نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سپاهان سبک مورد علاقه یحیی گل‌محمدی را بازی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیوه تهاجمی سپاهان باعث شده که در دفاع انسجام لازم وجود نداشته باشد و این همان چیزی است که پرسپولیس برای گلزنی نیاز دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس بعد از تساوی برابر ذوب آهن و نساجی باید میزبان سپاهان اصفهان باشد. شاگردان یحیی در لیگ بیستم با مشکل گلزنی رو به رو هستند و در لیگ بیستم تنها موفق شدند در بازی با شهرخودرو بیش از یک بار دروازه حریف را باز کنند. زدن سه گل در یک بازی و ۳ گل در ۵ بازی دیگر نشان می‌دهد پرسپولیس در بیشتر بازی‌ها با مشکل گلزنی رو به رو بوده و حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا خط حمله پرسپولیس عملکرد رضایت بخشی نداشت. حالا پرسپولیس با همه ایرادات باید به مصاف سپاهانی برود که بهترین خط حمله لیگ برتر را دارد.

شاگردان محرم نویدکیا در ۸ بازی گذشته خود ۱۴ گل را به ثمر رساندند و همراه با گل گهر بهترین خطوط تهاجمی لیگ برتر را دارند اما آن ها در لیگ بیستم ۱۱ بار هم دروازه خود را بازشده دیدند و تنها شهرخودرو و ماشین سازی بیشتر از سپاهان گل خوردند. خط دفاع سپاهان را بازیکنان با تجربه و با کیفیتی تشکیل می‌دهند اما سیستم تهاجمی محرم در این تیم باعث شده که در دفاع انسجام لازم وجود نداشته باشد و این همان چیزی است که تیم یحیی برای گلزنی نیاز دارد. در بازی با شهرخودرو وقتی تیم رحمتی برای گلزنی جلو کشید و سعی در حفظ توپ داشت موفق به این کار نشد و شکست سنگینی را برابر پرسپولیس تجربه کرد و حتی اولسان کره هم وقتی سر و پا حمله بود از پرسپولیس گل خورد. یحیی به تیم های تهاجمی بسیار علاقه دارد و تاکتیک های او برابر این تیم ها به خوبی جواب می دهد. شاید خط حمله گلزن سپاهان برای هواداران نگران کننده باشد اما پرسپولیس یحیی نشان داده برابر تیم‌ها تهاجمی بهتر بازی می‌کند و راحت تر گل می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی