یورگن کلوپ: ایده‌ای ندارم چطور برای منچستریونایتد این‌همه پنالتی گرفته می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ اعتقاد دارد صحنه‌هایی را برای لیورپول پنالتی نمی‌گیرند که اگر تیم‌های دیگر بودند صاحب ضربه پنالتی می‌شدند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول در دیدار مقابل ساوتهمپتون خیلی زود گل خورد تا در نهایت توانایی جبرانش را مقابل تیمی دفاعی نداشته باشد و خطر از دست رفتن صدر جدول لیگ برتر انگلیس را بیش از پیش حس کند.

یورگن کلوپ در پایان این بازی گفت: «شروع ما در این بازی نه‌ تنها به خاطر گل زودهنگامی که دریافت کردیم، بلکه به طور کلی خوب نبود. به ساوتهمپتون بابت این برد تبریک می‌گویم. وقتی می‌دانید که ساوتهمپتون قادر به انجام چه کاری است، دیگر نباید سورپرایز شوید اما ما دقیقاً غافلگیر شدیم. در ابتدای بازی خوب بازی نکردیم و توپ‌ها را لو دادیم، در حالی که بازی فوتبال، علم موشک نیست! ما باید بهتر کار می‌کردیم.»

کلوپ درباره پنالتی نگرفتن خطا روی سادیو مانه و درباره آمار عجیبی از پنالتی‌های منچستریونایتد هم گفت: «بهترین فرصت گلزنی ما آن حرکت مانه بود. هر کسی هم که دوباره بگوید سادیو مانه یک شیرجه‌رو است، بزرگترین جوک دنیا را گفته است. سادیو سعی کرد در آن صحنه روی پای خود بایستد. در دو صحنه‌ای که برای ما پنالتی گرفته نشد، اگر تیم‌های دیگر بودند برای‌شان پنالتی اعلام می‌شد. منچستریونایتد در ۲ سال اخیر بیشتر از ۵ و نیم سالی که من در لیورپول هستم، پنالتی به سودشان اعلام شده است. ایده‌ای ندارم، اینکه آیا مقصر من هستم یا اینکه چطور این اتفاق‌ها می‌افتد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی