دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۲ |
۴
ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آبی‌پوشان تهرانی در بازی ماقبل دربی امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک خواهند رفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود. آلومینیوم با کسب ۱۰ امیتاز از هشت مسابقه در رتبه نهم جدول رده بندی  قرار گرفته است. تیم تحت هدایت رسول خطیبی به همراه مس رفسنجان از تیم‌های تازه وارد لیگ هستند که در هفته‌های نخست عملکرد مناسبی نداشته اما رفته رفته به روند بهتری رسیدند.

آلومینیوم اراک که اغلب در لیگ دسته دوم و دسته اول حضور داشته از این رو مصافی در چارچوب بازی‌های لیگ برتر با استقلال نداشته است و مصاف امروز اولین رویارویی دو تیم در لیگ برتر خواهد بود؛ جالب است بدانید دو تیم ۶ سال پیش در چارچوب بازی دوستانه مقابل هم رفتند که هدایت استقلال را آن‌زمان امیرقلعه نویی و هدایت آلومینیوم را مهدی پاشازاده برعهده داشت که مسابقه با نتیجه تساوی سه بر سه خاتمه یافت.

تیم استقلال که طی هفته‌های اخیر همواره از عدم حضور بازیکنانش به دلیل مصدومیت رنج برده در این هفته هم دو بازیکن را به همین دلیل در اختیار ندارد. در مسابقه برابر گل گهر سیرجان سبحان خاقانی دچار آسیب دیدگی شد و به همین علت او همانند محمد نادری که آمادگی کاملی نداشت در این بازی غایب است؛ هروویه میلیچ هم به دلیل مسائل انضباطی در این بازی حضور ندارد.

بازگشت داریوش شجاعیان و شیخ دیاباته به لیست بازیکنان استقلال نکته امیدوار کننده‌ای برای کادرفنی خواهد بود، ضمن اینکه متین کریم زاده هم پس از آسیب دیدگی جزئی در تمرینات روز گذشته به صورت کامل تمرین کرد و می‌تواند در این بازی به میدان برود.

عملکرد چشم‌نوازی که محمدرشید مظاهری مقابل گل گهر از خود نشان داد همچنان کادرفنی را به این تصمیم وا می‌دارد که از او به عنوان دروازه‌بان اول در مسابقات استفاده کند و نیمکت نشینی سیدحسین حسینی ادامه دار باشد. مظاهری از هفته سوم بازی‌های لیگ بیستم وارد ترکیب شده و تا به امروز ۴ کلین شیت داشته است.

در خط دفاعی استقلال نسبت به بازی گذشته دچار حداقل یک تغییر خواهد بود. میلیچ به دلیل نیمکت نشینی و نادری هم به دلیل عدم آمادگی در بازی گذشته غایب بودند و محمد دانشگر در پست مدافع چپ بازی کرد؛ به نظر می‌رسد با خروج دانشگر از ترکیب کریم زاده در این پست جانشین او شود. عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و احمد موسوی هم سه مدافعی هستند که خط دفاعی را تکمیل خواهند کرد.

با بازگشت شجاعیان اینطور پیش بینی می‌شود که او در خط میانی جانشین وریا غفوری شود و این بازیکن طراح در کنار مهدی مهدی پور، مسعود ریگی و آرش رضاوند خط میانی را تکمیل کنند.

در خط حمله هم شیخ دیاباته با قرار گرفتن نامش در لیست بازیکنان این شانس را پیش روی خود می‌بیند که به میدان برود؛ حضور دو به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی کمی بعید به نظر می‌رسد اما احتمال می‌رود برای کسب آمادگی قبل از دربی او در نیمه دوم به جای امیرارسلان مطهری یا مهدی قایدی به میدان برود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با آلومینیوم اراک به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، احمد موسوی، متین کریم زاده، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    ترکیبی که خبر ورزشی گذاشته نام وریا نیست احتمال زیاد وریا تو ترکیب اصلی هست مقابل گل گهر هم خوب بازی کرد امروز استقلال بازی رو می بره و صدرنشینی را تثبیت می کنه.
  • آرین IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    دوستان در جریان هستین استاندار اراک باجناق بابا مسعوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی