دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
۲۱ |
۰
محمود فکری: در دربی دنبال سورپرایز یا تاکتیک خاصی نیستیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود فکری، سرمربی تیم استقلال گفت: اگر در نیمه دوم بازیکنان دقت و گذشت بیشتری داشتند می‌توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم که بازی سرعت زیادی داشت. موقعیت‌های زیادی مخصوصاً در نیمه دوم ایجاد کردیم و اگر بازیکنانم دقت و گذشت زیادی داشتند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. با این حال از آنها تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند. شاید قبل از دربی یکسری از بازیکنان می‌خواستند خودشان را حفظ کنند، اما با این حال نمایش خوبی داشتند.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده است که مهاجمان استقلال شرایط بهتری پیدا کرده‌اند، گفت: مهاجمان ما خوب بودند. مهم این است که خوب گل بزنند. مهاجمان وظیفه‌شان گلزنی است و خوشبختانه امروز موفق به گلزنی شدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا هروویه میلیج برای دربی حضور خواهد داشت یا نه، تصریح کرد: فردا جلسه کمیته انضباطی میلیچ برگزار می‌شود و بعد از آن به تیم باز می‌گردد.

محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی نیز اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. آلومینیوم ضدفوتبال و بسته بازی نکرد. این تیم می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشد. باید از بازیکنانم تشکر کنم که چه در دفاع تیمی و حمله خوب عمل کردند. دروازه‌بان‌مان نیز تلاش کرد توپ از خط دروازه‌اش رد نشود. این بازی‌ها از یکسری بازی‌ها سخت‌تر هستند. خدا را شکر بازیکنانم توانستند بازی خوبی ارائه کنند و توانستیم سه امتیازی شیرین را به دست بیاوریم. می‌توانست در هر دو نیمه تعداد گل‌های‌مان بیشتر شود، اما همین که گل نخوردیم و ۲ بر صفر بردیم، از بازیکنانم ممنونم.

وی در مورد اعتراض عوامل تیم آلومینیوم به داوری تصریح کرد: داور در مجموع خوب سوت زد، اما یک جاهایی اشتباه کرد. آلومینیوم روی همه صحنه‌ها اعتراض می‌کرد. از سازمان لیگ می‌خواهم باز هم کنترل بیشتری روی نیمکت‌ها داشته باشد، چرا که در نیمه اول سر و صداها زیاد بود و آرامش از بازی گرفته شده بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است برای دربی هفته آینده سورپرایز داشته باشد، گفت: سورپرایز؟ نه. اینکه بخواهیم کار تاکتیکی انجام دهیم یا بازی جدید، نه! سعی می‌کنیم بسته به شرایط بازی به میدان برویم.

فکری در مورد اینکه شیخ دیاباته برای دربی از ابتدا بازی خواهد کرد یا نه، گفت: تا روز بازی باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. همین که شیخ دیاباته رسید، خوب است. اگر مشکلی برای محمد نادری پیش نیاید و این هفته خوب تمرین کند، به دربی می‌رسد. خدا را شکر مصدومان می‌رسند تا با ترکیب کاملی در بازی‌ها داشته باشیم. به بازیکنانم گفتم کارمان سخت می‌شود، اگر همه آنها در اختیارمان باشد. امیدوارم بازیکنانم از این به بعد کمتر مصدوم شوند و آنها را داشته باشیم.

ویدیو| خلاصه بازی استقلال ۲-۰ آلومینیوم اراک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اخه بنده ی خدا شما اصلا که تاکتیک خاصی ندارین....فقط با داور دارین میبرین عمو....#عدالت
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      تاکتیکی خاصی برای دربی ندارند راست هم میگه تاکتیک شانس و علی اصغری و بکش زیرش
    • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      انتقادات زیادی که از محمود فکری کردم بالاخره جواب داد و نیمه دوم استقلال بازی بسیار زیبایی ارائه کرد.. البته برای دربی به اون حساسی باید همون 4 4 2 بازی کنه و اگه گل عقب افتاد بره روی استفاده از 3 مهاجم. توی دربی نباید بی گدار به آب زد و حتی یک امتیاز در دربی هم برای استقلال صدرنشین با ارزشه. یحیی گلمحمدی در دربی با دفاع اتوبوسی میاد دقیقا مثل اکثر بازی های گذشته و چشم روی ضد حملات داره و استقلال هم نباید این فضا رو به این روش یحیی بده. از محمود فکری هم تشکر می کنم که نظرات رو می خونه و به هواداران استقلال احترام میذاره.
    • حمید علوی CA ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      علی داداش دمت گرم. خوشم‌میاد که آقا فکری قشنگ حرفاتو‌ گوش کرده.
  • با حقارت شرم تا... IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    امیداورم به لطف هوچیگیری قبل بازی دربی پنالتی تقدیمی براتون نگیرن چون ستبقتون تو دربی ها درخشانه. فعلا تا اینجا کار با داور خوش شانسی صدر جدولین ولی جوجه اخر پاییز
  • با حقارت شرم تا... IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    تاکتیکش بکش زیرش شانس داوره
  • محمدطاها IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    بازی خوب و زیبایی بود بعد از مدت ها این بازی به دلمون نشست..مرررسی آقای فکری واقعا کیف کردم حظ کردم از بازی خوب تیم..این استقلال با این بازی خوبی که نیمه دوم کرد شخصیت قهرمانی داره..دمشون گرررم همه بازیکنا عاااالی بودن خدا کنه ادامه دار باشه..اگر دربی هم همینجوری بازی کنیم صددر صدبازی رو می بریم:))
  • لنگی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    لنگی جون خبری ازتون نیست کجا موندید
  • شمسعلی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    تیکه پاره می کنیم لنگ رو ببین کی گفتم درست مثل دربی قبلی
    • قادر IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      من استقلالیم ولی اگه دربیرو نبره فکری باید بره . المینیومو گل گهرو صنعت نفتو ..چارتا تیمه ضعیفو بردن اونم با کمکه داور که نشد نتیجه .اصله ماجرا بازی با پرسپولیسه نبری اخراجی
    • حمید علوی CA ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      قادر جان مطمئنی استقلالیی داداش؟!
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    دمت گرم محمودخان.... واقعا شما تیمو متحول کردی... پرویز مظلومی هم خیلی زحمت میکشه... برام سخته بگم ولی انصافا مددی هم تا الان خوب کار کرده و با بقیه درگیری درست نکرده... شما مقایسه کنید با زمان سعادتمند... هرروز با یکی دعوا داشت.. یه روز به فرهاد میپرید... یه روز با خلیل زاده دعوا داشت... سعادتمند یه ویروس مخرب بود. خدا ازش نگذره.. جالبه میگفت من اومدم آرامش ایجاد کنم ولی بقیه نمیزارن.!!! حالا بیاد در دادگاه بگه چرا از وقتی رفته بحران ها تموم شدن و آرامش اومده؟؟ چرا الان مدیریت با تمام ایراداتش همدل شده ولی زمان اون از این خبرا نبود؟؟؟ چرا تنها مدیری که در این ۱۰ سال برکنار شده ایشون بوده؟؟ اصلا با چه سابقه ای مدیر استقلال شده؟؟ راستش من هرچی اسمشو تو اینترنت میزدم اینقد گمنام بود که حتی گوگل سنش رو نمیدونست!!!! جدا از این واقعا بهترین بازی فصلمون امروز بود... فوتبال روی زمین و سریع... فوتبال رو به جلو... لطفا از فکری حمایت کنید...رشید که نگم براتون.... شیخ تا اومد پاس گل داد... چشم حسودان از استقلال دور باشه
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    تیم مظلومشون توی دربی مهاجمانشون اینا هستن (دیاباته ۲میلیون یورویی -ارسلان۱میایون یورویی - قائدی ۱میلیون یورویی ) بعد تیم حکومتی ما هم مهاجمانشون ایناین (رمضانی - برزگر -عبدی ) حتی چشم دیدن درخشش آل کثیر ۳۰۰هزار یورویی رو نداشتن !!!!!!! البته اینایی که گفتم پول قرارداد نیست ولی ارزشونه !!!! جالبه یک مقایسه با بهترین بازیکن اولسان یعنی نگرائو و استقلال یعنی دیاباته انجام بدیم ارزش دیاباته دو برابر اولسانه !!!؛ من می خوام تیم حکومتی ما رو خصوصی کنید ولی استقلال مظلوم الحمدالله اوضاعش خوبه باشه‌پیش خودتون ممنون البته دوستان این حرف های من منظور این نیست که تیمی رو به حمایت وزارت متهم کنم ولی انصافا دست از توهم بردارید دودش رفت توی چشم آل کثیر
    • پرسبولیس گبیر IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      اقایون استقلالی باز بگید داوریها به ضرر ماست .تو این بازی مشخص شد چه ظلمی در حق ما لنگیها میشه
    • زلزله6ریشتری قرمز IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      جونیور نگرائو سلام میرسونه
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    از اولم میخاستن مصدوم ها به دربی برسن و نداشتن تاکتیک که همه میدونن! همه!
  • S.h IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    تیمی که مقابل آلومینیوم این همه موقعیت بده،خدا به عاقبتش رحم کنه. فکری اگه دوستدار استقلال بود باید میفهمید و قبول می‌کرد در حد استقلال نیست و قبول نمی‌کرد سرمربی استقلال بشه.
  • کیسه+6+6 IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    فعلن ک ۴هفتست با تاکتیک داورا دارین میتازین... امیدوارم بعد دربی باز ب تنظیمات کارخانه برنگردین و وزیر باز پرسپولیسی نشه
  • بهروز نبوی IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    استقلال زیبا بازی نمیکنه ..ولی خوب امتیاز میگیره و به بازی زیبا امتیاز نمیدن...در ضمن استقلال تیم بدون تاکتیک نیست اتفاقا تاکتیکش تا اینجا منجر به نتیجه گیری شده شاید به دل نچسبه ولی مهم نتیجست و گل نخوردن...تو فوتبال شانس خیلی موثره ولی باید این شانس با بازی کردن خوب برای خودت ایجاد کنی.اینکه میگید استقلال شانسی برد خوب خودش با بازیش این شانس بردن بیشتر کرد برای خودش..و در اخر در جواب لنگی ها اتفاقا استقلال تو همه بازی ها اشتباهات داوری بضررش بود به جز این بازی که یک پنالتی برای اونا نگرفت یک پنالتی هم برای استقلال نگرفت یعنی شرایط برابر...
  • پرسپولیس کبیر IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    فعلا که همه چیز گل وبلبله استقلال دوبازی پشت سرهم برده تیم رقیب هم که دوبازی رو مساوی کرده .فکری هم خوشحال وخبری ازدرخواستش جهت ورود وزیربرای داوری نیست ولی وای از روزی که پرسپولیس مثلا بازی مقابل سپاهان ودربی رو ببره.باز دوباره فریاد وامصیبتا محمودآقا بلند میشه که پرسپولیس میخاد جای مارو تو صدر بگیره وزیر کجایی به دادمون برس.
  • زاگرس IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    حاج محمود عزیز!!!!!تاکتیک رو میخواین چکار؟؟؟؟بهترین وقطعی ترین عامل و تاکتیک شما در نتیجه گیری،داوری و قوائد خارج از زمین بوده!!!با همین تاکتیک برین جلو تا قهرمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی