نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
۰ |
۰
خداحافظی فدراسیون فوتبال با آخرین یادگار تاج
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که از ایده‌های مهدی تاج و محمدرضا ساکت بود، با روی کار آمدن مهدی محمدنبی منحل شد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال از انحلال این سازمان خبر داد. او می‌گوید از ماه‌ها قبل تاکنون هیچ فعالیتی صورت نگرفته است و دیگر در این فدراسیون اشتغال ندارد.

انحلال سازمان اقتصادی در شرایطی است که چندی قبل سازمان تیم‌های ملی هم منحل شده تا به این ترتیب تمام ایده‌های مهدی تاج و محمدرضا ساکت برای گسترش فدراسیون فوتبال نتیجه‌ای در بر نداشته باشد.

این اقدامات بعد از ورود مهدی محمدنبی به فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. دبیرکل فدراسیون فوتبال در ابتدا اداره تیم‌های ملی را توسط سازمانی مستقل غیرضروری دانست و مجددا این سازمان را به حالت دپارتمان تیم‌های ملی بازگرداند و در نتیجه محمدرضا ساکت مسئول این سازمان هم راهی اصفهان شد.

حالا و بعد از گذشت چندین ماه، صادق درودگر که از دو سال قبل و با حکم تاج مسئول اقتصادی این فدراسیون شده بود، می‌گوید دیگر سمتی ندارد و حتی از شرایط پرداخت ۱۶ میلیارد تومان به حساب شستا بی‌اطلاع است.

این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوسته که فدراسیون فوتبال تا گردن در بدهی فرو رفته و حتی در پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان بخش اداری خود هم با مشکلات زیادی روبرو است اما فعلا هیچ گونه فعالیت اقتصادی در جهت درآمدزایی انجام نمی‌شود.

اهالی فوتبال ایران امیدوارند با برگزاری انتخابات در ۱۰ اسفند و انتخاب رئیس و هیات رئیسه، این فدراسیون هم سروسامان بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی