکنان خوبی دارند و نسبت به سال‌های قبل یکدست‌تر شده‌اند و همه تیم‌ها رقابت سختی دارند.» 

او درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز بیان می‌کند: «فدراسیون پروتکل‌ها را کامل رعایت کرده بود، بعد از هر امتیاز توپ جدیدی به ما ‌می‌دادند و برای ضدعفونی، توپ‌ها را درون دستگاهی می‌گذاشتند و سالن را به‌طور کامل تخلیه می‌کردند. علاوه بر این، قبل از شروع مسابقات هم تست کرونا داده بودیم و هنگام ورود به سالن درجه تب ما را می‌گرفتند و حق برداشتن ماسک‌مان را هم نداشتیم.»
اشتری معتقد است رقابت‌های دور برگشت بهتر می‌شود: «تاریخ آن مشخص نیست اما همه تیم‌ها به شهرهای‌شان برگشتند تا تمرین کنند. فکر می‌کنم در دور دوم کیفیت بازیکنان بهتر شود. چون فشار و استرس‌ها کمتر شده و بازیکنان روی کارشان مسلط‌تر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم باز هم قهرمانی را مثل سال قبل از آن خود کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی