نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی رحمتی: ما که فرار نکرده‌ایم اینجا هستیم تا مشکلات را حل کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: حاشیه خاصی پیش از بازی نبود و در جریان بدهی‌ها نیستم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سید مهدی رحمتی پس از پیروزی یک بر صفر شهرخودرو مقابل سایپا در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی دارد. این تیم در فاز هجومی هم شرایط خوبی دارد. می‌دانستیم که بازی سختی داریم، اما حریف را آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول شاگردانم تلاش خود را کرده و فرصت‌هایی هم ایجاد کردند، اما به گل نرسیدیم. در دقایقی پایانی نیمه اول کار از دست ما خارج شد و شاگردانم تمرکز خود را از دست دادند. کمی عصبی بازی کردیم، اما خوشبختانه بازی را مدیریت کردیم. در ادامه با تغییراتی که داشتیم توانستیم به گل برسیم. 

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در ادامه مسابقه شاگردانم به خوبی از گلی که زده بودند دفاع کرده و چند فرصت هم ایجاد کردند که به گل تبدیل نشد. دروازه‌بان تیم حریف ستاره بازی امروز بود و توپ‌های خیلی خوبی را از بازیکنان ما گرفت. 

رحمتی در مورد حواشی قبل از بازی مبنی بر راه ندادن عوامل تیم شهرخودرو به زمین مسابقه به دلیل بدهی، تصریح کرد: حاشیه خاصی نبود و در جریان بدهی‌ها نیستم. ما در این شهر همه عضو یک خانواده هستیم. مجموعه آستان قدس هم بخشی از مشهد است؛ ما که فرار نکرده‌ایم. به عقیده من اینگونه مسائل اصلاً نباید به بیرون درز کند. به مسئولان گفتم که من اینجا هستم تا مشکلات را حل کنم و در نهایت این موضوع هم حل شد.

وی افزود: امروز مبلغی را به حساب آستان قدس واریز کردیم و بحث فیش واریزی مطرح شده بود و اختلاف نظرهایی وجود داشت. در روزهای آینده با حمیداوی صحبت خواهیم کرد و در آینده قطعاً شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود. ورزشگاه خود را تغییر نخواهیم داد و در ثامن بازی نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی