نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جواد نکونام: ببینید چه بلایی سر فولاد آورده‌اند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی فولاد خوزستان گفت: داوران در ۴ هفته ۵ امتیاز از فولاد گرفته‌اند و از وقتی گفتند فولاد امسال قوی است ببینید چه بلایی سر ما آورده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل مس رفسنجان گفت: با اتفاقاتی که در این ۴ هفته علیه فولاد رخ داده و باعث شده ۵ امتیاز از دست ما برود، بهتر است درباره بازی صحبت نشود. در بازی نفت مسجدسلیمان ٣ امتیاز و الان هم ٢ امتیاز از دست ما رفته است.

وی درباره قضاوت کوپال ناظمی در این بازی عنوان کرد:  صحنه خطایی که برای حریف گرفته شد صددرصد اشتباه بود و تصاویر تلویزیونی این صحنه را ثبت کرده‌اند. به داور اعتراض می‌کنم؛ می‌گوید داور پشت دروازه این خطا را گرفته است. آقای ناظمی زمانی که در نساجی بودم در دقیقه ٩۴ خطای باد معروف را گرفت و باعث شد تیم من ٢-٣ شکست بخورد و امروز هم با سوت اشتباهش باعث شد ٢ امتیاز از دست تیم من برود.

سرمربی فولاد اظهار داشت: این چهارمین اشتباه تاثیرگذار پیاپی علیه تیم من است، آن وقت آقای سهرابی در شبکه سه می‌گوید اشتباهات تأثیرگذار نداشته‌ایم، اشتباه تاثیرگذار یعنی اینکه پنالتی یا گلی به اشتباه گرفته شود. هفته پیش اگر پنالتی ما گرفته می‌شد دو بر صفر جلو می‌افتادیم و دیگر موقعیتی به حریف داده نمی‌شد اما از این همه اشتباه دفاع می‌کنند.

وی عنوان کرد: این بازی چهارمین هفته پشت سر هم است این اتفاق رخ می‌دهد. از وقتی گفته شد تیم فولاد امسال قوی است ببینید که چه بلایی سر تیم ما آورده‌اند. من نه می‌گویم این برنامه‌ریزی است و نه می‌گویم کسی از عمد این کار را می‌کند ولی ببینید چه بلایی سر فولاد آورده‌اند.  خسته شده‌ایم، این از برنامه‌ریزی لیگ که از ما نظر می‌خواهند ولی کار خودشان را می‌کنند و این هم از داوری. اشتباهات سهوی داوری ۴ هفته است که پدر تیم من را در آورده است.

نکونام تاکید کرد: در این بازی‌ها ۵ امتیاز تیم من دست داوری‌ها مانده است. در این بازی با خطای الکی تیم من گل خورده و در بازی مسجدسلیمان گل صحیح ما مردود اعلام شده است و دوبار هم برای ما پنالتی گرفته نشده است. ۴ اشتباه تاثیرگذار پشت سر هم؛ آن وقت شما انتظار دارید من چه فکر کنم؟ در این فوتبال بوده‌ام، هستم و خواهم بود. بالا و پایین و برد و باخت این فوتبال را دیده‌ام ولی این مسائل اظهر من الشمس است. خطای اشتباه گرفته شده بعد می‌گویند داور پشت دروازه در گوشی اعلام خطا کرده، آقای ناظمی اشتباه کرده است. بعد کمک داور از ۴ متری خطای اوت دستی می‌گیرد.

وی یادآور شد: به مسؤلان استان خوزستان می‌گویم؛ اینجا اجازه نمی‌دهند راحت کار کنیم و اذیت می‌کنند. امیدوارم همه چیز  سهوی باشد ولی وقتی ۴ هفته پشت سر اتفاق رخ می‌دهد به من حق بدهید که در این باره فکر کنم. بدتر از آن این است که می‌گویند اشتباهی رخ نداده است. داور باید فوتبال را بشناسد و بتواند بازی را حس کند. فولاد چه گناهی کرده که ۴ روز پیش بازی کرده و برای این بازی ٢ یار اصلی نداشته و بازی را پیروز شود ولی با یک شوت اشتباه نتیجه عوض شود. دیگر درباره چه چیزی حرف بزنم؟ ۴ بازی تیم من از داوری‌ها ضرر کرده است و نمی‌دانم مشکل با آقای آذری است که رک حرف زده یا با من است یا با فولاد یا با خوزستان؟ نمی‌دانیم مشکل چیست، ۴ بازی پشت سر هم این اتفاقات رخ داده و بروید ببینید چه اتفاقاتی در این فوتبال رخ داده است.

ویدیو| خلاصه بازی فولاد ۱-۱ مس رفسنجان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    جناب نکونام ناراحت نباشید یه دوهفته دیگه بازی با پرسپولیس جبران میکنن.
    • صادق IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      جناب نکونام ، با این حرفا میخواهی قهرمانی بهت بدهند آخه عزیز جان مگه چن تا گل توی این بازی زدی؟ همچین حرف میزنی که کسی ندونه فکر میکنه دو سه تا گل جلو بودی سرت بلا آوردند ، خب یه ذره به ربیعی و تیمش احترام بگذار که الحق و الانصاف بعد از گل شما لیاقت زدن گل و تساوی رو داشت ، بهتره بجای ننه من غریبم بازی و هوچیگری، بهشون خسته نباشید بگی ، خدایی خیلی وقت بودش که گل به اون زیبایی و از تیرک یک رو ندیده بودیم ، آفرین ربیعی بازیکلا مس
    • حمید علوی CA ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      نکونام‌ جان دست بردار از این همه پشت هم‌انداری و فریب و دغل بازی. پر امکانات ترین تیم لیگ رو‌ دو ساله دادن دستت، پارسال از امسال بهتر بازی میکرد. بنده سال ۷۵ در روزنامه ابرار ورزشی خدمت شادروان ناصرخان حجازی (مربی وقت استقلال) یه مطلب نوشتم با این مضمون که تا وقتی شکست رو‌ گردن در و دیوار و داور و زمین میندازید، مطمئن باشید روز به روز تیم خراب‌تر میشه. حالا همون حرف رو باید به جوادی گفت. برو رو‌تیمت کار کن‌ و انقد بهانه الکی نگیر.
  • یادگار DE ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    امسال هدف قهرمانی استقلال هست . تا گریه زاری را تمام کنند . اگه تیمی مثل فولاد بخواهد به صدر نزدیک شود نابود می شود. لیگ امسال سیرک هست همین امروز حق اراک را خوردند رفت!!
  • اسدقلال سه سوراخ IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    اقای نکونام زحمت نکش امسال قراره اون تیمی که چندین ساله گریانه به هر طریقی شده قهرمان شه!حالا اگه شده خود رئیس اپارتمان داوری بیاد براشون گل بزنه!هرچه زودتر این سیرک تموم شه کمتر ابروی ورزش میره.واقعا این کیسه کشا ابروی فوتبال رو برده اند واز رو نمیرن.
  • شمسعلی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    رو نیمکت داد وبیداد و چرک بازی هاتون کم شده بردهاتون با مساوی عوض میشه
  • Omid US ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    chera Komiteh enzebathy in aghayeh Nekounam ra mahroum nemikonad? in agha shodeh hamekareh? aloanan migoyad chera davar be nafeh ma nemigirad? chera komiteh enzabathy ghanouneh sakhat nemigozarad ta in afrad adam shavand
  • فوتبال 90 IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    نکونام که دیگه نمیتونه با جارو جنجال رو نیمکت تیمش و فیلمبرداری و استراق سمع نتیجه بگیره از یه راه دیگه وارد شده البته گل دقیقه نود واقعا سخته سخت
  • ققنوس IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    دیگه واقعا داریم خسته میشیم ازین که هر تیمی امتیاز از دست میده هوچی که ما خوب بودیم داور فلان... امیدوارم زودتر انتخابات فدراسیون برگزار شه شاید این فوتبال صاحب پیدا کنه وضع عوض شه... خلاصه بازیو دیدم انصافا شانس اوردن نباختن.... یا المینیوم و اون خطیبی همیشه معترض... بنظر باید داستانو جوری بچینن ک به این مربیا تیم ندن.... فک کن امثال جلالی خونه نشینن... امثال خطیبی تیم دارن
  • جواد US ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    به نظرم نکونام مربی با فهمیه و همه حرفاش صحیحه فولاد واقعا مظلوم واقع گشته با داوریهای نا عادلانه این فدراسیون بی انصاف. در کل تیمهایی مثل فولاد سایسته قهرمانی هستن در کمال احترام به دیگران
  • محمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    آقای نکونام شما فقط حرس تیم محبوبتا بوخور فولاد کی؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی