نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شلیک مطهری، استقلال را با پیروزی به رختکن برد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال نیمه نخست دیدار مقابل آلومینیوم اراک را با برتری یک بر صفر به پایان برد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در جریان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب آلومینیوم اراک:‌ حسین پورحمیدی، رامتین سلیمانزاده، سید مهدی حسینی، مصطفی احمدی، محمد علی نژاد (دقیقه ۴۳- جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل، سعید باقرپسند

بازی در اوایل نیمه اول، با برتری نسبی استقلال همراه بود و آبی‌پوشان توپ و میدان را در اختیار داشتند و سعی کردند فرصت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کنند اما تلاش شاگردان محمود فکری در ابتدای بازی راه به جایی نبرد.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۹ رقم خورد و ارسلان مطهری روی اشتباه بازیکن آلومینیوم اراک صاحب موقعیت شد و به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد اما شوت این بازیکن را حسین پورحمیدی به راحتی گرفت.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و استقلال سعی داشت دروازه آلومینیوم را تهدید کند. محمد دانشگر روی یک حرکت فردی به محوطه جریمه حریف رسید اما شوت این بازیکن راه به جایی نبرد تا بازی با تساوی بدون گل ادامه پیدا کند.

آلومینیوم در دقیقه ۲۶ فرصت بسیار خطرناک در محوطه جریمه استقلال ایجاد کرد و مهدی پاکدل با حضور در محوطه جریمه حریف، صاحب موقعیت خطرناکی شد اما ضربه این بازیکن را رشید مظاهری توانست مهار کند.

آلومینیوم بازهم روی یک ضد حمله در دقیقه ۲۸ وارد نیمه زمین استقلال شد و حامد پاکدل روی یک موقعیت دو در مقابل دو، شوتی روانه دروازه استقلال کرد که این شوت را بازهم مظاهری دفع کرد.

استقلال در دقیقه ۳۶ نیز صاحب یک موقعیت خوب شد و فرشید اسماعیلی با حضور در محوطه جریمه حریف از سانتر ارسالی استفاده کرد اما ضربه او با اختلافی کم از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد استقلال به گل رسید. ارسلان مطهری با حضور در محوطه جریمه آلومینیوم صاحب موقعیت خوب شد و این بازیکن با یک شوت دیدنی موفق شد دروازه شاگردان رسول خطیبی را باز کند تا استقلال یک بر صفر در این بازی پیش بیفتد.

استقلال در ادامه سعی داشت بازی را مدیریت کند و در پایان تلاش آلومینیوم برای جبران گل اولی ثمری نداشت تا نیمه اول با برتری یک گله آبی‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

ویدیو| گل اول استقلال به آلومینیوم اراک با شوت زیبای ارسلان مطهری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    باز قبل دربی شد و یه سه امتیاز تقدیمی دیگه برای تیم حکومتی و بدون تلفات راهی دربی شدن. آقای مظلومی مظلوم نمایی نکن و اگه راست میگی ویدئوی همین صحنه رو هم دی وی دی کن بفرست برای کمیته داوران
    • اس اس IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      خودتو به كوري نزن داور يك پنالتي براي استقلال نگرفت
    • استقلال عشق IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      @اس اس اینا خدا دادی کورن ولشون کن عرضه ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی