نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
تست کادر فنی استقلال قبل از دربی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با آمدن دیاباته به بازی و اضافه شدن او به قایدی و مطهری، فضاهای زیادی در ضدحملات نصیب استقلال شد اما بی‌دقتی و در بعضی مواقع باعث شد تا تعداد گل‌های زده استقلال افزایش پیدا نکند.

خبرورزشیمحمدرضا شکوهی؛ استقلال دیدار قبل از دربی و مقابل آلومینیوم اراک را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خودش کرد تا ضمن گرفتن ۳ امتیاز مهم، رسیدن دوباره به صدر جدول را هم تجربه کند و البته هوادارانش را هم در آستانه دربی کاملاً امیدوار نگاه دارد. مطلب زیر ۴ نکته از بازی آنها مقابل آلومینیوم اراک است. 

ترکیب ابتدایی استقلال و تغییرات مثبت فکری 
کادر فنی استقلال بازی مقابل آلومینیوم اراک را با سیستم ۱-۳-۲-۴ آغاز کرد و چیدمان جالب نفرات هم در این سیستم قرار گرفتن وریا غفوری به عنوان وینگر راست، محمد دانشگر به عنوان مدافع چپ، بازی کردن ارسلان مطهری در نوک خط حمله و وینگر بازی کردن قایدی بود که نشان داد فکری از قرار دادن این بازیکن‌ها در این پست‌ها اهداف خاصی را دنبال می‌کند تا ضمن رسیدن به پیروزی در این بازی، شرایط بازیکنانش را برای دربی هم تست زده باشد. 

در ادامه استقلال با گلی که در همان نیمه اول به ثمر رساند در موضع بالاتر قرار گرفت و با زدن گل دوم نیز شرایطش را کاملاً بهبود بخشید تا به همین دلیل تغییرات بعدی فکری در راستای اتفاقاتی باشد که او برای دربی در سر دارد؛ تغییراتی که البته جواب داد و حالا باید منتظر ماند و دید این عملکرد او چه شرایطی را پیش ‌روی استقلال قرار خواهد داد و آیا آبی‌ها در صورت لزوم در مقابل پرسپولیس هم ریسک بازی با ۳ مهاجم را انجام خواهند داد یا خیر؟

آلومینیوم اراک استقلال

بازی پایاپای آلومینیوم اراک 
انصافاً نماینده اراک از همان شروع مسابقه بازی پایاپایی را مقابل استقلال انجام داد و این تیم با اینکه گل اول را هم از استقلال و در اواخر نیمه اول دریافت کرد اما به فکر رسیدن به گل بود و لحظه‌ای از حمله کردن دست بر نمی‌داشت، اتفاقی که تا دقیقه ۶۰ شاهد آن بودیم و بعد از آن کمی این تیم دچار افت شد البته بعد از دریافت گل دوم شاگردان رسول خطیبی باز هم برای حمله کردن تلاش می‌کردند تا یکی از دلایل موقعیت‌های گل نسبتاً زیادی که در این بازی ایجاد شد مربوط به سبک بازی آلومینیوم اراک باشد که به هیچ عنوان بازی بسته و دفاعی را در دستور کار خود قرار نداده بود. 

شیخ دیاباته استقلال

وقتی رشید استقلال را در بازی نگه داشت
وقتی بازی هنوز صفر - صفر بود و هر دو تیم برای گل زدن تلاش می‌کردند یک موقعیت گل عالی نصیب تیم مهمان شد اما عکس‌العمل عالی رشید ‌مظاهری و خروج به موقع او باعث شد تا استقلال گل اول بازی را در دقیقه ۲۷ دریافت نکند، این سیو عالی در ادامه و ۱۰ دقیقه بعد منجر به گل اول استقلال شد تا به معنای واقعی کلمه رشید با این حرکت خوب خود یکی از ارکان مهم کسب امتیاز استقلال در این بازی به حساب بیاید.

رشید مظاهری استقلال

موقعیت‌های گل فراوانی که هدر رفت
بعد از آنکه استقلال به گل دوم رسید، تیم آلومینیوم اراک حملات خود را با افزایش داد و با بیشتر نفراتش به نیمه زمین استقلال آمد، در سوی مقابل با آمدن دیاباته به بازی و اضافه شدن او به دو مهاجم دیگر تیم یعنی قایدی و مطهری، فضاهای زیادی در ضدحملات نصیب استقلال شد و موقعیت‌های گل خوبی هم نصیب این تیم ایجاد شد اما بی‌دقتی و در بعضی مواقع بدشانسی باعث شد تا تعداد گل‌های زده استقلال افزایش پیدا نکند. این اتفاق در حالی افتاد که اکثر این موقعیت‌ها شانس و درصد بالایی برای تبدیل شدن به گل داشتند اما در نهایت و در پایان بازی و روی تابلوی نتایج ورزشگاه همان ۲ گل زده به سود استقلال دیده شد.  فرصت‌سوزی که باید کادر فنی استقلال نسبت به آن حساس‌تر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تا... IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    تیم اراک ب شدت ضعیف بود از بازی های قبلی کیسه میشه فهمید تاکتیک خاصی ندارن بکش زیرش و داوره
    • حمید علوی CA ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      بعضی از داداشای پرسپولیسی؛ هر چقدر میتونین بهانه جور کنین و یه جا یادداشت کنین برای بعد دربی به کارتون میاد. بنظر میاد بدفرم گرخیدین هنو‌ هیچی نشده.
  • امید تیفوسی آبی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    تیم ما تاکتیکش در مقابل حریفان داوران هستند تاکتیک فکری در استقلال کمک خواستن فکری از وزیر از داوری و رفت و آمدهای مظلومی به فدراسیون هست و هدیه های و کادو عبدیان هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی