نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مسعود اسماعیل‌پور: مدال‌هایم را درون کیسه‌ انداختم تا شاید کسی از ضایعاتش استفاده کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود اسماعیل‌پور که به دلیل مصدومیت دست، چند سالی از کشتی فاصله گرفته بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از خداحافظی رسمی با دنیای قهرمانی خبر داد.

خبرورزشیکشتی؛ دارنده دو مدال نقره و برنز کشتی آزاد جهان چند سالی است که با وجود عشق و علاقه‌اش برای ادامه کشتی، به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه دست و بی‌نتیجه ماندن جراحی و پیگیری درمان، نتوانسته روی تشک برود با این وجود او در مصاحبه‌هایش همیشه صحبت از تلاش برای بازگشت به تشک می‌کرد.

این کشتی‌گیر جویباری و فرزند محمود اسماعیل‌پور مربی سازنده مازندران، در صفحه اینستاگرام خود از خداحافظی قطعی با دنیای قهرمانی خبر داد، در حالیکه به شدت از بی توجهی نسبت به وضعیت معیشتی و اشتغال قهرمانان گلایه داشت.

او در بخشی از نامه خداحافظی‌اش نوشته است: کشتی دیگر آینده هیچ کسی را اینجا تامین نخواهد کرد، حتی عمر یک کشتی‌گیر وقتی به انتها رسید، هیچ آینده‌ای نخواهد داشت. پیشنهاد می‌کنم هر کسی راه کشتی را پیش گرفته بداند، انتهایش فراموش خواهد شد و حتی بستری نیست که انتقال تجربه کند. تا امروز هر مدالی گرفتم درون کیسه‌ای انداختم تا شاید کسی بتواند از ضایعاتش حداقل استفاده کند چون به کارم نیامد، تنها عشق مردم است که همواره به هر ورزشکاری دلگرمی می‌دهد. حتی ابتدایی‌ترین شغل هم نصیب کشتی گیری که بهترین عناوین جهانی و المپیک کسب کند نخواهد شد و حتی از ساده‌ترین کسی که منصبی در این دستگاه دارد التماس و خواهش هم بکنی، جز جوابِ «برو قهرمان و قهرمانی کیلویی چند» می‌شنوی اینها نمونه‌ای از آیین نامه‌هایی است که اصلا و ابدا اجرا نشد و نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MGH IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    سینه چاکان وطن! اونایی که مهاجرین ورزشکار از وطن را خائن مینامند. سامان طهماسبی ها، کیمیا ها ....لطفا با رگ ملی باد کرده تون یک شغل مناسب برای این قهرمانمون جفت جور کنید.
  • سعید IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    متاسفانه به تنها چیزی که توی کشورمون اهمیت داده نمیشه ورزش هست اونم ورزش اول کشورمون کشتی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی