نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بازیکنانی که ژانویه به تیم جدیدی ملحق می‌شوند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

چند ستاره در ژانویه احتمالاً از تیم‌شان جدا خواهند شد تا بعد از مدت‌ها آن‌ها را در تیم جدیدی ببینیم.

خبرورزشی/ فوتبال جهان؛ پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه یک زمان مناسب برای باشگاه‌ها به‌منظور خرید و فروش بازیکنان است. در این ماه بازیکنان بزرگ زیادی در دسترس نیستند زیرا ترجیح می‌دهند در اواسط فصل باشگاه خود را عوض نکنند. با این حال دلیل نمی‌شود باشگاه‌ها از نیاز خود به خرید و فروش بازیکن دست بکشند. با توجه به این نکته، به ۵ بازیکن تاپ که احتمال انتقال آنها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود دارد، پرداختیم. 

داوید آلابا
داوید آلابا، مسلماً یکی از بازیکنان بزرگ ژانویه است که می‌تواند فضای پنجره نقل و انتقالات ژانویه را تحت تأثیر قرار دهد. مدافع ۲۸ ساله که با بایرن‌مونیخ به افتخار قهرمانی بوندس‌لیگا و قاره لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است، هم‌اکنون سال آخر قراردادش با غول‌های باواریایی را می‌گذراند. گفته می‌شود بایرن‌مونیخ پس از مذاکرات طولانی مدت با این بازیکن نتوانست نظر آلابا در باب آینده این باشگاه را جلب کند. این باعث شد بسیاری از باشگاه‌های تاپ مانند یوونتوس و منچستریونایتد برای جذب آلابا چراغ سبز بفرستند. آلابا اکنون آزاد است که در ماه ژانویه با باشگاه‌های دیگر گفت‌وگو کند. با این حال بایرن‌مونیخ می‌تواند از موقعیت استفاده کند و آلابا را در پنجره نقل و انتقالات فعلی بفروشد تا بخشی از سرمایه خود را برای این بازیکن جبران کند، نه اینکه منتظر جدایی بازیکن ملی‌پوش اتریشی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد باشد. 

مسوت اوزیل
مسوت اوزیل از ماه مارس در ترکیب آرسنال محو شده است. اگرچه بازیساز ۳۲ ساله آلمانی از دوران اوج خود فاصله گرفته اما هنوز چند سال فوتبال در سطح بالا را می‌توان از او انتظار داشت. اوزیل با وجود همه ضعف‌های گفته شده مانند عدم توانایی هماهنگی و عدم سرعت، هنوز هم قادر است بهترین پاس‌ها را در خط سوم حمله به مهاجمان تیم هدیه کند. چیزی که آرسنال در این فصل به شدت از دست داده است. قرارداد اوزیل در تابستان به پایان می‌رسد و بعید است که این بازیکن بخواهد در ژانویه به تیم دیگری ملحق شود. با وجود اینکه این بازیکن بیش از ۶ ماه در یک بازی رقابتی ظاهر نشده، یوونتوس به جذب اوزیل علاقه‌مند است. 

عثمان دمبله
تابستان گذشته، دمبله در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بود اما این انتقال عملی نشد. به‌رغم اینکه در برنامه‌های رونالد کومان نبود اما در نوکمپ ماند و تلاش کرد تا زیر نظر او کار کند. این فرانسوی در فصل جاری ۲ بار در لالیگا و ۳ بار در لیگ قهرمانان گلزنی کرده اما تا حد زیادی سایه کم‌رنگ از بازیکنی است که در بوندس‌لیگا همراه با دورتموند بود. با عدم موفقیت منچستریونایتد در تابستان برای رسیدن به هدف شماره یک خود یعنی جیدون سانچو و اینکه بعید به نظر می‌رسد در ژانویه نیز این کار را انجام دهد، دمبله همچنان به عنوان یک گزینه مناسب زمستانی می‌تواند به اولدترافورد بیاید. 

پاپو گومس
پاپو گومس از زمان حضور در سری A در تابستان ۲۰۱۴ یکی از بازیکنان اصلی آتالانتا بوده است. با این وجود گزارش شده که این بازیکن با مربی باشگاه خود یعنی گاسپرینی رابطه خوبی ندارد و می‌تواند در ژانویه آتالانتا را ترک کند. او در ۲ فصل گذشته در سری A، ۱۴ بار گل زده و ۲۷ پاس گل داده اما در این فصل فرصت بازی کردن برایش نسبتاً دشوار بود. گفته می‌شود یوونتوس به بازی گومس علاقه‌مند است. بیانکونری سابقه جذب بهترین بازیکنان رقبای داخلی خود را دارد و می‌تواند این کار را با آتالانتا نیز انجام دهد. 

دیگو کاستا
دیگو کوستا که قرارداد خود را با اتلتیکو فسخ کرده با وجود بازدهی پایین در چندوقت اخیر اما همچنان می‌تواند در باشگاه دیگری شکوفا شود. این بازیکن ۳۲ ساله از نظر مشتری اوضاع بدی ندارد و آرسنال به عنوان یکی از چندین مدعی خرید کاستا در بازار دیده می‌شود. با این حال باید دید که آیا این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه تصمیم دارد به لیگ برتر برگردد یا فعلاً به یک باشگاه دیگر لالیگایی می‌رود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی