رئال‌مادرید – سلتاویگو؛ شروع کهکشانی مدل ۲۰۲۱
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئالی‌ها همچنان در تعقیب اتلتیکو هستند و برای این که از همشهری عقب نیفتند باید سلتاویگو را شکست دهند.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ سال ۲۰۲۰ برای رئال با از دست دادن فرصت صدرنشینی تمام شد. رئال‌مادرید شنبه شب در اولین مسابقه سال ۲۰۲۱ خود میزبان سلتاویگو و به‌دنبال بازگشت به مسیر پیروزی در لالیگاست. شاگردان زین‌الدین زیدان چهارشنبه‌شب با تساوی یک بر یک مقابل الچه شانس صدرنشینی را از دست دادند. در حالی که سلتا با برد ۲ بر یک مقابل اوئسکا به فرم عالی خود ادامه داد و در جدول دنبال رؤیاپردازی است. 

رئال‌مادرید
۲ امتیاز از دست رفته بازی با الچه فرصت هم‌امتیاز شدن با اتلتیکومادرید را از رئالی‌ها گرفت. مادرید چهارشنبه شب به دنبال ششمین پیروزی پیاپی بود اما برای اولین بار از پایان ماه نوامبر موفق به پیروزی در لالیگا اسپانیا نشدند. رئال در هفته‌های اخیر رقبا را تحت تأثیر قرار داده است. ثبت پیروزی برابر سویا، اتلتیکومادرید، اتلتیک‌بیلبائو، ایبار و گرانادا برای صعود در جدول به جایگاه دومی عالی بوده است. قهرمان فصل قبل اگرچه تنها ۲ امتیاز با اتلتیکومادرید فاصله دارد اما شاگردان دیگو سیمئونه ۲ بازی عقب افتاده دارند. مادریدیستا به دنبال یازدهمین پیروزی فصل خود مقابل سلتاویگو خواهند بود، هرچند آنها در جریان رقابت‌های فصل پیش توسط سلتا به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

سلتاویگو
فرم سلتا از زمان حضور ادواردو کودت به عنوان سرمربی جدید این باشگاه بسیار عالی بوده است. کسب ۶ برد و تنها یک شکست از ۸ بازی اخیر برای مربی ۴۶ ساله سلتا کارنامه درخشانی بوده است. آنها از منطقه سقوط به مقام هشتم رسیده‌اند و اکنون تنها دو امتیاز از بارسلونای رده ششمی عقب هستند که نمایانگر جهش قابل توجه‌شان است. رکورد ۶ برد، ۵ تساوی و ۵ شکست ۲۳ امتیاز برای آنها به ارمغان آورده است و آنها در ۶ مسابقه اخیر خود در لیگ ۵ پیروزی کسب کرده‌اند. از جمله موفقیت‌های این تیم می‌توان به برد مقابل اوئسکا با نتیجه ۲ بر یک اشاره کرد که هفته گذشته حاصل شد. سلتا مطمئناً به‌عنوان مهمان در مسابقه روز شنبه کار سختی خواهد داشت اما افت امتیازی مادرید مقابل الچه امیدهایی برای سلتا ایجاد کرده است. 

مصدومان و محرومان
رئال‌مادرید به دلیل مشکل همسترینگ رودریگو مجدداً از حضور این بازیکن بهره نخواهد برد اما به‌جز این کهکشانی‌ها در فرم عالی قرار دارند و با تمام نفرات به این مسابقه می‌روند. ادن آزار در بازی مقابل اوئسکا از روی نیمکت بازی را شروع کرد و سپس به میدان رفت. انتظار می‌رود که بار دیگر جزو بازیکنان تعویضی باشد. در مورد سلتا باید گفت کوین واسکس، سرخیو آلوارس و دیوید ژونکا برای بازی در دسترس نیستند اما مهمان هیچ مصدوم جدیدی از بازی با اوئسکا پیدا نکرده است. 

ترکیب احتمالی
رئال‌مادرید:
کورتوا، راموس، واران، مندی، کارواخال، مودریچ، کروس، کاسمیرو، وینیسیوس، واسکس و بنزما
سلتاویگو: بلانکو، مایو، آرائوخو، موریو، اولاسا، مندس، دی‌سوارس، مینا، تاپیا، نولیتو، آسپاس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی