نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ساوتهمپتون – لیورپول‌؛ سال نو و حال نو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیورپول پس از ۲ تساوی حالا تشنه پیروزی در نخستین بازی لیگ برتری‌اش در سال ۲۰۲۱ است.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول که هنوز هم صدر جدول لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد امشب در نخستین بازی‌اش در سال ۲۰۲۰ مهمان ساوتهمپتون خواهد بود. این دیدار از هفته هفدهم که از ساعت ۲۳:۳۰ شروع می‌شود را آندره مارینر قضاوت خواهد کرد. 

ساوتهمپتون‌؛ همین کافی است
بعید می‌دانیم هواداری از ساوتهمپتون باشد که تک‌رقمی بودن رتبه تیم راضی‌شان نکند. قدیس‌ها با رالف هازنهوتل تیم خوبی شده‌اند و همین که نزدیک به منطقه قرمز نیستند، کافی است. البته فراموش نکنید این تیم تا رده‌های سوم و چهارم هم بالا آمد، ولی خودشان هم می‌دانستند بعید است بتوانند جایگاه‌های بالای جدول را حفظ کنند. دسامبر خوبی نداشتند و سال ۲۰۲۰ بد تمام شد. حتی یک برد هم در این ماهِ سخت کسب نکردند. حالا با دیداری دشوار مقابل لیورپول و پس از آن مقابل لسترسیتی، لیدزیونایتد و آرسنال باید کارشان را در ژانویه ۲۰۲۱ آغاز کنند. هازنهوتل باید مراقب باشد تیمش خیلی پایین نرود. فعلاً رقیبی زخم‌خورده پیش‌رو دارند که همواره مقابل آن تیمی شکست‌خورده بوده‌اند. 

لیورپول‌؛ به خودت بیا
این فصل، فصلی عجیب برای لیورپول بوده. آنقدر تیم یورگن کلوپ مصدوم داده که او به جای ابراز نگرانی برای توقف تیمش در دو دیدار پایانی سال ۲۰۲۰ و رسیدن منچستریونایتد به آنها، از اینکه بازیکن دیگری در دیدارهای قبلی مصدوم نشده، خوشحال است! روزهای حساس و سرنوشت‌سازی در انتظار لیورپول است. در آغاز سال ۲۰۲۱ نمی‌خواهند جایگاه‌شان متزلزل شود. بعد از ساوتهمپتون، منچستریونایتد را پیش‌رو دارند. لیورپول اگر می‌خواهد از قهرمانی‌اش دفاع کند، باید به خودش بیاید و در دیدار مقابل نزدیک‌ترین رقیب هم نتیجه خوبی بگیرد. باید ببینیم کلوپ چطور این تیم را احیا می‌کند. شاید حالا بعد از دو تساوی، وقت بردشان در دیدارهای مهم بعدی رسیده باشد. 

آخرین جدال
یکم فوریه سال ۲۰۲۰، لیورپول در آنفیلد با ۴ گل ساوتهمپتون را شکست داد. چمبرلین، هندرسون و صلاح (۲ مرتبه) برای لیورپول گلزنی کردند. 

آمار بازی
۴۲) در ۴۲ نبرد لیگ برتری ساوتهمپتون و لیورپول، قدیس‌ها ۱۰ برد و قرمزهای مرسی‌ساید ۲۲ برد داشته‌اند. ۱۰ بازی هم مساوی شده است. 
۶) لیورپول ۶ بازی آخرش مقابل ساوتهمپتون که همگی لیگ برتری بوده است را با برد پشت‌سر گذاشته. آخرین مرتبه‌ای که لیورپول نبرد می ‌۲۰۱۷ بود. 
۴) حدود ۴ سال از آخرین برد ساوتهمپتون مقابل لیورپول می‌گذرد. ژانویه ۲۰۱۷ آن برد در جام اتحادیه رقم خورد. آخرین برد لیگ برتری قدیس‌ها مقابل لیورپول هم به مارس ۲۰۱۶ برمی‌گردد. 
۶) ساوتهمپتون یک رکورد فوق‌العاده دارد. این تیم موفق شده ۶ مرتبه مدافعان عنوان قهرمانی را شکست دهد. در صورت پیروزی مقابل لیورپول اولین تیمی خواهد بود که به رکورد ۷ برد مقابل قهرمان‌های فصل قبل می‌رسد. 
۶) لیورپول علاوه بر شکست‌ناپذیری در ۸ بازی آخرش مقابل ساوتهمپتون در ۶ بازی هم مقابل این تیم کلین‌شیت کرده است. 
۳۸) از وقتی رالف هازنهوتل سرمربی ساوتهمپتون شده، دنی اینگر روی ۳۸ گل (۳۱ گل و ۷ پاس‌گل) نقش داشته است. 
۷) محمد صلاح موفق شده در ۶ دیدار لیگ برتری مقابل ساوتهمپتون ۷ گل بزند. فقط بورنموث و واتفورد (۸ گل) بیشتر از این ستاره مصری گل خورده‌اند. 

ترکیب احتمالی دو تیم
ساوتهمپتون:
مک‌کارتی، واکر پیترس، بدنارک، استفنس، برتراند، آرمسترانگ، وارد پراوس، رومئو، ولکات، آدامز و لانگ
لیورپول: آلیسون، آرنولد، ویلیامز، فابینیو، رابرتسون، هندرسون، تیاگو، واینالدوم، صلاح، مانه و فیرمینو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی