نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
۴ |
۵
سرالکس فرگوسن: VAR فوتبال را از جذابیت انداخته است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ از کمک داور ویدئویی انتقاد کرد و گفت: باورکردنی نیست و واقعاً فاجعه است.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد با انتقاد شدید از سیستم ویدئویی یا همان VAR آن را به عنوان فاجعه توصیف کرد. این فناوری از زمان معرفی در سال ۲۰۱۹ بسیار بحث‌برانگیز بوده است. بسیاری از طرفداران، بازیکنان و کارشناسان فوتبال از استفاده از آن ناراضی هستند و فرگوسن هم یکی از آنهاست. فرگوسن همچنین مارکوس رشفورد را به خاطر فعالیت‌های انسان‌دوستانه چشمگیرش در خارج از زمین، ستایش کرد.

فرگوسن درباره‌ VAR گفت: «واقعاً فاجعه است. من بازی لیدز و برنلی را هفته پیش تماشا کردم. گل برنلی در حالی رد شد که دروازه‌بان روی بازیکن خودشان خطا کرد. باورکردنی نیست. به نظر من این سیستم جذابیت‌های فوتبال را گرفته است.»

فرگوسن همچنین درباره فعالیت‎های انسان‌دوستانه رشفورد در کمپین بین‌المللی تلاش برای پایان دادن به گرسنگی کودکان گفت: «او همیشه بچه خوبی بوده. مارکوس وقتی تنها ۹ سال داشت به منچستریونایتد پیوست. او از خانواده‌ای از طبقه‌ کارگر است و کاملاً می‌داند که آن زندگی چطور است. همه فوتبالیست‌ها به دنبال خرید ماشین‌های گران‌قیمت نیستند. من پسری را در منچستریونایتد می‌شناسم (خوان ماتا) که درصدی از درآمدش را به خیریه می‌دهد. ببینید رشفورد چه کارهایی کرده است. به نظر من درصد خیلی زیادی از بازیکنان قلب‌های بزرگی دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • من VAR هستم IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    چیزی نیست خودت رو ناراحت نکن فرگوسن از عوارض پیریه آدم وقتی پیر میشه از هر چیز جدید بدش میاد چون براش مفهوم نیست
  • i am var IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    داوران شما ناظمی نیستند و بلد نیستند از var استفاده کنند تقصیر من نیست
  • نادی الکیسه IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    خیلی اتفاقی بعد از اینکه پیروانی گفته بهتره برای دربیVAR باشه، نقل قولی از فرگوسن در همین مورد گذاشته میشه که خوب نیس!! ظاهراً عده ای خیلی روی موضوع حساب کردن تا هر جور شده کیسه ببره ، با VAR کار داورا برای درآوردن بازی برای کیسه خیلی سخته
    • استقلال تاج کبیر IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      اتفاقا کار برای مهندس آسون میشه چون استفاده از کمک داور ویدیویی اختیاریه داورها اون صحنه هایی که به نفع استقلال باشه از کمک داور ویدیویی استفاده نمیکنند و قضاوت مهندسی شده خودشون رو انجام خواهند داد پس پیروانی یه چیزی میدونه که داره این حرف رو میزنه و بیخود منتظر سیستم جدید نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی