نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
وحید فاضلی: امیدوارم با اشتباهات داوری در مربیگری نسوزم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه تیمش کار سختی در دیدار با پیکان دارد، گفت: نمی‌خواهم به عنوان مربی جوان با اشتباهات داوری بسوزم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال نساجی مازندران فردا سه شنبه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در تهران میهمان تیم پیکان است.

وحید فاضلی سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پیش از این بازی به تشریح شرایط تیمش پرداخت و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. فاضلی گفت: پیکان به لحاظ ساختاری و فنی از سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. مدیریت این باشگاه مثل مدیرعامل ما جوان و فوتبالی است. مهدی تارتار هم از مربیان فنی فوتبال ایران است و باعث شده این مجموعه امسال نتایج خوبی بگیرد. بازی کردن مقابل تیم‌های آقا مهدی همیشه سخت بوده است. ما هم تلاش می‌کنیم تیم سخت‌کوشی باشیم و بازی چشم‌نواز ارائه بدهیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: می‌خواهیم باعث شادی هواداران بشویم؛ هوادارانی که این روزها قوت قلب ما بوده‌اند. ان شاءالله با ارائه بازی خوب پاسخگوی محبتشان باشیم. امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم.

فاضلی درباره افت و خیز نساجی در هفته‌های گذشته، تصریح کرد: در فوتبال یکسری نتیجه پیش می‌آید. می‌شود گفت پرسپولیس با کسب دو نتیجه تساوی قهرمان نمی‌شود؟ ما چهار هفته اول نتایج خوبی گرفتیم. در چهار بازی دوم همه فقط در یک نیمه مقابل رفسنجان و سپاهان خوب نبودیم. تلاش می‌کنیم در چهار هفته سوم نتایج را جبران کنیم. از هواداران می‌خواهم یک مقدار صبور باشند و در تزریق آرامش به تیم کمک کنند.

وی درباره بحث مطرح شدن اولتیماتوم به وی گفت: تا به حال صحبتی با من نشده است. روند ما در این چند هفته خوب بوده است.

سرمربی نساجی یادآور شد: شرایط بازیکنان ما خوب است. آنها به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کنیم. این کمک کرده که روحیه خوبی داشته باشند.

فاضلی در پایان با اشاره به اشتباهات داوری علیه نساجی گفت: اگر منِ مربی جوان قرار است پیشرفت کنم اجازه بدهند با مسائل فنی باشد و اگر قرار است بسوزم با اشتباهات داوری نباشد. این تیم قدمت و هوادار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ققنوس IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    تیم این ی بازی قشنگ بازی میکنه بازی بعد کلا عوض میشه... انگار تاکتیک خاصی نداره...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی