نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سرمقاله| مقایسه فردوسی‌پور و میثاقی از بیخ و بن غلط است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دوشنبه شب بیشتر فهمیدم که مقایسه عادل با میثاقی از بیخ و بن غلط است و آنها اصلاً از یک جنس نیستند که مقایسه شوند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ عادل فردوسی‌پور هم مصاحبه‌های ضعیف زیاد داشت، مثلاً اگر می‌خواست در مورد آب و هوا هم صحبت کند، مجید جلالی را روی خط می‌آورد که راستش من یکی دلیلش را متوجه نمی‌شدم. عادل هم گاهی «محو» مهمان برنامه‌اش می‌شد اما بر خلاف میثاقی لااقل ۲ تا سؤال چالشی هم می‌کرد. بینندگان برنامه ۹۰ هنوز آن برنامه‌ای که فردوسی‌پور به سعید آذری گفت اگر روی خط برنامه نیایید خیلی خوشحال می‌شوم را فراموش نکرده‌اند. آن روزها برنامه ۹۰ واقعاً در آسمان تلویزیون ایران می‌درخشید هر چند که بعدها دچار افت شد و عادل هم به مسائلی پرداخت که هیچ ربطی به او (و البته فوتبال) نداشت.

محمدحسین میثاقی دوشنبه شب فقط «تماشاگر» حرف‌های امیر قلعه‌نویی بود. بله، امیر مربی پرافتخاری است ولی آن مجری برنامه فوتبال برتر نباید حداقل یک ‌جا (توجه کنید فقط یک جا) یک سؤال انتقادی هم از او می‌پرسید؟ قلعه‌نویی ۵ قهرمانی در لیگ برتر دارد اما آیا ناکامی ندارد؟ یعنی در ۷، ۸ سال گذشته هر جا بوده نتیجه گرفته؟! موضوع بحث اصلاً قلعه‌نویی و حرف‌هایش نیست و اتفاقاً او یک جاهایی هم درست می‌گفت، موضوع اینجاست که میثاقی مثل بسیاری از ما خبرنگاران وقتی یک چهره مطرح را می‌بیند دست و پایش را گم می‌کند و چنان قربان‌صدقه طرف می‌رود که اساساً کار ژورنالیستی یادش می‌رود. راستش روزهای اولی که همه به خاطر عادل به میثاقی حمله می‌کردند، دلم برایش می‌سوخت و پیش خود می‌گفتم او مستحق این همه هجمه و حمله نیست و بالاخره آدم که نکشته اما دوشنبه شب بیشتر فهمیدم که مقایسه عادل با میثاقی از بیخ و بن غلط است و آنها اصلاً از یک جنس نیستند که مقایسه شوند. صد البته عادل هم ایراداتی داشت که بارها و بارها به آن اشاره کرده‌ام همان‌طور که به طور قطع خود نگارنده هم ایراداتی دارم و حتی شاید خیلی‌ وقت‌ها در تحلیل یک شخص یا یک بازی اشتباه کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    اقای اشراقی خیلی خیلی دیر متوجه این مساله شدی چیزی که مث روز روشن بود
  • رضا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    من فقط موندم چرا فقط این سوال رو نپرسید وقتی قلعه نوعی گفت من همیشه بی پولترین تیمها رو تحویل گرفتم .. مجری نباید میگفت یه نگاه به خریدهای این فصل تون بکن که شکاری و تبریزی هم تو راهه گل گهر جز تیمهای هست که خیلی امثال هزینه کرده ادم میمونه چی بگه
  • عارف IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    فقط همین سوال میپرسید که ب کدام تیم رفتی که بی پول بود کافی بود که میثاقی اصلا تو باغ نبود و در مورد صفایی فرهانی که بهترین مدیر فدراسیون بود هم هرچه دلش خواست گفت و برای مدیران گل گهر هم گلی تبلیغ مجانی کرد و میثاقی لام ت کام حرف نزد فرق دوغ و دوشاب اینجاست
  • امید IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    آقای اشراقی شما که بلدین انتقاد کنین ازقلعه نوعی وامثال قلعه نوعی بفرمایید از ناداوری هایی که در حق تیم ش تو این چند سال شده مطلب بنویسید!!بله یه جاهایی هم سود کزد از داوری اینا رو هم بگین!! یه بحث دیگه اش هم به حق بودکیروش میشه قهرمان ملی تو بعد ازحزف ازعراق قلعه نوعی میشه مربی سنتی!!این همه تبعیض کجاست ! قرارنیست همه مجری ها مثل هم یاشن اتقاقا میثاقی هم ایراد داره ولی بحث سانتر کردن بحث انتقادی نبود!!که جواب هوشمندانه ای داد!!امیر !! ببخشید شما نایب قهرمانی ها رو افت میدونید!!بله قرار نیست همه جام ها رو قلعه نوعی ببره اینم یه ایرادبه نقد شماست! مگه برانکو سال اول قهرمان شد!! متاسفانه نقد غرض ورزانه!جاش رو داده به نقد بله قلعه نوعی نقد هست ولی نه بخاطر جام نگرفتن! چون همین حکم نایب قهرمانی رو خیلی ها ندارند!!تاثیر گذاری قلعه نوعی رو هیچ مربی نداره!! به جرات میگم!!قدیم ها میگفتن بهش سنتی چون مربی خارجی رو میگفتن قبول نداشت ولی تو این چندسال مربی هایی خارجی که کنارش بودن کسی نگفت قلعه نوعی سنتی مربی خارجی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی