نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
علیرضا مرزبان: زیر سوال بردن کادر فنی پرسپولیس بی انصافی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نام بردن از بازی ما با پرسپولیس به عنوان ال کلاسیکو به فوتبال ایران کمک می کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا مرزبان در نشست خبری قبل از دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: منتظر یک بازی خیلی خوب از دو تیم خوب ایران هستیم. سپاهان و پرسپولیس در گذشته هم بازی‌های حساسی داشتند و امیدواریم فردا هم یک دیدار تماشاگرپسند را نشان بدهیم. با توجه به شرایط دو تیم نیازشان به پیروزی در این بازی زیاد است و انتظار می رود هر دو تیم با انگیزه خوب و قوی وارد زمین شوند.

مربی سپاهان درباره نام بردن از دیدار این تیم با پرسپولیس به عنوان ال کلاسیکوی ایران عنوان کرد: طبیعتا پس از اتفاق‌هایی که در فوتبال ایران افتاده و بازی های خیلی خوبی که دو تیم حتی در فینال های خاص داشته اند درباره ال کلاسیکو صحبت می‌شود. برای فوتبال ملی ما خوب است که هر دو تیم کیفیت و بازیکنان خوبی داشته و جزو مدعیان قهرمانی باشند. این موضوع به فوتبال ایران کمک می‌کند و ال کلاسکیو هدفمندی خیلی خوبی است.

دستیار محرم نویدکیا درباره ارتباطش با سرمربی سپاهان اظهار داشت:‌محرم نویدکیا بازیکن باکلاسی بوده که فوتبال اروپا را به دلیل بازی کردنش در این قاره خوب می شناسد.  درک حرفه ای از فوتبال دارد و می‌داند چه می خواهد. مسئول انتقال درخواست های حرفه ای محرم به بازیکنان و اجرای آنها هستیم. رابطه مان رابطه مربی و سرمربی است. محرم حرف اول را می‌زند اما در کنار آن همیشه رابطه انسانی خیلی خوبی با هم داشته و داریم. به عنوان دو انسان همدیگر را درک و با هم کار می‌کنیم. از این موضوع خیلی خوشحال هستم.

مرزبان درباره اینکه آیا در صورت قهرمانی سپاهان از اصفهان تا تهران پیاده روی می‌کند، گفت: این موضوع به سال های گذشته بازمی‌گردد که در سپاهان بودم. دلیلش هم این بود که دو هوادار ما در اتوبان به طرف فولاد شهر جان خود را از دست دادند.در آن زمان گفتم اگر تیم قهرمان شود پیاده از فولاد شهر تا اصفهان برمی‌گردم. این مسافت پیاده ۷-۶ ساعت طول می‌کشد. اکنون هم با توجه به رقیبان سخت مان برای قهرمانی که یکی از آنها پرسپولیس است، این قول را می‌دهم از تهران تا اصفهان پیاده می‌روم. چند همراه هم پیدا کردم.  این کری خوانی نیست بلکه بحث انسانی است و باید از آرمان‌های تیم دفاع کنیم.

وی درباره اینکه برگزاری دیدار با پرسپولیس قبل از دربی به سود سپاهان است یا به ضرر این تیمف توضیح داد: هر دو بازی شرایط خاصی دارد زیرا سپاهان و پرسپولیس به این برد برای بهتر کردن وضعیت خود در جدول نیاز دارند. حس نمی کنم آنها مقابل ما به دربی فکر کنند زیرا این مسابقه هم یک ال کلاسیکوی بزرگ برای هواداران  و بازیکنان پرسپولیس است. هواداران ما هم با توجه به شرایط کرونایی روز گذشته به فرودگاه آمده و سپاهان را تشویق کردند. برای ما هر بازی نقش و شخصیت خود را دارد و برای پرسپولیسی‌ها هم برای دیدار با ما و استقلال چنین حالتی است.

مرزبان تصریح کرد: مسائلی که به تازگی درباره یحیی گل محمدی و کادرفنی ‌اش مطرح می‌شود دردناک است. آنها از مربیان خوب ایران هستند اما باید همگی به این واقعیت اذعان کنیم بازیکنان بزرگی این تیم را ترک کرده و ۵۰ درصدر نیروهایش کم شده اند. نفراتی که خیلی خوب به پرسپولیس کمک کردند و با این وضعیت اگر یحیی و تیمش را زیر سوال ببریم بی انصافی است. بازیکنان خوبی هم دارند. نیاز به وقت دارند. نباید اخلاق را فراموش کرده و با دو نتیجه بد مربی خوبی که سال گذشته این تیم را قهرمانی رسانده و پرسپولیس را نایب قهرمان آسیا کرده زیر سوال ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی