توضیحات هروویه میلیچ درباره حضورش در باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال درباره حضورش در این ساختمان باشگاه گفت: برای یکسری مسائل کاری به باشگاه آمده بودم و بازی کردنم در دربی بستگی به نظر سرمربی دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ هروویه میلیچ، بازیکن کروات تیم استقلال که به دلیل پست اینستاگرامیش از حضور در تمرینات منع شده بود، صبح امروز به ساختمان این باشگاه رفت.

او پس از خروج از ساختمان باشگاه گفت: «حضورم در باشگاه دلیل خاصی نداشت برای یکسری مسائل کاری به باشگاه آمده بودم. برای من مهم است که تیم فوتبال استقلال فردا برنده شود و کماکان در صدر حدول بماند. بازی فردا را از نزدیک می‌بینم و استقلال را تشویق می‌کنم. بازی کردنم در دربی بستگی به نظر سرمربی دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آفتابکار IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    آقای فکری نظم و انظباط بسیار خوب و عالی است و برای موفقیت تیم بسیار حائز اهمیت است اما فراموش نکنید که این بازیکن بارها خودش را به همه اثبات کرده و از نظر فنی شاید بتوان گفت بهترین چپ حال حاضر فوتبال ایران است، لطفاً دید خوداتن را عوض کنید و با خارجی‌ها زاویه نداشته باشید، این بازیکن هر وقت که برای استقلال بازی کرده جز بهترین ها بوده و قطعا میلیچ به همراه دیاباته می توانند به استقلال بیشتر کمک کنند اگر شما از لحاظ فنی توان به بازی گرفتنشان را داشته باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی