فرشاد فلاحت‌زاده: دربی عیار استقلال را مشخص می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: همین که تیم در بالای جدول است نکته مثبتی است و البته همیشه هم به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند بلکه به برد امتیاز می‌دهند. باید کمی صبور بود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ فرشاد فلاحت‌زاده درباره وضعیت استقلال در آستانه دیدار با آلومینیوم اراک و پس از آن دربی پایتخت با ما همکلام شد.

استقلال با رسیدن به صدر طرفدارانش را خوشحال کرد ولی هنوز برخی معتقدند این تیم زیبا بازی نمی‌کند، شما هم این‌گونه فکر می‌کنید؟
به نظر من استقلال بد بازی نمی‌کند. شاید این تیم به دلیل مصدومان زیادی که در این مدت داشته هنوز نتوانسته به ترکیب ثابتی دست پیدا کند. این خیلی مهم است که یک مربی بداند بر حسب چه نفراتی می‌تواند در دیدارهایش تیمش را به میدان بفرستد.

ولی نتایج این تیم چیز دیگری می‌گوید.
اتفاقاً این خیلی خوب است که محمود فکری توانسته با این وضعیت استقلال را در صدر قرار بدهد. باید این را به فال نیک گرفت و به استقلال کمک کرد تا با دستیابی به تاکتیک مد نظر کادر فنی وضعیت باثباتی در ارائه بازی‌هایش ایجاد کند. همین که تیم در بالای جدول است نکته مثبتی است و البته همیشه هم به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند بلکه به برد امتیاز می‌دهند. باید کمی صبور بود.

چطور؟
خب الان احمد موسوی، مهدی‌پور، سبحان خاقانی، محمدحسین مرادمند و سایر نفراتی که تازه به این تیم اضافه شده‌اند هنوز ۵ بازی مداوم کنار هم نبوده‌اند. قطعاً این وضعیت رفته‌رفته بهتر هم می‌شود. ضمن اینکه در نیم‌فصل اول این خیلی مهم است که استقلال بیشترین امتیازات را جمع کند چون در نیم‌فصل دوم اصطلاحاً دروازه‌ها کوچکتر می‌شوند و آن وقت گرفتن امتیاز هم سخت‌تر خواهد بود.

بازی با آلومینیوم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی آسانی نیست. این قبیل تیم‌ها که به لیگ برتر آمده‌اند برای رویارویی با استقلال انگیزه‌ای دو برابر دیگر تیم‌ها دارند و تنها مشکل دوندگی است که احتمال دارد استقلال را تا حدی آزار بدهد وگرنه فکر می‌کنم استقلال بتواند از این تیم امتیاز مد نظرش را بگیرد.

فکر می‌کنید تا دربی استقلال به شرایط آرمانی می‌رسد؟
حتماً می‌رسد. باید خوشبین بود چون تا آن زمان محمد نادری و دیاباته هم در فرم بهتری به تیم برمی‌گردند و قطعاً در آن دیدار می‌توان عیار استقلال را بهتر سنجید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    ضمن اینکه شخصا به جناب فلاحت زاده که روزگاری مدافع بسیار سرسخت و‌محکم استقلال منصورخان بود خیلی علاقمندم ، اما بنظر بنده عیار یک تیم در یک بازی و در دربی مشخص نمیشه ، در طول یک فصل مشخص میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی