نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
۵ |
۰
حرف آخر| دربی گل دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا قبل از بازی دیروز استقلال و آلومینیوم تصور می‌کردم دربی ۲۲ دی صفر- صفر مساوی می‌شود اما راستش نمی‌دانم وقتی مقابل آلومینیوم هم رشید مظاهری چند بار با سیوهای خود دروازه استقلال را نجات می‌دهد، مقابل پرسپولیس چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ شاید استقلالی‌ها باید خوشحال باشند که پرسپولیس این روزها مهاجم گلزن ندارد و شاید هم هر دو مربی در دربی طوری دفاع را ببندند که بازی کم‌حادثه و کم‌موقعیتی را شاهد باشیم اما به هر حال باید بازی امروز پرسپولیس و سپاهان را هم ببینیم. دیداری که گفته می‌شود قرار است وحید امیری تک‌مهاجم پرسپولیس باشد و مهدی عبدی و آرمان رمضانی بازی را از روی نیمکت شروع کنند. 

مهاجمان استقلال اگر فضا داشته باشند مسلماً دفاع پرسپولیس را اذیت می‌کنند چون سرعت و تکنیک قایدی بالاست و در فضا بعید است که یکی مثل کنعانی‌زادگان حریف او شود. در آن سو دفاع استقلال هم آن‌قدر به صورت انفرادی اشتباه می‌کند و به رقبا موقعیت می‌دهد که بعید است در دربی و در طول ۹۰ دقیقه دروازه استقلال بسته بماند. رشید مظاهری هم بالاخره تا یک جایی می‌تواند دروازه را نجات بدهد؛ همان‌طور که حامد لک در لیگ خوب کار کرده بود اما در دقایق آخر بازی با ذوب‌آهن بالاخره کم آورد. 

دیروز قایدی برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد تا آمادگی خود را به رخ بکشد. کلاً خط حمله استقلال نسبت به ابتدای فصل بهتر شده ولی کیست که نداند دربی شرایط متفاوتی دارد و حتی نمی‌توان این بازی را با دیدار حساس پرسپولیس- سپاهان هم مقایسه کرد. امروز احتمالاً یحیی ترکیب بازی با استقلال را تست می‌زند اما نتیجه دربی قطعاً در مستطیل سبز و با اتفاقاتی که در مسابقه می‌افتد، مشخص می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باحقارت شرم تا.. IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    بله پنالتی زاهدی فر برا کیسع اولین گل
  • محمدطاها IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    به نظرم دربی پر گل و جذابی بشه..واقعا نتیجه دربی رو نمیشه پیش بینی کرد ولی اگر استقلال مثل نیمه دوم بازی با آلومینیوم بازی کنه هیچ تیمی به گردش نمیرسه صد درصد دربی رو‌میبره..به امید برد استقلال..
  • کامران5 IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    اگه مدافعان خیالشون از بابت نگرفتن پنالتی، راحت نبود معلوم میشد رشید چقدر دروازه بان هس! رشید؟ قایدی با دو‌گل زده خطره؟!! مهاجمای آماده لیگ منشا و شهباززاده هستن نه قایدی که این فصل همه مدافعا دستشو خوندن. بازیکن اصلی و خطرناک استقلال داور هس و همین تک بازیکن استقلال رو به صدر رسوند
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    پرسپولیس در دربی فقط دریک صورت گل دریافت میکند دقیقا مثل بازیهای اسیایی.فقط و فقط با پنالتی .که البته کیسه هم دقیقا تخصصش پنالتیه هم عادی هم به لطف داوران! در دربی پرسپولیس باید خودش رو جهت جنگیدن با چند جبهه اماده کنه هم تیم کیسه که البته عددی نیست هم با اپارتمان داوری که فعلا دارند همه جوره کمک کیسه میکنند البته با دستور از بالا تا یه طوری امسال یه جام به کیسه هدیه کنند!
  • ققنوس IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    گل که قطعا داره.... بنظر میاد یسری سفارشا باعث شده اتوبوس رو بیخیال بشن ولی فکر میکنم پنالتی بیشتر قطعیه تا گل جریان بازی.... نمدوم اینجور حس میکنم بابت اتفاقای اخیر فوتبالمون.... پنالتی با کلی بحث احتمالا بنفع استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی